podrzucam fotki z pracy -
Jak widać udało się rozłożyć skrzynię. Ale robiąc te fotki przeszła mi przez głowę myśl "Jak ja to teraz kur** złożę!!??" Na szczęście po jakiś 40min siedzenia ze schematem (Tu podziękowania dla
Brudnego za fotki z książki) udało się złożyć wałki. Teraz sobie leżą i czekają na drugą skrzynię. Podczas składania miałem jeszcze kilka niejasności dotyczących np tego czy podkładka powinna być wypukłą strona czy wklęsłą wsadzona na wałek. Ale mam nadzieję że te pytania mi się rozwiążą podczas rozkładania drugiej skrzyni. A propo drugiej skrzyni muszę ją jeszcze tylko zdjąć z samochodu, niestety w czwartek mam jeszcze egzamin i do czwartku nie ruszę z tematem skrzyni ani kroczek. A po czwartku zapowiadają deszcze ... (samochód robię pod chmurką). Mam nadzieję że metrolodzy się mylą bo jak nie to trzeba będzie kupić plandekę i rozłożyć nad samochodem ^^
Fotki zrobiłem tylko synchronizatorowi II biegu, który jak widać stracił swoje ząbki
Jak przyglądałem się innym elementom to wszystko wygląda wzorowo. Jedynie brakuje jeszcze tej sprężynki przy II synchronizatorze.
Teraz pytanko co do łożysk, jak się je kupuje. Do sklepu mam pójść ze wszystkimi łożyskami ze skrzyni i oni mi takie same dorobią, czy to są jakieś typowe łożyska, które będą dostępne od ręki?
Jaki mogą być koszty takich łożysk? (wiem że nie wiecie dokładnie ale tak przedziałowo, koszt jednego będzie w granicach 5zł czy 20? )
Ponawiam jeszcze pytanko, do skrzyni są jakieś specjalne oleje czy mogę zalać czymkolwiek.