Autor Wątek: Silnik z lanci 1,6  (Przeczytany 17278 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 22, 2011, 19:27:20 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
ale czy w 96 roku byly jeszcze produkowane dohc 8v ?
W 95 na pewno
http://forum.lanciapolska.org/viewtopic.php?f=24&t=34927
na zdjeciu widac ze to SOHC

A Zoltan to nie ma przypadkiem "kwadrata" 1.6?
Owszem ma -1608 80x80mm taki sam jak montowali w włoskim 125p

Gdzieś w Croft'cie wyczytałem że Delta 1.6 IE i Regata 100S to są te same silniki. Rożni je tylko sposób zasilania i zapłon(Delta-zintegrowany z wtryskiem, Regata-moduł zapłonowy Digiplex 406A identyczny jak w Ritmo 105TC).
Całkiem prawdopodobne ze ten sam motor, osprzetem sie nie sugerujcie bo na przestrzeni lat roznych wersji tego samego motoru natlukli od cholery w roznych konfiguracjach. Samych silnikow 1.6 było conajmniej 5 wersji i kazda o innych parametrach srednica/skok
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2011, 19:31:14 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 22, 2011, 20:10:05 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6585
  • Płeć: Mężczyzna
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 22, 2011, 22:00:21 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
A co o tym myślicie:

http://allegro.pl/fiat-alfa-romeo-1-4-t-jet-120-km-198a4000-2008-rok-i1725839119.html
Jak ogarniesz elektronike w postaci immo ,szyny CAN, druga sonde Lambda, jakies dopalacze tlenków azotu  i inne duperele zeby silnik nie chodził w trybie awaryjnym to moze byc
A tak na powaznie to nie pchajcie w wynalazki - ja wiem ze fajnie włozyc cos czego nikt nie ma i blysnac na zlocie ale to trzeba miec wiedze i zaplecze oraz koszta sa spore bo trzeba dorabiac rózne rzeczy np jakies redukcje na czujniki czy cos wiec koszta rosna. Jak juz naprawde ktos musi(podkreslam musi) miec cos innego to szukajcie chociaz silnikow z RWD lub FWD które pasuja pod skrzynie RWD(FORD/OPEL/SAAB/ROVER/MERCEDES) bo rece was rozbola od rzezby w gównie oraz najlepiej sprzed 1995/1996 roku - jakos wtedy weszly przepisy ze kazde auto musi miec immo oraz poraz ktorys zaostrzyli normy emisji spalin wiec trzeba sie pozbywac sond i innych wynalazków które w starych auta nie sa potrzebne i zabieraja cenne konie. Sam silnik moze byc oczywiscie nowszy pod warunkiem ze dysponujecie osprzetem od starszych wersji bez wynalazków. Nie pisze tego zeby kogos nastraszyc ale gadanie na forum ze włoze motor taki a taki a długie godziny spedzone w garazu zeby ozenic wszystko ze soba tak zeby miało to rece i nogi to co innego -spora czesc ma problem zeby posadzic w miejsce ohv rovera 1.8 czy fiatowskiego dohc poprzecznego albo pinto z sierry a sa to swapy tak oklepane ze szkoda gadac a swap pod maska wyglada jakby ktos pod maske wrzucił bombe -instalacja wrzucona na motor, wydech nawala o nadwozie, wskazniki od FSO nie działaja a w ich miejsce najczesciej jest cos wklejone na szybko,a polowa rzeczy trzyma sie na opaskach, izolacj i lasce Pana Boga
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2011, 22:06:46 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 22, 2011, 22:19:16 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
I kunie uciekają.
Może i uciekają ale nie wiele mój 2.0 pokazał na hamowni 103,8 KM i 137 Nm więc nie tak źle jak na ten osprzęt, a poza tym dohc w moim już nie jest najzdrowszy.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 23, 2011, 00:35:03 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
polowa rzeczy trzyma sie na  lasce Pana Boga

no bo to takie swapy, zeby dawac w piz..,
ale nie mowmy juz o narzadach plciowych

co do 1.4 T-jet to mechanicznie jest to grube rozwiniecie silnika 1.1/1.2 ,
co ciekawe 1.2 wychodzily na 3 podporach walu ,a 1.1 sportinga na 5 podporach ,
dlatego uturbiane sa 1.1 z roznie zarzucownymi glowicami ,
chyba 1.2 16v mial 5 podpor,
co do elektroniki T-jeta to ciezko by bylo to ogarnac wogole,a o kosztach instalacji nie wspomne,
chyba ,zeby postawic to na prostym osprzecie,ale wtedy mozna isc w inne silniki o wiekszych pojemnosciach
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 23, 2011, 11:09:04 am »

Offline Bogdan611

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Caro 1.6 GLi 96'


co ciekawe 1.2 wychodzily na 3 podporach walu ,a 1.1 sportinga na 5 podporach ,


Co to za herezje a w życiu,1.2 jest silnikiem z rodziny Fire i jest rozwinięciem 1.1 które zawsze było na pięciu podporach.

