Autor Wątek: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero  (Przeczytany 35071 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwiec 25, 2012, 10:47:08 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3101
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Nosek samemu łatwo pomalować ;) Spray'e motipa się sprawdzą.

Bardzo mi się podoba stan alufelgi, aczkolwiem sugerowałbym się pomęczyć i umoczyc w srebrnej farbie łby śrub, ale kolorystycznie nie odstawały od reszty felgi :) Zobaczysz że warto będzie! :)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwiec 25, 2012, 15:03:26 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Nosek samemu łatwo pomalować  Spray'e motipa się sprawdzą.
Ja wiem, najłatwiej by było kupić 23E spray i prysnąć kilka warstw, ale skłaniam się ku nieco bardziej profesjonalnej robocie, kompresor jakiśtam mam, pistolet LVLP muszę sobie sprawić no i dorobić lakier, bo i roboty jest więcej niż ten nosek, dużo więcej... ;)

Bardzo mi się podoba stan alufelgi, aczkolwiem sugerowałbym się pomęczyć i umoczyc w srebrnej farbie łby śrub, ale kolorystycznie nie odstawały od reszty felgi Zobaczysz że warto będzie!
Dzięki za dobre słowo o felgach, tyle wsadziłem godzin mycia w nie, żeby je domyć, że bardzo mnie cieszą te słowa. ;) A łby śrub są póki co jakie są, umoczyć w farbie to chwila roboty, ale prędzej w srebrzance albo w hammerite, nieco odporniejszej niż zwykły lakier.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 25, 2012, 15:05:54 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwiec 25, 2012, 16:28:52 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3101
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Właśnie takie rdzoodporne cuda miałem na myśli pisząc o farbie.


A skoro jeszcze jest do roboty co nieco to lepiej w profesjonalnym stylu to urządzić ;)


pozdrawiam!
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #43 dnia: Lipiec 29, 2012, 11:04:33 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 25, 2014, 19:54:28 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #44 dnia: Lipiec 29, 2012, 11:12:07 am »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Ten atu 42u to na początku myślałem że to artmatusa jest :D 
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #45 dnia: Lipiec 29, 2012, 11:54:38 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Ten atu 42u to na początku myślałem że to artmatusa jest :D 
Heheh, jakby bliżej przyjrzeć się temu ze zdjęcia, to pewnie obraziłby się za to porównanie. ;) Ale w Koszalinie takich Atu Plusów 42U jeździ dość dużo, co najmniej 5 się doliczyłem. <spoko>
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 08, 2012, 19:17:08 pm »

Offline G7MISIO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 108
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Sportback | FSO Truck "BTR"
Jak znajdę chęci, w jego miejsce wskoczy taki sam, ale właściwy napis, dotyczący FSO PTK.

Nie zapomnij o FSO Pomorze  :P

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #47 dnia: Styczeń 12, 2013, 17:28:24 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 25, 2014, 19:54:55 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #48 dnia: Styczeń 12, 2013, 21:05:46 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
zmien panie te kierunki bo szpecą niesamowicie. :(
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #49 dnia: Styczeń 12, 2013, 21:38:06 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Kurde a miałem pisać że fajnie z nimi wygląda :P Jak widać kwestia gustu ;)
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #50 dnia: Styczeń 12, 2013, 21:43:20 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Kurde a miałem pisać że fajnie z nimi wygląda :P Jak widać kwestia gustu ;)
Kiepski efekt, bo te pomaranczowe folie nie sa do konca przezroczyste. Można by się pobawić farbką witrażową jak ktoś nie chce kupować oryginałów pomarańczek. Hondziarze stosują takie patenty i wygląda to naprawdę jak oryginał.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #51 dnia: Styczeń 12, 2013, 23:10:59 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Cytat: bartek66977 w Dzisiaj o 21:38:06
Kurde a miałem pisać że fajnie z nimi wygląda  Jak widać kwestia gustu 
Kiepski efekt, bo te pomaranczowe folie nie sa do konca przezroczyste. Można by się pobawić farbką witrażową jak ktoś nie chce kupować oryginałów pomarańczek. Hondziarze stosują takie patenty i wygląda to naprawdę jak oryginał.
Póki co jest w takiej konfiguracji jak widać, zrobiłem czarne wnętrza reflektorów a na czarne kierunki byłem zbyt leniwy, więc kupiłem świeżo oklejone pomarańczową folią od kolegi G7MISIO, bo jemu jednak efekt oklejonych kierunków się nie spodobał i postanowił kupić jednak fabryczne pomarańcze, a ja stwierdziłem, że te oklejone będą wyglądały lepiej z czarnymi lampami i tak zostało. Od czasu ich założenia miałem już to feralne uderzenie przez zjeżdżające z górki Stilo bez "kierowniczki" i prawy kierunek jest pęknięty, nosek jak widać i wygląda jak wygląda. Będą fabryczne pomarańcze, lub białe spolerowane z czarnym środkiem, jeszcze nie wiem.

