Autor Wątek: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.  (Przeczytany 10566 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« dnia: Sierpień 25, 2011, 22:43:51 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Siema. Proszę Was o poradę w kwestii dobrania przewodu paliwowego do zewnętrznej pompy.
Mam zewnętrzną pompę paliwa zamontowaną pod maską. Zdjęcie poglądowe:


Sprawa tyczy się podłączenia, otóż króciec wysokiego ciśnienia, który widzicie na powyższym zdjęciu jest z zaworkiem zwrotnym, wyprowadzenie wzdłuż osi pompy. Mam problem ze zmontowaniem szczelnego układu przy wykorzystaniu tego króćca. Mogę zastosować śrubę (tego typu jak w deklu pompy pn gsi/rover) wykręcając uprzednio ten króciec, ale niestety wtedy pozbywam się zaworka zwrotnego. Jeździłem tak pewien czas i jednak świadomość, że pompa może pracować na sucho podczas rozruchu składnia mnie do wykorzystania fabrycznego króćca. Dysponuję przewodem pompa paliwa pn gsi/rover <-> przewód metalowy, czyli oczko pod śrubę a z drugiej strony nakrętka do skręcenia. Założenie tego oczka na fabryczny króciec, dokręcenie nakrętką (gwint 12x1,5) niestety nie daje 100% szczelności, lekko się poci (oczywiście miedziane podkładki dane). Szukam innego rozwiązania, czy kojarzy ktoś fabryczną końcówkę pod taki króciec? Googlowałem ale niestety bez rezultatu.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 25, 2011, 22:48:23 pm wysłana przez jimo#1921 »
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 25, 2011, 22:56:32 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Zaworek zwrotny do paliwa montowany na przewód kosztuje 8 zł.

Po najmniejszej linii oporu, to polecam skręcenie na uszczelniacz do połączeń gwintowych
http://allegro.pl/loctite-542-klej-zabezpieczenie-gwintow-50-ml-i1781731758.html

A tak całkiem inaczej - ostatnio jak dorabiałem przewód pompa filtr paliwa poszedłem do zakładu gdzie to dorabiają i zapłaciłem za dorobienie niecałe 7zł. Dobiorą Ci na miejscu :-)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 25, 2011, 22:58:22 pm wysłana przez matucha#1931 »
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 25, 2011, 22:59:56 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Zaworek zwrotny do paliwa montowany na przewód kosztuje 8 zł.
Zgoda, ale to wiąże się z rozcinaniem dobrego przewodu, odcinek pompa - listwa mam skręcany (dokładnie na bazie przewodów filtr paliwa - listwa, w roverze).

Po najmniejszej linii oporu, to polecam skręcenie na uszczelniacz do połączeń gwintowychhttp://allegro.pl/loctite-542-klej-zabezpieczenie-gwintow-50-ml-i1781731758.html
Wolałbym wyszukać oryginalne złącze pod taką pompę, no ale jak na złość nigdzie nie trafiłem takowego, google milczy.
To jednak jest paliwo, pompa znajduje się pod maską, ma być bez partyzanta ;)
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 25, 2011, 23:05:14 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Większy partyzant to jest właśnie nakręcanie z podkładką miedzianą ;-)

Ten gwint, który masz na 99% jest na stożku nagwintowany i nie nadaje się nakręcanie na tego śrubunku, a na przewodzie pewnie jest śrubunek na końcu?
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 25, 2011, 23:16:34 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Większy partyzant to jest właśnie nakręcanie z podkładką miedzianą
Warum? ;) Przy pompie paliwa w gsi fabryka też popełniła partyzantkę?


Ten gwint, który masz na 99% jest na stożku nagwintowany i nie nadaje się nakręcanie na tego śrubunku, a na przewodzie pewnie jest śrubunek na końcu?
Który gwint? Gwint króćca to skok 1,5.
Na przewodzie - którym? Przewód od pompy paliwa ma oczko.

Oczko zakładam na króciec fabryczny pompy, dokręcam nakrętką,  cieknie.
Wykręcam króciec, w jego miejsce daję śrubę (jak na rysunku wyżej z numerem 7) o odpowiednich wymiarach, przetykam ją przez oczko. Wszystko git - szczelne, ale nie mam zaworka.






