Autor Wątek: Zbiornik paliwa do 125p FSO1500 Poloneza 1.5  (Przeczytany 6634 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zbiornik paliwa do 125p FSO1500 Poloneza 1.5
« dnia: Sierpień 20, 2011, 16:41:15 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Szybkie pytanie więc liczę na szybką odpowiedź ;)

Czy w Fiatach 125p, FSO1500 i w Poldkach Borewiczach są takie same zbiorniki paliwa czy czymś się różnią?
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Odp: Zbiornik paliwa do 125p FSO1500 Poloneza 1.5
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 20, 2011, 16:45:58 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Sam zbiornik jest taki sam, ale ma inną rurę wlewową. Identyczny z polonezowskim jest bodajże zbiornik od Fiata Kombi. Zresztą można to zobaczyć porównując fotki na aukcjach na Allegro
« Ostatnia zmiana: Sierpień 20, 2011, 16:50:08 pm wysłana przez Grzech#1938 »
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: Zbiornik paliwa do 125p FSO1500 Poloneza 1.5
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 20, 2011, 16:58:55 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
tak jak Grzech pisał musisz zwrócić uwagę na te rurę- zbiornik od poloneza ma bardziej wykręconą i dłuższą - reszta zbiornika to samo
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: Zbiornik paliwa do 125p FSO1500 Poloneza 1.5
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 21, 2011, 00:18:52 am »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
uuu no to lipa, znakiem tego moj z fiata, dalej bedzie lezal i rdzewial  <blee>
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Odp: Zbiornik paliwa do 125p FSO1500 Poloneza 1.5
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 21, 2011, 21:34:43 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Z doświadczenia - Senn szukaj oryginalnego zbiornika - używki. Nie kupuj "nowego" zrobione są z tektury, kupiłem nówkę do atu, pomimo dodatkowego zabezpieczenia farbą cały zardzewiał po 1,5 roku!!
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Zbiornik paliwa do 125p FSO1500 Poloneza 1.5
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 21, 2011, 21:41:08 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Spokojnie, można kupić zbiornik nowy, byle miał przegrody w środku.
Ja kupiłem bodajże trzy lub cztery lata temu. Od razu oskrobałem z farby, zabezpieczyłem po swojemu: dwie warstwy podkładu i trzy warstwy BOLLa do konserwacji podwozia. Obecnie korozja wyłazi tylko na rantach i w dwóch miejscach gdzie coś mi walnęło w zbiornik - są wyraźnie ślady.
Także nie ma co się nastawiać defetystycznie.
Mi nawet mówiono że na pewno zbiornik będzie krzywy itp itd.
Jestem zadowolony, bo zbiornik w sklepie kosztował mnie 70 zł.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Zbiornik paliwa do 125p FSO1500 Poloneza 1.5
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 22, 2011, 12:39:26 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
te zbiorniki sklepowe to naprawdę sh*t - ja mam za 95zł od razu pozaklejałem wszystkie otwory i wstawiłem do suchego pomieszczenia - czeka na montaż niebawem.

Tak widzę, że chyba szybko będę go wymieniał bo kiepskiej jakości wykonanie to jest - Największy minus na łączeniu góry z dołem zbiornika - słabe zgrzewy - jedna mała ruda i po pół roku się zacznie rozwarstwiać

kolejny minus to brak korka spustowego na dnie -  ;-|
mam tylko nadzieję, że w środku zbiornika są przegrody techniczne  bo inaczej to tylko zwykła blaszana puszka i nic więcej

przed montażem jeszcze go prysnę barankiem
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: Zbiornik paliwa do 125p FSO1500 Poloneza 1.5
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 22, 2011, 12:50:37 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Zedrzyj z niego farbę szczotą na diaksie, potem reaktywny, podkład akryl/epoksyd i na to baran.

kolejny minus to brak korka spustowego na dnie -

to akurat dobrze że nie ma, nikt Ci paliwa nie spuści ;)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Zbiornik paliwa do 125p FSO1500 Poloneza 1.5
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 22, 2011, 15:13:15 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Ja niedawno zamawiałem do teścia Atu zbiornik z allegro - nowy i przede wszystkim oryginalny FSO, porządny, lecz cena z wysyłką - 185 zł. Gościu miał też po 110 zł nieoryginalne zbiorniki, ale jak zapewniał są beznadziejnej jakości, co zresztą widać było po samych zdjęciach.
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Zbiornik paliwa do 125p FSO1500 Poloneza 1.5
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 22, 2011, 20:24:41 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Zedrzyj z niego farbę szczotą na diaksie, potem reaktywny, podkład akryl/epoksyd i na to baran.
Kupiony przeze mnie zamiennik do GLE jest z tak miękkiej blachy, że szczotą to można by go przetrzeć na wylot. Farbę zdejmowałem z niego Scansolem.
kolejny minus to brak korka spustowego na dnie -
Korka spustowego na dnie również fabryczne zbiorniki nie mają od lat.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 22, 2011, 20:30:20 pm wysłana przez Grzech#1938 »
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: Zbiornik paliwa do 125p FSO1500 Poloneza 1.5
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 22, 2011, 22:34:57 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Czy w Fiatach 125p, FSO1500 i w Poldkach Borewiczach są takie same zbiorniki paliwa czy czymś się różnią?
Jak chcesz przełozyc od DF do Swojego borka to nie da rady -fiat ma krotka rure wlewu paliwa, w druga strone da sie bez problemu -nalezy jedynie odmierzyc na wlewie ile uciac i trzymajac do gory nogami(coby opilki nie leciały do srodka) uciac zbedny kawałek
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Zbiornik paliwa do 125p FSO1500 Poloneza 1.5
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 24, 2011, 14:24:00 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
kolejny minus to brak korka spustowego na dnie -
Korka spustowego na dnie również fabryczne zbiorniki nie mają od lat.

A ja głupi wywaliłem stary oryginalny zbiornik 80' maił korek spustowy- wywaliłem bo był wgnieciony lekko z dołu i przetarty - zaczęło rdzewieć :/

Czy w Fiatach 125p, FSO1500 i w Poldkach Borewiczach są takie same zbiorniki paliwa czy czymś się różnią?
Jak chcesz przełozyc od DF do Swojego borka to nie da rady -fiat ma krotka rure wlewu paliwa, w druga strone da sie bez problemu -nalezy jedynie odmierzyc na wlewie ile uciac i trzymajac do gory nogami(coby opilki nie leciały do srodka) uciac zbedny kawałek

W sumie na siłę dałoby się założyć ten zbiornik od fiata tylko musiałbyś założyć dłuższą gumową "trąbę" żeby  połączyć z wlewem - ale od czego by pasowała to nie mam pojęcia
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: Zbiornik paliwa do 125p FSO1500 Poloneza 1.5
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 25, 2011, 00:44:45 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zbiornik powinien byc plastikowy i nadwyraz dziwne,ze w fabryce na to nie wpadli (ale w sumie to i z prostszymi rzeczami mieli problem :] )
wolalbym podlubac przy plastikowym z dorobieniem przegrod niz bawic sie w drapanie i malowanie blaszanego
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.