Autor Wątek: mateo Kajtek Atu Plus GTTI  (Przeczytany 44385 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mateo Kajtek Atu Plus GTTI
« dnia: Listopad 03, 2011, 17:08:25 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
A wiec, dostało mi się w spadku Atu Plus z 1999 roku. kolor srebrny metalik. przebieg 320tys lpg. stan budy bardzo dobry z małym minusem. po remoncie zawieszenia nowa butla lpg. Ostatnie 1.5 stal w krzakach po próbach zapalenia go na holu poprzedni właściciel zajechał silnik, załatwił rozrząd.

4 Października auto odstawione na lawecie do Firmy Maxiu Custom Garage. gdzie nastąpiła transplantacja układu napędowego na brytyjskie serducho. Po wczorajszej rozmowie z głównym mechanikiem wiem ze motor siedzi już w dudzie. Większość układów została podłączona. pozostaje kosmetyka komory silnika i podłączenie układu paliwowego.

Dziś skompletowałem do końca hamulce na tarczach 257,5x22 wentylki. Auto ma służyć głownie do zabawy w kajkach i podobnych imprezach. W wnętrzu pozostaną jedynie najpotrzebniejsze elementy. Zostanie wspawana klatka kiedy kto wie...

Na razie to chyba tyle. W miarę postępu prac będę dopisywać informacje.



Kilka faktów na dzień dzisiejszy 30.01.2014

Pod maska siedzi 1.8 z 75 turbo.
Hamulce na przedniej osi 257,5x22 tył seria, może z czasem pokuszę się o rozwiązanie Bociana;
Bimarco obszyte na nowo;
Nowy bak i wydajniejsza pompa paliwa z nowym regulatorem paliwa czekają;
LPG wywalone;
Zawiecha na nowych częściach, amorki gazowe plus truck diesel -2 zwoje, tył 3 pióra i sztaba;
Turbina po regeneracji;
Customowa chłodnica o rdzeniu 570mmx300mmx42mm wykonana w http://www.chlodnice.net.pl/ pozdrowienia dla pana Radosława;
Silikonowe przewody chłodnicze wykonane na wzór starych w http://www.ma-przewodysilikonowe.marsil.pl/
Rurki chłodnicze zostaną wykonane z nierdzewki;
Felgi OZ 16' z opona 205/45
Skrzynia N9 według projektu Bociana, sprzęgło 200mm z organiczna lub kevlarową tarczą;


Z elektronika walczy Maxiu, jak nie uda się poskładać IMMO do końca stawiamy go na Śwince. Na razie wszystko. :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2014, 17:30:15 pm wysłana przez mateo# »
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo#1939 Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 03, 2011, 18:06:28 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
4 Października auto odstawione na lawecie do Firmy Maxiu Custom Garage
<lol2> :d

Pokaż jakieś zdjęcia :P
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: mateo#1939 Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 03, 2011, 21:09:13 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Niestety nie ma zdjęć z tej akcji. Ale Kijana z Poldonem na lawecie wyglądała fajnie. Chyba ze Maxiu ma jakieś fotki.

zdjęcie z przed 2 lat.


Uploaded with ImageShack.us
« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2011, 21:33:50 pm wysłana przez mateo#1939 »
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo#1939 Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 05, 2011, 00:18:58 am »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
Trzeba było wcześniej mówić to by było wszystko udokumentowane.
Zostało założyć bak, wspomaganie, chłodnice i ogarnąć wydech.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Odp: mateo#1939 Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 24, 2011, 13:09:21 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Auto już domu, podziękowania dla Maxia.

Groki i kiera już na pokładzie :)

Po świtach do zrobienia:
Poskładanie wlewu paliwa,
Wymiana rozrusznika,
Zakup małego akumulatora,
Poskładanie dolotu z lpg,
Przeczyszczenie przepustnicy, falujące obroty,
Wymiana komputera na komp. z odcięciem,
Swap hamulców,
Przejrzenie zawieszenia i wymiana zużytych elementów,
Pospawanie pasa przedniego,
Swap bebechów mostu na 9/41

Kilka fotek auto niestety brudne :(


Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
« Ostatnia zmiana: Grudzień 24, 2011, 13:14:53 pm wysłana przez mateo#1939 »
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo#1939 Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 24, 2011, 20:48:51 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
trzeba będzie dojść do ładu w wolnymi obrotami, naciągnąć sprężynkę na przepustnicy bo po czyszczeniu jej jest gorzej niż było, najpierw dostanie nowe przewody i świece.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 07, 2012, 19:03:05 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
A wiec tak:
Autko zostało przerejestrowane w papierach już 1.4.