EDIT.

Matucha, myślisz że nie byłem z tym w zakładzie gdzie dorabiają? Tam dorobiłem odpowiednią śrubę, niestety złącza by zakręcić na oryginalny króciec nie mieli (pierwszy raz się z takim spotkali).
« Ostatnia zmiana: Sierpień 25, 2011, 23:18:47 pm wysłana przez jimo#1921 »
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 25, 2011, 23:27:40 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
OK, już czaję o co chodzi :-P
Myślalem, że ten zaworek zwrotny inaczej wygląda trochę ;-)
Właśnie też nie miałem do czynienia z takim czymś i sobie ubzdurałem, że to inaczej trochę wyglada.... ;-)
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 25, 2011, 23:30:21 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
OK, już czaję o co chodzi :-P
Cieszę się, jakiś pomysł?
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 26, 2011, 03:44:01 am »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Na moje oko, to w oryginale będzie wyglądało to po kolei:
podkładka z miedzi
nakładka "oczko" jak w fabrycznym przewodzie z tyłu w GSI
na to kolejna podkładka z miedzi
a na to wąż z nakręcaną końcówką.

 Przy czym sądząc po tym plastiku wewnątrz, to ów wąż ma cienką metalową końcówkę do wetknięcia w plastik, dookoła owej końcówki (przy jej nasadzie) jest uszczelka, a jego nakrętka jednocześnie go trzyma i dociska nakładkę "oczko". (Nakrętka owa ma prawdopodobnie koniec w kształcie rurki by ładnie przylegała.)

Tak mi to wygląda na logikę.

A jak by to obejść? Wytoczył bym tulejkę z nagwintowanym środkiem, a na jej końcu dał jakieś mocowanie dla kolejnego węża. Jeśli tam jest małe ciśnienie to można by pod cybant, a jeśli duże, to nagwintować jej koniec z zewnątrz i dokręcać do niego przewód tak jak to jest w układzie paliwowym GSI.

Jest nieco późno, ale mam nadzieję, że ja to jakoś jasno napisałem? ??
« Ostatnia zmiana: Sierpień 26, 2011, 03:53:22 am wysłana przez Grzech#1938 »
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 26, 2011, 13:46:29 pm »

Offline Cyneq

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 503
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p '79
Lekki, ale bardzo lekki OT.
Czy mógłby ktoś wyjaśnić człowiekowi który nigdy nie przyglądał się przewodom paliwowym w GSI/GLI jak to po kolei na czym idzie?
Tzn. chodzi mi o to jakie są średnice przewodów metalowych z baku, na co są skręcane (przewody są nagwintowane? czy są spęcznione końcówki i przed nimi "śrubunek" do nakręcania?), jakie kroćce ma pompa, jakie ma listwa (plus wymiary), itp.
No i co po kolei idzie, gdzie jest metal a gdzie guma

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 27, 2011, 14:02:23 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Oczko zakładam na króciec fabryczny pompy, dokręcam nakrętką,  cieknie.Wykręcam króciec, w jego miejsce daję śrubę (jak na rysunku wyżej z numerem 7) o odpowiednich wymiarach, przetykam ją przez oczko. Wszystko git - szczelne, ale nie mam zaworka.

też miałem taki problem, ale zrobiłem to tak jak piszesz, tyle że dalem nakrętkę zakrytą i już jest dobrze.

Cyneq
Konstrukcja jest taka: Do dekla zbiornika przykeca się przewód gumowy zakończony oczkiem. Oczko średnicy 12 lub 10mm Drugi koniec tego przewodu to końcówka z gwintem wewnętrznym (jak przewód elastyczny do hamulców) w to zakończenie skręca się przewód sztywny (też analoginczy jak hamulcowy o końcówkach śrubunkowych. Gwint końcówki to będzie 12-14mm) o średnicy 10mm. Idzie on sobie do filtra i w filtrze jest tak samo gwint wew.
W filtr z drugiej strony wkręca się albo wąz idący do listwy(rover, bo filtr pod maską) albo znów sztywny wąz idący na przód auta (gdy filtr koło zbiornika)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 27, 2011, 15:28:16 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
też miałem taki problem, ale zrobiłem to tak jak piszesz, tyle że dalem nakrętkę zakrytą i już jest dobrze.
Nie mogłem nigdzie takiej na szybko dostać. Ostatecznie dałem zawór zwrotny na przewodzie tuż przed pompką, oryginalny króciec wykręciłem i zastosowałem dorobioną śrubę pod oczko.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 27, 2011, 15:32:46 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Aby zobrazować to co napisał Zoltan schematy układu dla Rovera i GSI:
GSI:


