Autor Wątek: Spuszczanie plynu chlodzacego z DF 125p  (Przeczytany 2437 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Spuszczanie plynu chlodzacego z DF 125p
« dnia: Październik 11, 2011, 21:01:38 pm »

milosnikkredensow

  • Gość
Witam! moje pytanie jest takie: Zeby spuscic calkowicie plyn z ukladu chlodzenia to wystarczy tylko odkrecic kranik w chlodnicy i odkrecic korki z chlodnicy i zbiorniczka zeby plyn polecial czy jest jeszcze gdzies w bloku kranik ? Chce sie calkowicie pozbyc plynu i nie chce by stary pozostal w bloku. Moj fiat jest z 1988r i silnik oczywiscie 1500

Odp: Spuszczanie plynu chlodzacego z DF 125p
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 11, 2011, 21:04:53 pm »

kazko kk

  • Gość
A jest śruba pod kolektorem ssacym wkręcona w blok?

Odp: Spuszczanie plynu chlodzacego z DF 125p
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 11, 2011, 21:07:07 pm »

milosnikkredensow

  • Gość
o cholera dobre pytanie nie mam pojecia a w ktorym miejscu pod kolektorem ssacym?

Odp: Spuszczanie plynu chlodzacego z DF 125p
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 11, 2011, 21:09:32 pm »

kazko kk

  • Gość
Po prawej stronie przy ścianie grodziowej z tyłu.

Odp: Spuszczanie plynu chlodzacego z DF 125p
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 11, 2011, 21:15:03 pm »

milosnikkredensow

  • Gość
jutro podejde do garazu i zerkne za ta sruba a mniej wiecej na jaki jest ona klucz? i czy ona jest po boku czy nad skrzynia biegow gdzies?
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2011, 21:18:05 pm wysłana przez milosnikkredensow »

Odp: Spuszczanie plynu chlodzacego z DF 125p
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 11, 2011, 21:19:59 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
13 bądź 14
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

Odp: Spuszczanie plynu chlodzacego z DF 125p
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 11, 2011, 21:20:15 pm »

kazko kk

  • Gość
Po boku klucz chyba 13mm

Odp: Spuszczanie plynu chlodzacego z DF 125p
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 11, 2011, 21:33:56 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1950
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
13mm, jak nie była wykręcana to może być spory problem z odkręceniem, trzeba dobry (mocny) klucz i trochę siły.

Znajduje się pod kolektorem dolotowym na wysokości 4 cylindra.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM