Co po niektórzy mnie znają jeszcze z dawnych lat jak miałem najbardziej zajebiaszcze auta pod słońcem czyli stare poczciwe po części polskie auto jakim jest Poldek
Przewinęło się ich trochę przez moje ręce i pewnie jeszcze się jakiś trafi bo ma sie ten sentyment i kupę wspomnień
dla przypomnienia kilka fotek mojch Poldków
1. Poldek z czasów technikum stare dobre 1.6 GLE z 1994 roku
Tym Poldkiem duszo się latało bokiem zanim jeszcze zawitałem na forum


2. Poldek z czasów studiów 1.6 GSI z 1998/99 roku ktore obecnie jest używane w codziennej eksploatacji przez ojca mojego kolegi


3. Poldek 1.4 z marca 1995



4. Poldek 1.4 z marca 1995
Najbardziej zajebiaszczy Poldek jakiego miałem
180km/h wyciskał oczywiście na niemieckiej autostradzie
ale nie jedno auto z pod świateł zostawił w tyle pewnie moja Viki też by objechał spod świateł




Niestety druga polowa wymusiła na mnie zmianę na FWD
wiec wybór padł na coś w miarę rodzinnego i komfortowego co by nie było zdecydowanie cichsze w środku i na zewnątrz
taki niemiecki odpowiednik Poldka
5. Opel Vectra B z 1997 roku z oszczędnym silnikiem 1.8 16v i 115kM




ale długo nie był ze mną z powodu licznych wad
6. Opel Vectra B z 1998 roku z puki co 1.8 v16 i 115KM cały czas kompletowana
Moja mega skarbonka ze względu na koszt części nadwornego tunera Opla jakim jest firma Irmscher i Steinmetz
za cenę ospoilerowania można kupić Poldka w bdb stanie






Viki w body kit Irmschera czeka tylko na nowy lakier




zebranie dokładki przód , tył , lotki na klapę oraz progów zajęło 2 lata i kupę kasy niektóre elementy ściągane z UK jak dokładka tyłu z zderzakiem

Viki w body kit Steinmetza jak się znudzi pakiet Irmschera



Viki dostała tez zawieszenie gwintowane KW inoxx v2 z regulacja twardości

całe kompletne wnętrze Irmsche łącznie z kierownica lakierowane w oryginał tytanium look i fotelami Recaro



teraz tylko czeka ja nowy lakier z palety Yamaha YZF
zakup felg RH ZW1 17 " 5x111 9" przód i 9,5" tył z dystansami
kilki elementów wyposażenia jak tempomat i zmiana klimy ręcznej na klimatronika
rozporki przód i tył WIECHERS SPORT seria RACING LINE
no i swap na v6 która już jest kupiona razem z całym angolem i to nie byle jakim a MSD najmocniejsza odmiana 2,5 litrowego motoru fabrycznie kręcona do 192 kucy i 280 niutkow szkoda ze to wszystko trafia na FWD



Jak się trafi biały kruk to też zawita w Viki OZ Steinmetz ST2 3czesciowe skręcane 17" z Omegi

Po skompletowaniu i zrobieniu Viki przyjdzie czas na zakup Poldka i jekiejs mocnej jednostki do niego