teoretycy z bożej łaski kjm...
gwizd zależy tylko od końcowego tłumika, testowane w różnych konfiguracjach w 125p.
1. silnik 115c, standardowy wydech fiatowski, oba tłumiki z brodnicy, brak gwizdu.
2. silnik 115c, standardowy wydech fiatowski, I tłumik brodnica, II rzemo z lat 80-tych, jest gwizd.
3. silnik 115c, standardowy wydech fiatowski, I tłumik rzemo, II rzemo z lat 80-tych, jest gwizd.
4. silnik 115c, standardowy wydech fiatowski, I tłumik rzemiosło, zamiast II kawałek rury, brak gwizdu.
5. silnik 115c z kolektorem od gsi i rzeźbioną rurą środkową fiatowską, I tłumik rzemo, II rzemo z lat 80-tych, jest gwizd.
6. silnik 115c z kolektorem od gsi i rzeźbioną rurą środkową fiatowską, I tłumik brodnica, II kawałek rury,gwizdu brak