Witam
Pokaże też mojego "ulepa"
przeszedl on kilkadziesiąt różnych metamorfoz
Krótka historia:
Wyszedl z fabryki w roku 1990 jako przejściówka. Uzytkowana przez pewnego starszego Pana, który dostał w Warszawie w drzwi kierowcy tak niefortunnie, ze próg wbiło dosyc głeboko pod fotel (tak samo z słupkiem). Po tym bocznym uderzeniu obróciło go i jeszcze dostał w dupe od stojącego słupa
W tamtych czasach Polonezy byly drogie więc ojciec kupil go za marny grosz i sam w garazu przez cała zime doprowadzil do takiego stanu, aby mogł jezdzic i nie robic 4 sladow jadąc na prosto :D Przelatał nim tysiące kilometrów (oczywiście budą bo reszta praktycznie zmieniona co rok :D ). Przewozil rózne roznosci, az w koncu trafil do mnie
Mial isc na zyletki ale zostawilem dla siebie i "wyremontowałem"
w sumie na nim sie wszystkiego nauczylem począwszy od nauki jazdy
Podsumowując: "z gówna bata nie ukręcisz"
i tak oto jest "Trawa"
SILNIK:Były:
- 1.5 OHV (uszczelniacze i pierścienie pa pa)
- 1.5 OHV 115c (HGF)
- 1.5 OHV 115c (za słabo... :D )
- 1.4 Rover (HGF po pół roku czasu)
Aktualnie:
- 1.4 Rover dohc 103KM
Praktycznie seria, jedynie co zrobione to spiłowany ogranicznik przepustnicy i bezpośredni dolot zimnego powietrza (zamiast lampy).
- brak katalizatora (zastąpiony rurą)
ZAWIESZENIE:- przód spręzyny seria, scięte o 3 zwoje
- odboje ścięte o 1/5
- tył 2 płaskie pióra z Trucka i długie seryjne
- ścięte kolumienki na max
- e-szpera 100% / przełożenie z Trucka 4.55
- stabilizator tylnej osi własnej konstrukcji
WNĘTRZE:- wybebeszony (zostały tylko przednie fotele i deska rozdzielcza).
- kierownica Monte Carlo
- przerobiony licznik
- rozpórka tylna (z mocnego profilu zamkniętego)
UKŁAD PALIWOWY:- LPG
(niebawem zostanie wywalone)
- "bezpieczny bak" / zbiornik z Trabanta nieco przerobiony
- pompa paliwowa ~5 bar
- przewody paliwowa we wnętrzu
INNE:- 2 wiatraki na chlodnicy (właczane równiez z włącznika)
- flamer kit
- siłowniki maski
W planach:
- negatyw
- hydrołapa
- szyby pleksa
W tym egzemplarzu do szczęścia brakuje setupa Caro+ oraz mostu o przełożeniu 3.9
praktycznie wszystkie mozliwe zmiany on przeszedl
to chyba tyle
ZDJĘCIA:https://picasaweb.google.com/101188922376541581318/Trawa#