Ja mam dodatkowy przekaźnik w skrzynce bezpieczników,sterowany przekaźnikiem wentylatora.Już nie pamiętam jak to dokładnie było,ale musiałem tak zrobić,bo po podłączeniu do przekaźnika wenta,robiła mi się jakaś "choinka" i wszystko głupiało.Teraz jest dobrze.Najlepsze,że kontrolka gaśnie mi dopiero,gdy went przestanie się kręcić
![:] :]](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/kwadr.gif)
Podłączenie do czujnika w chłodnicy da tyle,że jeśli zepsuje się przekaźnik,to kontrolka i tak będzie świecić,że niby wentylator działa

Podłączone mam to do kontrolki silnika w zegarach plusowych (cheeck engine) W starych zegarkach miałem podłączone do kontrolki poziomu płynu w chodnicy.Teraz zdobyłem dwie kostki do plusowych zegarów,więc mogę to podłączyć do tej od kontrolki od płynu,a do kontrolki silnika podłączę sobie sygnalizację działania pompy paliwa i jej odłączania na gazie
