Witam, właśnie przerabiam temat ze swapem na 1.8 w moim poldku i...oczywiście mam problem, a mój mechanik już tego nie ogarnia i rozkłada ręce!
Dół silnika jest od MG F VVC i połączyłem go z głowicą od 416. Problem jest w tym, że silnik ciężko pali, rozrusznik troszkę ciężej obraca, a sam silnik dostaje LEWYCH obrotów jak się "puści kluczyk" rozumiem, że to przez zapłon, ale dlaczego tak się dzieje? Jak już zaskoczy to chodzi prawie normalnie. Prawie, bo na wolnych się dość mocno dławi potem się już wkręca szybko. Dodam, że mam wtryski od Sierry 2.0 DOHC (dane różnie mówią że mają raz 190cc inne 210cc) na silniku 1.6 z 416 na tych wtryskach też troszkę się dławił, ale nie było to uciążliwe. Nie wiem czy te lewe obroty z tym dławieniem mają coś wspólnego czy nie? Czy już lepiej dać z powrotem wtryski z 1.4? Oczywiście znajdę temat jakie wtryski są najlepsze te z Opla 2.0 8V czy tam z jakiegoś sportowego MG, ale muszę poszukać i jeszcze je zakupić, a to trochę potrwa.
Z góry dzięki za odpowiedź.