Autor Wątek: macko's Caro '93 L49  (Przeczytany 7447 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

macko's Caro '93 L49
« dnia: Sierpień 12, 2011, 18:39:27 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Taki sobie poldolocik koloru L49 - kakaowy w wersji przejściówka MR'91/MR'93. Mój tato był jego pierwszym właścicielem, od kwietnia ja się nim "wożę", z racji że ojciec sprawił sobie nową "plastikową" gablotę. Z ciekawszych rzeczy to el. szyby i lusterka. Jest mocno zardzewiały, ale jeszcze ujdzie, z rudą walczę jak tylko się da :d Być może w niedalekiej przyszłości alufelgi OZ, groki i może oricari. W dalszej przyszłości, jeśli buda się nie rozpadnie od rdzy to swap na k16.




PS. Jutro (13.08) będzie miał równe 18 lat :)

Profil na PJ: http://polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_Caro/133237
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 12, 2011, 19:57:13 pm »

Offline Misiek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 702
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM
    • 2010 Mercedes benz w204 c180 kompresor, 1993 FSO Polonez Caro 1.4 16v #wonskydziadek
93 to jeszcze wąski zawias? Jeżeli tak to kaszaniasto będzie wyglądać Ori w tym.
Caro Plusa 1.6 GLI 99 rok. Lubie dynamiczną i czasami agresywną jazdę
Cytryn Michał.

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 12, 2011, 20:10:45 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
93 to jeszcze wąski zawias? Jeżeli tak to kaszaniasto będzie wyglądać Ori w tym.
to jest przejściówka - zawias szeroki, reszta stara :)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 12, 2011, 20:14:35 pm »

Offline Misiek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 702
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM
    • 2010 Mercedes benz w204 c180 kompresor, 1993 FSO Polonez Caro 1.4 16v #wonskydziadek
A no to przepraszam. Będzie dobrze z ori. Ładny kolor. Jakoś tak mi przypadł do gustu.
Caro Plusa 1.6 GLI 99 rok. Lubie dynamiczną i czasami agresywną jazdę
Cytryn Michał.

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 12, 2011, 20:19:14 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Na początek radziłbym ogarnąć lakier, bo jest delikatnie mówiąc nieszczególny <do bani>
LOW & SLOW

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 13, 2011, 19:07:24 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Lakier jaki jest każdy widzi, jest mocno zniszczony, jeśli będzie z nim cokolwiek jeszcze robione to tylko przemalowanie na inny kolor wraz z ostatecznym ogarnięciem rdzy. Co do przełączników - na razie są gdzie są, jak dorwę w najbliższym czasie oryginalną podstawkę to zamontuje tam gdzie powinny być :)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 14, 2011, 21:52:15 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
zostaw kolor w spokoju! to jest główny atut tego auta.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 16, 2011, 17:46:05 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E


Nowe budziki już od dłuższego czasu, a od niedawna również czerwone wskazówki :d Od zegarka trochę chukowo wyszła, bo nie chciały małpy zejść...
Po za tym założyłem zimówki i pomalowałem felgi :d
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 16, 2011, 18:13:49 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
witaj
fakt polonez w przejsciówce MR 93 z nietypowym kolorkiem z palety z 91 roku. A nie lepiej zostawić w orginale, typu szare felgi, orginalne kołpaki, zegary kwadratowe niż unowoczesniać ?? zajrzyj do mojego i dbaj a przede wszystkim wypoleruj go i nawoskuj efekt będzie odrazu widoczny. Pozdrawiam:)
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 16, 2011, 19:15:53 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Oryginał mi się przejadł, za długo miałem z nim styczność :d
Jemu niestety polerka już nic nie da... lakier jest tak zniszczony, że w grę wchodzi tak naprawdę tylko kapitalna blacharka i nowy lakier... wszystkie 4 drzwi były wymieniane... i lakierowanie szprayem w puszce... to i tak że to jeszcze jakoś się zlewa z całością :)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 16, 2011, 19:50:32 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
twój samochód twój wybor, ale osobiście zostawił bym orginał bo ich już mało jest.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 16, 2011, 22:30:59 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Też bym poszedł w oryginał i zbierał kasę na resto, nie zrobisz szału czerwonymi wskazówkami i białymi stalówkami, zapewniam Cię z reką na sercu.
LOW & SLOW

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 16, 2011, 22:58:58 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Cytuj (zaznaczone)
Też bym poszedł w oryginał i zbierał kasę na resto
kasa jaką trzeba wpakować aby to auto odrestaurować przewyższa obecną cenę dwóch polonezów w dobrym stanie blacharskim.

i tak lepsze to niż miałby pójść na żyletki...
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 16, 2011, 23:06:41 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Nikt nie mówił, że będzie łatwo, ratuj dziada bo wąskie Caro to fajna sprawa, chyba nie o koszta chodzi w tej zabawie.
LOW & SLOW

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 16, 2011, 23:41:24 pm »

Offline Młody#

  • To jest bardzo ładny polonez
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 903
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.5C / 125p
biała felga sie prezentuje, a co do caro to remont bo waski to juz rarytasik.
Poloneza, za milion czterysta?

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 17, 2011, 06:32:49 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Przecież on nie jest wąski. To jest przejściówka z szerokim zawiasem, metalowym podszybiem, kwadratowymi zegarami...
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 17, 2011, 07:35:30 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Zrobić mu na nowo lakier i będzie robił robotę :)

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 17, 2011, 10:52:16 am »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
tez tak uważam, ma dość nietypowy lakier w tym roku modelowym. Ososbiscie zebrał bym kasę i poświęcił się w remontu, efekt napewno by był, blacharka nie jest jakoś specyficznie droga ,np nowe błotniki  orginał po 70zł, drzwi już kupisz za 50zł dobre bez rdzy , tak samo jak klapa i maska. Progi podciągi itp granice 25-30 zł, wiadomo kwestia lakieru , ale jest to zwykły bez metalicu więc koszt powinien być tez mniejszy.
Wiadome jest że koszta remontu przewyższają koszta zakupu czy danego egzemplarza, ale ilu Nas jest co władowało w w samochód sporo pieniędzy i jest efekt, mimo ze kupili by za to sprawny egzemplarz, liczy się pasja i zamiłowanie , a nie zniszczenie i zajechanie i oddanie na złom. Każdym razie przemysl sobie to wszystko i nie psuj go. a tak na marginesie sorki za ot...
« Ostatnia zmiana: Październik 17, 2011, 10:56:42 am wysłana przez mruk1313 »
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 17, 2011, 16:18:19 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Blacharka z wierzchu nie jest trudna do ogarnięcia, jakbym miał czas to nie wielkim nakładem kasy bym to zrobił, ale co z tego jeśli nie długo nie będzie już do czego przykręcać/spawać?

Na spocie pokazywałem o co chodzi... w tym samochodzie praktycznie nie ma podłużnic - blachy/kątowniki spawane do innych już kątowników, mocowanie stabilizatora przyspawane do podłużnicy na stałe... i w miejscach łączenia z podłogą są takie dziury (były, bo te elementy wzmocniłem, bo na pierwszy lepszym dołku trzasnąłby w pół) że młotek z trzonkiem wchodził...

I tak jak Multec zauważył, zresztą pisałem wcześniej - to jest fabrycznie szeroki zawias :)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: macko's Caro '93 L49
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 19, 2011, 08:40:56 am »

anna-fso

  • Gość
widzę, że prawa strona bita :P ale autko rewelacja :) podobają mi się kwadratowe wskaźniczki :)