A wiec, dostało mi się w spadku Atu Plus z 1999 roku. kolor srebrny metalik. przebieg 320tys lpg. stan budy bardzo dobry z małym minusem. po remoncie zawieszenia nowa butla lpg. Ostatnie 1.5 stal w krzakach po próbach zapalenia go na holu poprzedni właściciel zajechał silnik, załatwił rozrząd.
4 Października auto odstawione na lawecie do Firmy Maxiu Custom Garage. gdzie nastąpiła transplantacja układu napędowego na brytyjskie serducho. Po wczorajszej rozmowie z głównym mechanikiem wiem ze motor siedzi już w dudzie. Większość układów została podłączona. pozostaje kosmetyka komory silnika i podłączenie układu paliwowego.
Dziś skompletowałem do końca hamulce na tarczach 257,5x22 wentylki. Auto ma służyć głownie do zabawy w kajkach i podobnych imprezach. W wnętrzu pozostaną jedynie najpotrzebniejsze elementy. Zostanie wspawana klatka kiedy kto wie...
Na razie to chyba tyle. W miarę postępu prac będę dopisywać informacje.
Kilka faktów na dzień dzisiejszy 30.01.2014
Pod maska siedzi 1.8 z 75 turbo.
Hamulce na przedniej osi 257,5x22 tył seria, może z czasem pokuszę się o rozwiązanie Bociana;
Bimarco obszyte na nowo;
Nowy bak i wydajniejsza pompa paliwa z nowym regulatorem paliwa czekają;
LPG wywalone;
Zawiecha na nowych częściach, amorki gazowe plus truck diesel -2 zwoje, tył 3 pióra i sztaba;
Turbina po regeneracji;
Customowa chłodnica o rdzeniu 570mmx300mmx42mm wykonana w
http://www.chlodnice.net.pl/ pozdrowienia dla pana Radosława;
Silikonowe przewody chłodnicze wykonane na wzór starych w
http://www.ma-przewodysilikonowe.marsil.pl/Rurki chłodnicze zostaną wykonane z nierdzewki;
Felgi OZ 16' z opona 205/45
Skrzynia N9 według projektu Bociana, sprzęgło 200mm z organiczna lub kevlarową tarczą;
Z elektronika walczy Maxiu, jak nie uda się poskładać IMMO do końca stawiamy go na Śwince. Na razie wszystko.