ROVER:
« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2011, 15:34:25 pm wysłana przez jimo#1921 »
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 04, 2011, 21:24:04 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
jimo#1921 mam do Ciebie pytanko ;)

Otoz poleciles mi zewnetrzna pompe paliwowa od Mercedesa. Pokazales przykladowa za 150zl.
Znalazlem taka http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-audi-60-90-100-ford-mercedes-6-bar-i1855531112.html
- niby identyczna.  Pompuje 6 bar ... troche sie wierzyc nie chce ale dobra :D
Czy kupno takiej pompy to dobra inwestycja? Rozni sie cos od tej za 150?
Ogolnie duzo jest tych pomp w okolicach 100zl i identycznych za 150zl... tylko roznicy brak.

Oczywiscie do bezpiecznego baku, zasilac bedzie 1.4 Rovera ;)

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 04, 2011, 22:34:01 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Otoz poleciles mi zewnetrzna pompe paliwowa od Mercedesa. Pokazales przykladowa za 150zl. Znalazlem taka http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-audi-60-90-100-ford-mercedes-6-bar-i1855531112.html- niby identyczna.  Pompuje 6 bar ... troche sie wierzyc nie chce ale dobra :DCzy kupno takiej pompy to dobra inwestycja? Rozni sie cos od tej za 150?Ogolnie duzo jest tych pomp w okolicach 100zl i identycznych za 150zl... tylko roznicy brak.

Fazi, wszystko w tych cenach to są noname'y z chin albo szeroko pojętego dalekiego wschodu (moja pompka również). Jeśli tylko będzie trzymała parametry to wg. mnie nie ma się co zastanawiać, koniec końców kosztuje ułamek ceny markowej pompy boscha. Sprzedawca daje gwarancję więc można zaryzykować. Te pompy są robione na jedno kopyto pod różnymi szyldami i tyle. Jeśli ma się spieprzyć to zapewne stanie się to w krótkim okresie czasu, jeśli pochodzi z 8 miesięcy to będzie służyła i po wygaśnięciu gwarancji. Takie relatywnie tanie pompy zazwyczaj pracują głośniej od markowego sprzętu.
Decyzja należy do Ciebie. Po pierwsze primo trzeba sprawdzić czy faktycznie dany egzemplarz pompuje te 6 barów.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 05, 2011, 00:02:23 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
- niby identyczna.  Pompuje 6 bar ... troche sie wierzyc nie chce ale dobra :D
Czy kupno takiej pompy to dobra inwestycja? Rozni sie cos od tej za 150?
Ogolnie duzo jest tych pomp w okolicach 100zl i identycznych za 150zl... tylko roznicy brak.

Oczywiscie do bezpiecznego baku, zasilac bedzie 1.4 Rovera ;)

A na co wam 6-scio barowe pompy do rovera ????? W swapie 1.8 który robiłem jest seria pompa od 1.4 a wykreciło to 3 KM mniej niz Bocian -mozna dac ciut mocnijsza pompe ale bez przesady bo to  i tak nic nie da poza zbednie wydana gotówka poniewaz ta pompa spokojnie starcza do 1,8


