0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.
,ale najprawdopodobniej (bo nieoryginalne) wadzi o gumowy dywanik..
jak wymieniałem linkę to jedyne co demontowałem to przewód nawiewu pod kolumną kierownicy i jest dostęp od dołu zabieg trwa na kanale ok 10min.
A i ciekawostka: we wsi niedaleko mnie stało białe Caro z foliami na fotelach, prawie nie jeżdżone, mój szef kiedyś o nie dla mnie pytał ale "nie na sprzedaż". Ostatnio pojechało na lawecie na złom (za 450zł)... Brak słów.
To jest tzw syndrom psa ogrodnika:"Sam nie zeżre i drugiemu nie da"
podobnie jak z częściami do Poloneza na złomie. Wolą rozwalić niż dać nawet za darmo lub oddać po parę groszy. A jak już jest coś to tekst " tam niewolno wchodzić' jakaś dziwna polityka...
Wymieniłem pasy pod zbiornikiem na kwasoodporne i już chyba wszystko zrobiłem co miałem zrobić z atu, zostało mi dumnie jeździć i czekać na wycie mostu, wycie 2giego biegu i chrobot panewek
Caro Plusa 1.6 GLI 99 rok. Lubie dynamiczną i czasami agresywną jazdę
i swap?
4PK738