Pytałem się mechanika w jednym warsztacie, autentycznie odmówiłby założenia ich, dzwoniłem do producenta, bezpośrednio ode mnie nie może przyjąć reklamacji bo nie jest stroną w sprawie, producent nie prowadzi sprzedaży detalicznej więc nawet nie ma czegoś takiego jak "reklamacja od osoby fizycznej".
Umowa kupna-sprzedaży została zawarta między "Ja - Sklep", umowa między "Producent - Sklep" jest całkiem osobną umową.
Producent poradził mi abym złożył reklamacje do sklepu, sklep przyśle do nich, oni ocenią i wymienią/naprawią lub zwrócą pieniądze(poprzez sklep) po "zbadaniu" tarcz.
Udało mi się poprosić przez telefon o opinię(ale nie oficjalną, oficjalną dostanę przy reklamacji) osoby kompetentnej na podstawie samych zdjęć, mail poszedł o 12:30, do tej chwili bez odpowiedzi, ale wiadomo, nie muszą, osoba z którą rozmawiałem wydała się bardzo w porządku.
Z reklamacją pójdę jutro/pojutrze.
Strasznie żałuję że nie nagrałem wczorajszej rozmowy ponieważ sprzedawca mówił w sposób wyraźny aby dzwonić do producenta i załatwiać, tia.