A ja bym chciał żebyś pokazał fotki i opis tego staba tylnego :D
spoko
zadna tajemnica
zapewne sporo osób mnie tu zjedzie żę drut, ze tak sie nie robi ale...
wykorzytalem stabilizator OHV przedni wąski zawias (taki miałem).
1. Tutaj podgięta tylko lewa strona - prawa bez zmian
2. Tutaj jak widac juz oby dwie strony
Niestety po wstępnym przymierzeniu stabilizator nie bedzie pasowal poniewaz blokuje "gruszka" od mostu. Trzeba bylo wiec dokonac lekiego przegiecia w tym miejscu. I w tym miejscu stwierdzam, ze stabilizator roverkowy by sie lepiej nadawal do tego celu (po prostu mniej gięcia)
on ma juz wyprowadzenie takie w oryginale.
3. Tutaj juz wyprowadzony do tej postaci jaki powinien byc
(u góry seryjny stabilizator - baza)
4. Jak bylo widac w poprzednim zdjęciu końcowki byly bardzo skoszone wiec trzeba bylo je tez podgiąc.
Tutaj juz wersja ostateczna.
I lączniki zrobione do przykrecenia
Te ceowniki przymierzone na rurze o srednicy takiej jak most
Skrecone jest to ze sobą na obejme zrobioną z mocnego pręta fi8 nagwintowanego na koncach. A laczniki staba sa przykrecone pod kosc do budy.