Hamulce poskładane na komponentach z fiata cromy, tarcza 275,5x22 wentylowana. Pospawany pas przedni, nowe kości na moście. Posprzątany umyty po 2 latach. I chyba tyle.

W pierwszej połowie września przewidywany swap na odprężone 1.8. plus Kompletny remont przedniego i tylnego zawieszenia połączony z remontem układu kierowniczego wszystko na nowych częściach w Maxiu Custom Garage.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 03, 2012, 22:50:33 pm wysłana przez mateo# »
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 08, 2012, 18:44:34 pm »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
A akumulator będziesz przekładał na tą strone co powinien być ?
1.4 GLI 16V

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 08, 2012, 18:53:39 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
A po co tam mu dobrze. Silnik będzie oddychać za pomocą stożka.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 08, 2012, 19:07:29 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Nie ma co, ale Poldek na niemieckich blachach prezentuje się świetnie. <spoko> Powodzenia w modach.
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 03, 2012, 23:12:19 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
18K4G




FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 06, 2012, 08:10:40 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
18K4G znaczy się dmuchany :D
to kiedy kołami zakręci??

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 06, 2012, 10:51:16 am »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
Właśnie osprzęt się przekłada. Za 2 dni może będzie gotowy, ale narazie bez dmuchania :D
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 06, 2012, 11:00:00 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Dmuchawka powoli się kompletuje, zdawało się ze niewiele gratów będzie potrzebne..... ale jak zawsze mnóż przez 1.5..

Van gdzie robiłeś spieka, muszę dorobić zęby to wytrzymało...
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2012, 11:02:28 am wysłana przez mateo# »
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 06, 2012, 12:03:21 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Na jakim kompie to stawiacie ? Jaka skrzynia ?
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 06, 2012, 13:31:23 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Na jakim kompie to stawiacie ? Jaka skrzynia ?

Na razie na kompie 1.4, docelowo po zaturbieniu ecu-master. Skrzynia na razie FSO, docelowo na wiosnę N9 ale muszę znaleźć magika który pospawa dzwon. Chyba ze koledze uda się znaleźć używkę w UK, jak jest to cena powala....
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2012, 13:33:00 pm wysłana przez mateo# »
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 06, 2012, 15:28:53 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Tyle, że dzwony z UK maja rozrusznik po stronie kierowcy i może być problem z upchaniem tego.
Ja tam bym od razu sadzał całość na Memsie3 z Rovera 75. :P
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 06, 2012, 17:05:28 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Się zastanawiam czemu już wiele atu plusów widziałem co mają z tyłu logo FSO jak twój, gdzieś w salonach to montowano czy wymysł właściciela bo nie jednego widziałem w caro ze parę też ale mniej niż w atu plusach...
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 06, 2012, 17:54:31 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Tyle, że dzwony z UK maja rozrusznik po stronie kierowcy i może być problem z upchaniem tego.
Ja tam bym od razu sadzał całość na Memsie3 z Rovera 75. :P


mówisz o osprzęcie na cewkach bez kopułki ciekawa opcja trzeba się będzie nad nią zastanowić? niestety z tego co się rozglądałem nie posadzimy tego na oryginale turbo tam zamach jest dwu masowy a sprzęgło ma coś około 240cm....
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: mateo Kajtek Atu Plus GTI
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 07, 2012, 20:27:28 pm »

Offline Gelu1991

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Astra G coupe
niestety z tego co się rozglądałem nie posadzimy tego na oryginale turbo tam zamach jest dwu masowy a sprzęgło ma coś około 240cm....


Trochę Cię poniosło :D