Źle Kolego rozumujesz ...
Alarm zabezpiecza moduł immo ... zdejmując immo z komputera pozbywasz się potrzeby podłączania tego modułu, a więc i wszystkich innych problemów z alarmami itd. ...
problem w tym, że nie da się zdjąć z tego immo bez posiadania immo, wiec skoro mam kupić komplet to po co ściągać immo? wyżej pisałeś, że sam komputer mi wystarczy, więc tutaj po raz pierwszy zacząłeś się mijać z prawdą.
po drugie to tylko jeden zakład mnie zapewnił, że ściągnie immo z tego sterownika( mems3), ale pod warunkiem, ze jest to wersja wcześniejsza bez magistrali CAN. mój ma CAN.
nie chce o tym dyskutować. powielam tylko zdanie ludzi co tym się zajmują.
sterownik silnika NIE komunikuje się z innymi modułami (komfortu itd) więc nic tam żadnego błędu nie zgłosi ...
Żaden tryb awaryjny (serwisowy) Cię nie dotyczy ...
I tu się mylisz. po raz drugi mijasz się z prawdą co w moich oczach cię dyskwalifikuje jako wiarygodnego doradcę w tym temacie. zobacz sobie do schematu instalacji. wszystkie sterownik się komunikują. "wszystkie" przesadziłem.
mam schemat tej instalacji ale do roku 2002 bez CAN i tam jest jasno narysowane, że ECU silnika komunikuje się z innymi sterownikami. cytuje ("ECU ABS D125 pin 78-58, ECU ALARM D111 pin 72") . czyli z schematu widać, ze jeśli nie będzie komunikacji z tymi sterownikami to w komputerze będzie zapisany bląd i teraz jest pytanie czy ten błąd może spowodowac przejście do trybu awaryjnego. ale to jest mało ważne bo mój dawca jest z 2004 roku i ma CAN. Z magistralą CAN jest jeszcze gorzej, bo ECU nawet dostaje informacje o spalonych żarówkach.
i teraz szukam zapewnienia osoby, która się na tym zna, że pomimo braku komunikacji ECU z innymi modułami będzie pracował normalnie
a druga sprawa to oprócz modułu immo czy potrzebuje od dawcy pobrać body unit control ( moduł komfortu)?