DET3 to po prostu rozbudowana wersja DET2 i od początku obrabia rovera.
Ale czy aby na pewno będziemy mogli sterować kątem zapłony za pomocą DET III??
Z instrukcji DET III
Urządzenie posiada możliwość sterowania zapłonem dla poniższych systemów zapłonowych::
• opóźnianie / przyśpieszanie sygnału z wieńca zębatego 60-2,
• opóźnianie / przyśpieszanie sygnału z wieńca zębatego 36-2,
• opóźnianie / przyśpieszanie sygnału z wieńca zębatego 36-1,
• opóźnianie / przyśpieszanie sygnału Multitooth,
• opóźnianie / przyśpieszanie sygnału SAW sterującego modułem EDIS
• opóźnianie / przyśpieszanie sygnału z wieńca zębatego Subaru GT ( 6 zębów),
• opóźnianie / przyśpieszanie sygnału z wieńca zębatego 12+1 (Honda D series),
• opóźnianie / przyśpieszanie sygnału z wieńca zębatego 18-2-18-2 (Nissan QG18DE),
• opóźnianie pojedynczego sygnału sterującego modułem zapłonowym,
• opóźnianie podwójnego sygnału sterującego dwoma modułami zapłonowymi,
Czyli konfiguracji 34/2 brak. Więc jak to z tym jest?