Założenie tego oczka na fabryczny króciec, dokręcenie nakrętką (gwint 12x1,5) niestety nie daje 100% szczelności, lekko się poci (oczywiście miedziane podkładki dane). Szukam innego rozwiązania, czy kojarzy ktoś fabryczną końcówkę pod taki króciec?
Daj po 2 miedzane podkladki na strone- byc moze akurat po dokreceniu sruba jest na styk i nie dociaga, ewentualnie kup podkladki w innym sklepie -jak sa gowniane i twarde to sie nie odkszatłcaja i nie cholery nie uszczelnia tego tak jak potrzeba. Jezeli wywalasz zaworek zwrotny to albo pompe trzeba dac nisko aby była zawsze zalana albo rozebrac stary filtr paliwa wyjac wklad, zalutowac na twardo/pospawac i dac pompe troche nizej -wtedy masz zbiornik zalewowy do pompy i problemu nie ma -cisnienie na ssaniu jest małe wiec nie ma stresu ze cos pusci. Jak juz koniecznie musi byc gwint to tak jak Zoltan napisał gwint który masz jest popularny w przewodach hamulcowych czy innych tego typu polaczeniach
« Ostatnia zmiana: Październik 05, 2011, 00:06:21 am wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 05, 2011, 08:22:36 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
A na co wam 6-scio barowe pompy do rovera ? W swapie 1.8 który robiłem jest seria pompa od 1.4 a wykreciło to 3 KM mniej niz Bocian -mozna dac ciut mocnijsza pompe ale bez przesady bo to  i tak nic nie da poza zbednie wydana gotówka poniewaz ta pompa spokojnie starcza do 1,8
A) zewnętrzna
B) jest zapas ciśnienia
C) cena


Daj po 2 miedzane podkladki na strone- byc moze akurat po dokreceniu sruba jest na styk i nie dociaga, ewentualnie kup podkladki w innym sklepie -jak sa gowniane i twarde to sie nie odkszatłcaja i nie cholery nie uszczelnia tego tak jak potrzeba. Jezeli wywalasz zaworek zwrotny to albo pompe trzeba dac nisko aby była zawsze zalana albo rozebrac stary filtr paliwa wyjac wklad, zalutowac na twardo/pospawac i dac pompe troche nizej -wtedy masz zbiornik zalewowy do pompy i problemu nie ma -cisnienie na ssaniu jest małe wiec nie ma stresu ze cos pusci. Jak juz koniecznie musi byc gwint to tak jak Zoltan napisał gwint który masz jest popularny w przewodach hamulcowych czy innych tego typu polaczeniach

Problem już dawno rozwiązany tak jak napisałem parę postów wyżej.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 05, 2011, 20:10:59 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
No mnie tam to nie przeszkadza ze glosno bedzie chodzic czy cos :) Bedzie w srodku zamontowana zamiast tylnego siedzenia (tam bedzie bak), zaloze filtry przed pompą zeby bylo bezpieczniej. Powinno pochodzic :)
Dzieki wielkie za info ;) czyli w takim razie biore :)

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 05, 2011, 22:21:32 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
No mnie tam to nie przeszkadza ze glosno bedzie chodzic czy cos
Żebyś się nie zdziwił. Ja mam pod zbiorniczkiem wyrównawczym. Słyszę ją w kabinie jak auto pracuje na biegu jałowym. Najwyżej będziesz jakoś tłumił tępy dźwięk.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 06, 2011, 20:01:37 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Dobra dobra, most bedzie zagluszal hehe :D w srodku nie ma nic oprocz foteli :) Wszystkie wyciszenia wywalone i jakos daje rade ;)

Odp: Króciec przewodu paliwowego - zewnętrzna pompa paliwa.
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 10, 2011, 15:57:14 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Witam ponownie.
Napisze juz w tym temacie bo on jakoś dotyczy tej sprawy.
Otóz zastanawia mnie jedna rzecz... Miedzy bakiem z pompa dalem filtr z OHV aby łapał wszystkie syfy. Dalem go poziomo (w ohv jest chyba pionowo?).
Czy w srodku podczas pracy powinno znajdowac sie w nim powietrze? mam wrazenie ze przez to pompa wydaje czasami przez chwileczke takie dziwne dzwieki jakby zasysała powietrze z paliwem.
Probowalem zrobic tak ze bak odkrecilem i trzymalem u gory aby ten filtr (wtedy byl ustawiony pionowo) "zalalo" (zeby oproznic filtr z powietrza) i postawilem bak normalnie (czyli filtr w poziomie). Odpalielm samochod i chodzilo bez tego powietrza pare minut po czym znow w filtrze pojawiło sie powietrze...

czy tak ma byc?
http://www.youtube.com/watch?v=2OLhip89pa0

p.s - nie zwracajcie uwagi na falujące obroty ;)