Autor Wątek: mateo Kajtek Atu Plus GTTI  (Przeczytany 40340 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #120 dnia: Lipiec 16, 2018, 19:01:26 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Czujnik prędkości z GSI, prędkościomierz z saxo. Co do kalibracji to musisz pytać Mariusz. Ale chyba wszystko będzie sterowane przez EMU.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #121 dnia: Lipiec 16, 2018, 20:06:52 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Stary patent, prędkościomierz saxo, do tego wg. pomysłu Mateusza impulsator z GSI i sterowanie przez Emu.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #122 dnia: Lipiec 16, 2018, 22:34:59 pm »

Offline Morfina

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 878
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro V6
mateo a co to za wydumka z predkosciomierzem, opisalbys troche, bo to chyba pierwszy opel na forum, w ktorym bedzie predkosciomierz
Nie pierwszy ;) U siebie przy v-ce też mam działający licznik,ba nawet obrotomierz udało się odpalić
Ślusarz, złodziej, łowca krasnali

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #123 dnia: Lipiec 16, 2018, 22:38:53 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Nie pierwszy ;) U siebie przy v-ce też mam działający licznik,ba nawet obrotomierz udało się odpalić
w ktorym temacie to opisales ;>

Stary patent, prędkościomierz saxo, do tego wg. pomysłu Mateusza impulsator z GSI i sterowanie przez Emu.
Ale chyba wszystko będzie sterowane przez EMU.
jednak elektronika idzie w ruch,
a juz myslalem,ze wyrzezbiliscie mechaniczna przekladnie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #124 dnia: Lipiec 16, 2018, 22:54:03 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3011
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
ten licznik z saxo ma jakieś nr albo typ? Też potrzebuje
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #125 dnia: Lipiec 17, 2018, 08:41:15 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #126 dnia: Lipiec 17, 2018, 09:30:40 am »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Z ciekawości: ile roboczogodzin zajęło Ci wyrzeźbienie takiej miski? Wygląda super  <ok>
Pierwotnie miało być 10-14 z projektem. Ale w związku z tym, że w tygodniu nie mam dostępu do garażu i projekt nie do końca pokrył się z oczekiwanym przeze mnie efektem musiałem nad tym popracować jeszcze trochę.... Ok 20-22h cała miska. Z tym, że wliczam w to czas potrzebny na wyciąganie poprzedniej miski (silnik w górę, skrzynia w dół, odpięcie stabilizatora itp.)

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #127 dnia: Lipiec 19, 2018, 20:51:16 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A jak macie spięte to saxo z gsi. Jakiś mikroklocek czy tak jak ja na cyfrowym PLL?
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #128 dnia: Lipiec 19, 2018, 22:18:08 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Bocian, czujnik wpięty w emu, a z emu wyrzucony sygnał prędkościomierza po skalowaniu :) i tyle. Do tego sygnał prędkości będzie można wykorzystać np. do procedury startu czy w przyszłości sterowania boostem.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #129 dnia: Lipiec 19, 2018, 22:35:34 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
czy w przyszłości sterowania boostem.

A to miała być tajemnica. :)
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #130 dnia: Lipiec 20, 2018, 01:27:46 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
do boostow tos se wybral nieciekawy silnik, w aucie "cywilnym" turbina z tej strony w PN to niefortunne rozwiazanie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #131 dnia: Lipiec 25, 2018, 07:24:42 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE


Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #132 dnia: Sierpień 06, 2018, 13:01:04 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Kabelkologia





Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #133 dnia: Sierpień 06, 2018, 18:36:57 pm »

Offline Magneto

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 19
  • Płeć: Mężczyzna
    • wąski 1.5, caro 2.5, caro plus 2.0
Wiązka silnika powstaje od zera?

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #134 dnia: Sierpień 06, 2018, 19:05:11 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Tak, wolę zrobić na nowo niż przerabiać i rzeźbić starą. Poza tym po tylu latach kluczowe dla bezpieczeństwa przewody takich czujników jak wał, wałek, stukowiec czy wtryski i tak należałoby wymienić. Biorąc pod uwagę inne napięcie pracy tps, doprowadzenie czujnika prędkości, sonda szerokopasmowa, wyjście na prędkościomierz, sterowanie wentylatorem itp. wychodzi i tak pół wiązki do zrobienia na nowo.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #135 dnia: Sierpień 06, 2018, 19:47:02 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zwlaszcza, ze i tak sterownik w innym miejscu i uniwersalny, wiec stara wiazka w polowie dlugosci przewody mialaby nowe,
wiec zrobic nowa wiazke to niewiele wiecej roboty
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #136 dnia: Sierpień 06, 2018, 20:27:20 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2060
I dobrze że robisz od nowa. Spokój na lata. Pamiętaj tylko by ciasno upiąć wiązkę i zrobić blok 5 bezpieczników pod maską do całej wiązki.

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #137 dnia: Sierpień 07, 2018, 10:42:01 am »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
To nie pierwsza wiązka którą robię, spokojnie...

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #138 dnia: Sierpień 07, 2018, 10:54:32 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Mariusz tylko nie zapomnij o Roadkill.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« Odpowiedź #139 dnia: Sierpień 27, 2018, 21:23:08 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
aktualizacja




Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil