Autor Wątek: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero  (Przeczytany 35057 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 25, 2011, 23:07:29 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Ładny, podoba mi się. Choć nie wiem czemu dużo osób rzuciło się na pomarańczowe kierunki. Kilka lat temu wszyscy je wyrzucali żeby mieć białe. No i swap by się przydał:)
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 25, 2011, 23:37:23 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
hehe, tez takowy właśnie zamontowałem w swoim GTi-zakupiłem od kolegi Poldi98 -daje rade :)
Właśnie dzięki temu ogłoszeniu kolegi Poldi98 zacząłem przeglądać Allegro pod kątem tego radia i natrafiła się okazja - funkiel nówka za 190 zł z wysyłką. ;)

Ładny, podoba mi się. Choć nie wiem czemu dużo osób rzuciło się na pomarańczowe kierunki. Kilka lat temu wszyscy je wyrzucali żeby mieć białe. No i swap by się przydał:)
Pomarańczowe kierunki to tak tymczasowo, zawsze mogę ściągnąć z nich tę pomarańczową folię, która na nich jest, a którą poprzedni właściciel kierunków nakleił i mu się nie podobało, a ja je kupiłem od niego bo moje miały połamane zaczepy. Póki co jest ok, docelowo mają być polerowane z czarnym środkiem. A swapa nie będzie, darzę OHV'ki zbyt dużym uwielbieniem, by to popełnić. ;) Swoją drogą zawsze marzył mi się 2.0 dohc, jak u Ciebie, ale to nie na moją kieszeń... Pozdrawiam!
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 26, 2011, 09:31:32 am »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Swoją drogą zawsze marzył mi się 2.0 dohc, jak u Ciebie, ale to nie na moją kieszeń...
Masz rację Fiat DOHC to zbyt kosztowny silnik żeby go na codzięń używać dlatego go wyjmuje ze swojego.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 26, 2011, 11:43:03 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Masz rację Fiat DOHC to zbyt kosztowny silnik żeby go na codzięń używać dlatego go wyjmuje ze swojego.
Ale powiem Ci, że mnie kusi co nie miara wrzucić 2.0 DOHC do siebie, mimo że moje GSi ma odpowiedni OHV-pałer-raket-fjuel, choć podejrzewam że z czasem mi wyparuje, pomimo że dbam o niego jak się da. Pod górkę w 4 osoby i full bagaż ma ze sobą problem mój silniczek, to jedyne co mnie denerwuje, ale taka wada OHV... Z wyprzedzaniem nie ma problemu, już się nauczyłem nim wyprzedzać, 30 tys. km moim Polonezem zbliża się nieuchronnie i trochę już znam ten silnik. Na początku przez pierwsze 10 tys. km było nieco gorzej. ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 15, 2012, 18:32:55 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 25, 2014, 19:50:04 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 15, 2012, 20:55:34 pm »

Offline Misiek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 702
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM
    • 2010 Mercedes benz w204 c180 kompresor, 1993 FSO Polonez Caro 1.4 16v #wonskydziadek
Ładne atu. Jak na dupowóz to jest bardzo dobrze utrzymane. Jakie dalsze plany co do niego? Tylko nie mów że będziesz kolejnym który wrzuci rovera...
Caro Plusa 1.6 GLI 99 rok. Lubie dynamiczną i czasami agresywną jazdę
Cytryn Michał.

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 15, 2012, 21:35:38 pm »

Offline michal235c

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 628
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 1.6GLI 1997r.--> (Polonez Atu "Orciari" 1.6 GLI 16V) Polonez Atu Plus 1.4 GTI 16V 1997r.
Misiek czytaj trochę od początku temat :-)

Swap-a na K16 Rovera nie planuję.

Wszystko jest napisane :-)
Jest Atu  ?.? GLI ?V :d, jest i Atu Plus K16 :d, było Caro ale się rozpadło :P
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polon

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 15, 2012, 22:30:16 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Nie dziwię się, że się czytać nie chce, trochę się rozpisałem na początku. ;) Faktycznie, SWAP'a w ogóle nie rozważam, odpowiada mi GSi jak najbardziej, przez 2 lata mi wystarczał, więc i dalej będzie. Tak sądzę. ;)

Ładne atu. Jak na dupowóz to jest bardzo dobrze utrzymane. Jakie dalsze plany co do niego?
Co do stanu, to nie jest to typowy, zwykły dupowóz. Pakuję w niego praktycznie wszystkie oszczędności, jakie się uzbierają, a też i dbam dosyć o jego stan i na czas wymieniam części eksploatacyjne na możliwie najlepszej jakości, nie patrząc na cenę.

Co do planów - z pożądanego przeze mnie wyposażenia zostało mi do zrobienia: podgrzewanie foteli, szyberdach, podgrzewane lustra i el. szyby z tyłu, bo przednie to kwestia chęci - wszystko do założenia szyb na przód już mam, pozostało tylko zamontować podnośniki i połączyć z położoną już wiązką.

No i stabilizator na tył, ale to również kwestia chęci, bo mam już wszystko do montażu. Jakoś ostatnio leniwy jestem, jak nie miałem części, to bardzo je chciałem i pomyślałem że od razu sobie założę. A teraz leżą i czekają, dobrze że jeść nie wołają. ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 22, 2012, 12:46:03 pm »

Offline altowiolista

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 660
    • Atu i Caro-oba GSi, Borewicz 1,? '83, Caro+ GLI, Atu-
Jak autko paliło na mrozach? Jakie zużycie było? Czy szybko przełączał się na zasilanie gazowe, gdy stał na mrozie -20? Pytam, bo planuję zamontować podobną instalację gazową <mysli>
Altówka, Alaska, mój Anioł albo Atu. Jak by nie patrzeć - warto żyć! A teraz mam jeszcze Borewicza!!

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 23, 2012, 00:20:54 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Jak autko paliło na mrozach? Jakie zużycie było? Czy szybko przełączał się na zasilanie gazowe, gdy stał na mrozie -20? Pytam, bo planuję zamontować podobną instalację gazową
Wszystko z silnikiem w porządku, nic się nie zmieniło od momentu założenia instalacji LPG. Przy mrozach pali normalnie, za 2-3 obrotem wału, na gaz przełącza się po ok. 1,5-2 km jazdy lub kilku minutach na postoju. Zużycie LPG w zimie na trasie ok 9,5-10l, w mieście nawet do 13, ale to na krótkich odcinkach. ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 01, 2012, 13:50:47 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 01, 2012, 16:00:57 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 01, 2012, 16:21:12 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Wszystko jest do zrobienia  :] Oddaj go dobremu blacharzowi poskłada go tak ,że nawet nie będzie śladu  ;p Chyba , że sam zabierzesz się za  robotę bo ogólnie nie widzę jakiś tam  poważnych uszkodzeń     :-)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 01, 2012, 16:24:40 pm wysłana przez Arti28 »

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 24, 2012, 18:24:14 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Pozostaje pytanie - robić go na ideał i wpakować sporo kasy w remont blacharsko - lakierniczy, czy porobić porządne zaprawki i z całych elementów to tylko prysnąć lakierem listwę podreflektorową? Chyba jednak będzie full serwis, zbyt bliski jest mi ten samochód... ;)

P.S. Te białe napisy fsoautoklub to tylko pozostałość po poprzednim właścicielu blendy, którą już z tymi naklejkami kupiłem na Allegro. ;) Ja nawet nie mam konta na FSO AK (pewnie by mnie i tak stamtąd z moim Polonezem wyśmiali), ale napis mi się podoba i został. Jak znajdę chęci, w jego miejsce wskoczy taki sam, ale właściwy napis, dotyczący FSO PTK. ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 25, 2014, 19:51:41 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 24, 2012, 18:42:22 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Fajny ma napis na blendzie :D Czemu naklejki starego typu?
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 24, 2012, 18:46:15 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Czemu naklejki starego typu?
Naklejki mam zwykłe plusowe, 1.6 GSI multipoint injection. ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwiec 24, 2012, 23:01:17 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
według mnie robić :)
wiadomo każdy remont blacharski Polonezowi przewyższa koszty , ale jak zrobić to wszystko i z głową i mieć spokój na lata i tak aby cieszył oko właściciela i wyglądał jak nowy z fabryki:)
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 25, 2012, 08:54:49 am »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
małe sprostowanie: nikt by Cie nie wyśmiał, niektórzy mają takie łupy, że żal sciska dojpe i tez niestety noszą barwy klubowe ;) nie siejmy hipokryzji :)
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwiec 25, 2012, 08:58:27 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
małe sprostowanie: nikt by Cie nie wyśmiał, niektórzy mają takie łupy, że żal sciska dojpe i tez niestety noszą barwy klubowe  nie siejmy hipokryzji
W porządku, zapamiętam i tę pozytywną opinię na temat FSO AK, w zasadzie słyszałem zewsząd, że tam po prostu są same wychuchane samochody marki FSO i na tej podstawie ta opinia. <spoko>
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwiec 25, 2012, 09:00:45 am »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
no niestety nie,to jest kolejny mit który muszę obalać jako jedyny aktywny członek tego klubu na tym forum :)
sorry za OT w Twoim temacie ,maluj Poldka i rób na igłe
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 25, 2012, 09:21:22 am »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1752
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Pozostaje pytanie - robić go na ideał i wpakować sporo kasy w remont blacharsko - lakierniczy, czy porobić porządne zaprawki i z całych elementów to tylko prysnąć lakierem listwę podreflektorową? Chyba jednak będzie full serwis, zbyt bliski jest mi ten samochód...
W twoim wypadku bym robił porządny remoncik puki jest nie za dużo do roboty. Szkoda żeby się zmarnował taki ładny Atu Plus.
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...