Witam
SWAP'uje engine 2.8i V6 FORDA i mam taki problem, że gajga zmiany biegów ( M12 - typ E 4-b ) wychodzi bardzo daleko tzn. za daleko
po za tym dzwon jest taki duży, że już rozkrojenie tunelu od grodzi w górę nic nie pomogło a na szerokość jest zbyt szeroki. Musiałbym wciąć spory kawałek przy pedale gazu i zmniejszyć miejsce na buta
i jest taka sytuacja że nie będę mógł sprzęgła używać bo będzie się blokować
Wiem, że do tego silnika podejdzie skrzynia z Forda Scorpio Cosworth V6 BOB 2.9 24V 1996r automat. Jest dość smukła i nie będę miał lewarka zmiany biegów za fotelem kierowcy
pytanie ładować czy nie ? sugestie ? rady, porady? może jakoś inaczej da się to załatwić bo przecież pan Zdzisław z Mławy z atu 2.9 V6 scorpio EFI, ma własnie skrzynie manualną i jakoś jeździ więc może ktoś by podpowiedział co by tu zrobić.
rozkroić i rozklepać połowę auta to jest "raz, dwa" tylko gorzej to potem do kupy poskładać