Tak jeszcze przy okazji tego tematu i odnośnie przekłamywania na moście roverowskim,to ja w starym poldku mając silnik 1,6 ze skrzynią orginalną i na moście z roverka (takiego już kupiłem) zauważyłem przekłamywanie gdzieś tak +/- 10km/h W skrzyni był wałek napędu licznika z 15-toma zębami.Pomogło założenie wałka z 16-toma zębami.Może nie jest idealnie,ale prędkości już się prawie zgadzają,a z tego,co sprawdzałem po słupkach odblaskowych obok jezdni,to na 1 kilometrze brakuje może kila metrów,znaczy,chodzi mi o przebieg na cyferkach.Wczoraj nawet sprawdzałem obie skrzynie,tą z 1.6 i tą z roverka.Pokręciłem nimi taką samą ilość razy i ta z ohv miała nieduże przekłamanie na napędzie licznika w stosunku do roverowej.Ale nie chodzi tu o dużo,bo w jeździe było to prawie niezauważalne.Ciekawe,jak to rozwiązali w kombi,gdzie były mosty 4.3.Pewnie był w skrzyniach cały napęd licznika z roverka?