Autor Wątek: Ocynk  (Przeczytany 18217 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Ocynk
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 31, 2012, 17:04:12 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2228
Może galwaniczne to było? Wczoraj też rozmawiałem o galwanicznym to podobno nie warto się w to bawić.

Warto ale nie zabezpieczysz profili zamkniętych. Po całym procesie między blachami zostaje roztwór z ocynku który przyspiesza korozję. Gołe blachy które są używane do produkcji w fabryce są właśnie cynkowane galwanicznie, ALE przed wytłoczeniem a nie po :)

Odp: Ocynk
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 31, 2012, 17:12:07 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1804
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Można by zrobić tak jak kolesie z Capri.pl: kataforeza.
http://www.capri.pl/car/2873/2852
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Ocynk
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 31, 2012, 17:51:41 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5330
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
No,to jest piękna rzecz,ale póki nie trafie 6 magicznych cyferek,to mogę sobie o tym pomarzyć  ;-| ;-|  Szczególnie to wytrawianie mi się podoba,bo wszędzie się dojdzie.Żadne piaskowanie czy inne cuda się do tego nie umywają.  :]
Tu jest o tym szerzej opisane
http://www.capri.pl/forum/318444
Robi to firma w U.K Troszkę to kosztuje,ale jak ktoś ma na tyle pln-ów,to śmiało może się w takie coś zabawić.Po tym procesie mamy auto jak z fabryki,a nawet lepiej.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 31, 2012, 18:11:59 pm wysłana przez Buźka »

Odp: Ocynk
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 31, 2012, 18:17:41 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2228
Są takie firmy w PL.

Odp: Ocynk
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 31, 2012, 18:30:06 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5330
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Być może bo to było pisane w 2009,więc mamy już troszkę czasu.Wtedy pisali,ze u nas nic nie ma.

Odp: Ocynk
« Odpowiedź #45 dnia: Styczeń 01, 2013, 15:42:38 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Jak to jest z tym ocynkiem ogniowym? Jedni mówią że się nadwozie krzywi drudzy mówią że się nic nie krzywi.

Odp: Ocynk
« Odpowiedź #46 dnia: Styczeń 02, 2013, 23:38:49 pm »

Offline martinez#1970

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 308
Można by zrobić tak jak kolesie z Capri.pl: kataforeza.

http://www.youtube.com/watch?v=2OS40MaYsuA

Nadwozie Honkera w procesie produkcji jest fosforowane, a potem zabezpieczane kataforetycznie. Że tak zapytam sceptycznie -  to dlaczego gotowe samochody rdza wsuwa jak, nie przymierzając, Poloneza  ;-| <co>
Cytat: Macki
Nieuchronnie nadchodzą czasy, kiedy to Poldasy bardziej spawać niźli ciąć opłacać będzie się... :]