Pold20 moment obrotowy w twoim 2.0 raczej d**y nie urywa bo zdrowe OHV może dać nawet 120Nm(pomijam celowo dane katalogowe bo tam nawet jest napisane 132Nm dla gaźnikowca).
 
Poloneza chwalić nie trzeba,bo by to było jak wlewanie wody do morza.
OSTERZEGAM PRZED ZLODZIEJSKIMI PRAKYTKAMI T-MOBILE
Pożyczki bez Bik-u,teren Częstochowy zapraszam 797-603-075 lub PW

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 23, 2011, 13:58:58 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro


co ciekawe 1.2 wychodzily na 3 podporach walu ,a 1.1 sportinga na 5 podporach ,


Co to za herezje a w życiu,1.2 jest silnikiem z rodziny Fire i jest rozwinięciem 1.1 które zawsze było na pięciu podporach.
 
to nie herezje ,tylko info od kolesia co ma CC 1.1 turbo i kilka tych silnikow rozebral,
sam sie zdziwilem jak mi to powiedzial, a wynikalo to z mojego pytania dlaczego nie 1.2 tylko 1.1 zalozyl ,
w koncu 150KM lzej by bylo pyknac z wiekszej pojemnosci :D
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 23, 2011, 22:38:19 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
http://www.fmoto.pl/Budowa_auta_do_KJS__Polonez_2.0_24v-t2442-s3.html

3 post od dołu

pokazuje jak można ugrzęznąć z takim SWAP'em  :d :d :d
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 23, 2011, 23:01:41 pm »

Offline Seba OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro (L-205) 1.8 16V
    • OBR Garages
Jest filmik jak jeździ, ale zaintygrowały mnie zaciski. Gość pisze, że wsadził tarcze i zaciski z alfy 2.0 pod tarcze kotwiczne z trucka lucasa. Pytanie tylko, z jakiej alfy te zaciski?

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 23, 2011, 23:12:15 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
pewnie ze 155 skoro na 4 sruby,
156 i 164 oraz 166 maja na 5 srub
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 23, 2011, 23:27:04 pm »

Offline Seba OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro (L-205) 1.8 16V
    • OBR Garages
pewnie ze 155 skoro na 4 sruby,
156 i 164 oraz 166 maja na 5 srub

Dzięki za info ;)

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 24, 2011, 00:08:42 am »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
http://www.fmoto.pl/Budowa_auta_do_KJS__Polonez_2.0_24v-t2442-s3.html
niby zbudowane i niby jeździ ale nie jest to najlepszy samochód do kjs jaki można na bazie polona stworzyć, a roboty stanowaczo najwiecej ...
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 24, 2011, 21:57:47 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V




Pytanie tylko, z jakiej alfy te zaciski?

Zaciski ma pewnie z alfy 156 a tarcze z fiata bravo 2.0 20V bo są na 4 śruby
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 24, 2011, 23:14:41 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
pinto z sierry a sa to swapy tak oklepane ze szkoda gadac
Wytłumacz, bo nie ogarniam :o

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 24, 2011, 23:50:52 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Wytłumacz, bo nie ogarniam :o
przeczytaj artykuły.
Masz podane wymiary łap pod motor, lape pod skrzynie na podstawie rzutu oka na orginał na aucie dorobi kazdy. Miske trzeba odpowiednio pociac i zespawac ale to nie stanowi zadnego problemu, stabilizator od 1.4 16V, czujnik temp 1.4 16V czujnik oleju zostaje, jedyny problem to wał który trzeba dac do zrobienia i  wydech który trzeba uspawac samemu poniewaz gotowego sie nie kupi oraz ciegno od recznego oraz predkosciomierz. Cała reszta to wlasciwie kosmetyka obecna przy kazdym swapie - dociecie kilku wezy, skrócenie łapy sprzegla, wyprostowanie i skrócenie drazka zmiany biegow od sierry, zrobienie w budzie otworu na drazek, zaslepienie orginalnego otworu itp czynnosci z który kazdy majacy głowe i jakies skromne zaplecze garazowe  z podstawowymi narzedziami i spawarka da sobie rade
« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2011, 23:57:09 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 04, 2011, 19:57:10 pm »

Buszek

  • Gość

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 07, 2011, 21:35:04 pm »

Offline Bomber

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 351
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2.0C '84, Omega Bfl '03
Dałbyś jakieś większe zdjęcie? Bo na tym nic nie widać.

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 07, 2011, 23:31:46 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4125
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Pozwolisz, że pomogę - oto link do większej wersji: http://images50.fotosik.pl/970/5c6335576bfe2885.jpg
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 08, 2011, 00:43:27 am »

Offline Bomber

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 351
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2.0C '84, Omega Bfl '03
Dzięki. Buszek, masz więcej zdjęć? Rozdzielacz na przedłużeniu wałka?

Odp: Silnik z lanci 1,6
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 08, 2011, 11:16:12 am »

Buszek

  • Gość
Jak autor zezwoli to będzie więcej .
« Ostatnia zmiana: Sierpień 08, 2011, 16:32:59 pm wysłana przez Buszek »