Grunt że jeździ bezawaryjnie, że własnymi rękami spasowałem go po stłuczce, a lakier położę sam w tym roku i to nie tylko na nosku, bo sporo spraw jest do poprawy, i bez względu na ewentualne niedoróbki, do których dojść musi, bo lakiernikiem nie jestem, doświadczenia nie mam, godzę się na nie, nie mając jednocześnie zamiaru zostawić grubej kasy u profesjonalnego lakiernika - ważniejszy od idealnie dobranego i położonego lakieru jest brak rdzy i konserwacja, a sprawą nadrzędną jest bezpieczeństwo, dlatego za pieniądze jakie wydałbym na lakiernika, wolę kupić m.in. 15" felgi i dobre, nowe letnie opony. ;)

Plany na 2013:

- wymiana poszycia obu przednich i prawych tylnych drzwi, nowa maska, nowe błotniki przednie,
- minusowy nosek /kupione/,
- atrapa orciari w oryginalnej wersji "siatex" /kupione/,
- szyberdach /kupione/,
- stabilizator z kombi /kupione/,
- Hertz'e ESK 165 z tweeterami na przód /kupione/,
- ogarnięcie komory silnika,
- ogarnięcie wnętrza, wygłuszenie drzwi,
- lip na tylną klapę /kupione/,
- 15" felgi na lato i nowe opony,
- wymiana części eksploatacyjnych /to na bieżąco i tak się robi/,
- i inne pomysły, które wskoczą mi do głowy w międzyczasie, albo o nich nie pamiętam.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 12, 2013, 23:13:53 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #52 dnia: Styczeń 13, 2013, 00:22:39 am »

Offline Mr.D

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1036
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + '99
- lip na tylną klapę /kupione/,
Taki jak w Audi?
"Cars have never been about brand association: it's about culture and expression. It's about the people, the scene, the community, and friends."   Mike Burroughs

"simple and clean look will never go out of style."    Elvis Skender

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 14, 2013, 02:06:22 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Kilka dni temu byłem na przeglądzie, pomimo ogólnego pogorszenia stanu blacharki (doły drzwi, błotniki przednie), pod spodem jest bardzo dobrze. Podobnie z zawieszeniem, prawdopodobnie fabryczne drążki reakcyjne tylne i fabryczne amortyzatory nie wykazują zużycia. Po wymianie w zeszłym roku simmeringu mostu i uszczelnieniu korka spustowego miski olejowej spód suchutki. Poza wyżej wymienionymi elementami blacharskimi mogę być bardzo zadowolony z mojego Poloneza po 3,5 letniej eksploatacji i 40 tysiącach km.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 25, 2014, 19:55:32 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 14, 2013, 13:13:06 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Na szybko, tymczasowe koncepcja do wakacji, czarny front. ]:->





Wiem, kierunki. Wylecą, a w ich miejsce... Mam już koncepcję, jednak nie będą to oklepane, polerowane białe kierunki z czarnym środkiem.

