Powoli zbieram graty do hydrołapy, nadal nie wiem jak upchnąć rękaw w cywilnym wnętrzu, żeby się nie rzucał zbytnio w oczy. Pionowy, średnio krótki drążek w miejscu seryjnego ręcznego, czy zostawić ręczny na linkę dla picu, oczywiście jako działający układ, żeby diagnosta się nie czepiał, a hydrołapę dać po prawej stronie konsoli środkowej, koło pasażera. Oczywiście wszystko na osobnym układzie, po 2 zaciski na tarczę. Na tę chwilę mam półosie z płytami kotwicznymi, jarzmami i zaciskami od kolegi
Szakal#1962, za co serdeczne dzięki!
Muszę jeszcze dokupić dwie płyty kotwiczne do pospawania, dwa zaciski z jarzmami, tarczę, klocki, przewody, hydrołapę z pompą.
W ostatnim czasie kupiłem też drzwi przednie kierowcy idealne pod względem braku rdzy za 50 zł, tylne prawe za 30 zł z dziurą po siekierze (
), gdyby nie zero rdzy w zagięciach i cena, to bym ich nie brał, tylko polakierować na 23E.