Autor Wątek: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero  (Przeczytany 35049 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #80 dnia: Maj 02, 2013, 18:38:35 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Ramki okien pomaluj bo szpecą tak ładne auto :)
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #81 dnia: Maj 02, 2013, 18:44:59 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Fakt, wiem, wiem. ;) Malowałem dwa lata temu i znowu zeszło. Tym razem okleję folią ze strukturą. ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwiec 08, 2013, 02:15:47 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Powoli zbieram graty do hydrołapy, nadal nie wiem jak upchnąć rękaw w cywilnym wnętrzu, żeby się nie rzucał zbytnio w oczy. Pionowy, średnio krótki drążek w miejscu seryjnego ręcznego, czy zostawić ręczny na linkę dla picu, oczywiście jako działający układ, żeby diagnosta się nie czepiał, a hydrołapę dać po prawej stronie konsoli środkowej, koło pasażera. Oczywiście wszystko na osobnym układzie, po 2 zaciski na tarczę. Na tę chwilę mam półosie z płytami kotwicznymi, jarzmami i zaciskami od kolegi Szakal#1962, za co serdeczne dzięki! ;) Muszę jeszcze dokupić dwie płyty kotwiczne do pospawania, dwa zaciski z jarzmami, tarczę, klocki, przewody, hydrołapę z pompą.

W ostatnim czasie kupiłem też drzwi przednie kierowcy idealne pod względem braku rdzy za 50 zł, tylne prawe za 30 zł z dziurą po siekierze (<rotfl2>), gdyby nie zero rdzy w zagięciach i cena, to bym ich nie brał, tylko polakierować na 23E.
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwiec 24, 2013, 23:27:18 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 25, 2015, 12:00:40 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #84 dnia: Wrzesień 06, 2013, 12:40:51 pm »

Offline narkee

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 71
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Plus 97 (downgrade MR89)
Jak tam postępy? Ogarnąłeś coś blacharkę przez wakacje?

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #85 dnia: Wrzesień 07, 2013, 09:58:11 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Jestem w trakcie... właśnie jadę do garażu!
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #86 dnia: Wrzesień 07, 2013, 11:57:11 am »

Offline narkee

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 71
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Plus 97 (downgrade MR89)
Coś będziesz lakierował?
Kiedy zjeżdżasz do Gdyni?

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #87 dnia: Wrzesień 22, 2013, 20:58:13 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 25, 2015, 12:00:53 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #88 dnia: Październik 15, 2013, 23:35:19 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 25, 2015, 12:01:04 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #89 dnia: Marzec 19, 2014, 14:49:49 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 25, 2015, 12:01:15 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #90 dnia: Marzec 19, 2014, 15:01:57 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Pasują P&P pod zwrotnice Lucasa? Nigdy nie zagłębiałem sie w temat.

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #91 dnia: Marzec 19, 2014, 15:09:08 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Pasują, po przewertowaniu tematu na forum o hamulcach wentylowanych się o tym dowiedziałem, do tego utwierdził mnie w tym jeden temat na elektrodzie. Tylko trzeba dorwać koniecznie 257 mm, bo były też 240 mm, ale co to za zmiana z 240 Lucasa na 240 z Palio/Sieny - tyle że wentylowane. No i oczywiście po założeniu 257 mm felga to minimum 14".
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #92 dnia: Marzec 20, 2014, 19:27:00 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 25, 2015, 12:01:24 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #93 dnia: Marzec 20, 2014, 19:56:29 pm »

Offline ADAM84

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 213
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ ATU 1.6 ROVER ORI LIMITED :D
Fajne kółko  <spoko>
« Ostatnia zmiana: Marzec 20, 2014, 19:58:03 pm wysłana przez ADAM84 »
Moja fioletowa niunia i jeszcze dwa skarbeczki :D

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #94 dnia: Marzec 20, 2014, 22:08:47 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3099
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Ładne felgi, choć trochę za bardzo vintage jak do Plusa zwłaszcza Atu ;)

Możesz podać parametry i z którego BMW to pochodzi?
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #95 dnia: Marzec 20, 2014, 22:27:19 pm »

Offline gregor1284

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 206
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
z e30 albo z rekina czyli starej piątki bo one miały 4x100

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #96 dnia: Marzec 20, 2014, 23:02:29 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 25, 2015, 12:01:41 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #97 dnia: Kwiecień 01, 2014, 20:24:40 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 25, 2015, 12:01:49 pm wysłana przez Despero »
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #98 dnia: Kwiecień 01, 2014, 21:17:50 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2287
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
wracając do tematu hamulców -na jakie tracze kotwiczne to siada? truck czy standard?
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: Polonez Atu Plus GSi '98 23E by Despero
« Odpowiedź #99 dnia: Kwiecień 01, 2014, 22:15:43 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Na zwykłe lucasowskie.
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km