Kilka dni temu byłem na przeglądzie, pomimo ogólnego pogorszenia stanu blacharki (doły drzwi, błotniki przednie), pod spodem jest bardzo dobrze. Podobnie z zawieszeniem, prawdopodobnie fabryczne drążki reakcyjne tylne i fabryczne amortyzatory nie wykazują zużycia. Po wymianie w zeszłym roku simmeringu mostu i uszczelnieniu korka spustowego miski olejowej spód suchutki. Poza wyżej wymienionymi elementami blacharskimi mogę być bardzo zadowolony z mojego Poloneza po 3,5 letniej eksploatacji i 40 tysiącach km.

to w takim razie tylko pogratulować:) tragedii nie ma. Ale na twoim miejscu nie bawił bym się w wymianę poszycia drzwi, tylko całe drzwi bym kupił i polakierował. Raz łatwiejsze a drugie nie łatwo się zagina blachę w miejsce poszycia.....


FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #55 dnia: Marzec 17, 2013, 18:39:20 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Gdyby kogoś interesowało, to tak mam zamieszczony wakuometr w moim Plusie. Z tej perspektywy wydaje się, że zasłania połowę prędkościomierza i cały wskaźnik paliwa, jednakże jak prowadzę to praktycznie nie widzę tylko kawałka prędkościomierza od 180 km/h w dół, czyli nic nie tracę bo, przynajmniej moje, GSi się rozpędzi licznikowo max do 160 km/h. ;) Wskaźnik paliwa widać tak, jak trzeba. Jedyne co może przeszkadzać, to zasłonięty licznik dziennego dystansu, czy jak to się tam zwie, ale to mi jest potrzebne tylko wtedy, gdy tankuję LPG, żeby policzyć ile mi spalił. Uprzedam pytanie, dlaczego nie na środku obudowy kolumny kierowniczej? A no dlatego, że wówczas zasłaniałby mi prędkościomierz od 0-50 km/h i te trzy małe kontrolki, immobilisera i spalonej żarówki. Na desce ten model wakuometru nie ma prawa bytu, m.in. ze względu na krótki gwint jego mocowania (w przeciwieństwie do tego płaskiego wakuometru, który przykręca się po prostu dwoma wkrętami do deski, ten ma specyficzną krótką, gwintowaną tulejkę z gwintem 6, przez którą lecą kabelki od podświetlenia, na którą trzeba wywiercić dziurę w desce, czy tam w moim przypadku obudowie kolumny i od spodu przykręcić nakrętką).
« Ostatnia zmiana: Grudzień 25, 2014, 19:55:59 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 17, 2013, 18:42:04 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Czy nie lepiej było by go zamontowac w słupku A tak jak różne wskaźniki w driftowozach?

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 17, 2013, 18:50:25 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG


Słuszne pytanie. Spójrz na to zdjęcie, na mocowanie tego wakuometru i pomyśl, czy da się go zamontować w słupku A tak, żeby cyferblat nie był obrócony o 90 stopni względem pozycji właściwej? ;)

BTW, ten wakuometr ze zdjęcia powyżej ma niesamowicie długą tą tulejkę gwintowaną, mój miał 1/3 tego... Gdyby mój miał tulejkę takiej długości, zamontowałbym go na desce, no ale znalazłem swój w garażu teścia, mam go za darmo to i się tym nie będę przejmował.
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2013, 18:52:28 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #58 dnia: Marzec 17, 2013, 18:54:01 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Masz rację, nie da się. Ale np. da się miedzy zegarami a słupkiem. Skąd akurat takie rozwiązanie? Przychodzi mi tylko jeden pomysł. Gdybyś go nie chciał to przy demontażu wymieniasz tylko osłonę kolumny aby nie pozostał w niej otwór dla estetyki a nie całą deskę.

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 17, 2013, 18:58:42 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Muszę zacytować sam siebie:

Na desce ten model wakuometru nie ma prawa bytu, m.in. ze względu na krótki gwint jego mocowania (w przeciwieństwie do tego płaskiego wakuometru, który przykręca się po prostu dwoma wkrętami do deski, ten ma specyficzną krótką, gwintowaną tulejkę z gwintem 6, przez którą lecą kabelki od podświetlenia, na którą trzeba wywiercić dziurę w desce, czy tam w moim przypadku obudowie kolumny i od spodu przykręcić nakrętką).

;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km