Autor Wątek: Poroblemy z odpaleniem rano  (Przeczytany 3852 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Poroblemy z odpaleniem rano
« dnia: Styczeń 06, 2012, 18:33:49 pm »

Heniu

  • Gość
Witam
Posiadam poloneza caro plus 1.6 gsi gaz wielopunkt 1998 rok i mam problemy z odpaleniem na benzyne po dobie. Odpalenie na gazie przełączam na benzyne to zaczyna pracowac ale przerywa i nieraz gaśnie. Nierówno pracuje i nie ma siły.

Odp: Poroblemy z odpaleniem rano
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 06, 2012, 18:37:55 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
a może trochę składni w wypowiedzi? Bo czytam 5 raz i dowiedziałem się tylko tyle że chodzi o Caro Plus GSi no i z tematu że problem jest... Może ktoś rozumie co autor miał na myśli i zrobi jakąś interpretację tekstu?
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Poroblemy z odpaleniem rano
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 06, 2012, 18:51:59 pm »

Heniu

  • Gość
mam problemy z odpaleniem na benzyne po dobie.
Są jakieś problemy (przerywa, nieraz gaśnie) po odpaleniu samochodu po dobie (~24h) od ostatniego odpalenia i jakiejś tam jazdy. Znaczy, że pali po kilku przekręceniach, przepompowaniu paliwa pompką.
Odpalenie na gazie przełączam na benzyne to zaczyna pracowac ale przerywa i nieraz gaśnie. Nierówno pracuje i nie ma siły.
W końcu odpali na gazie (za którymś razem, średnio 5-8) odpali (na gazie) przełącze na benzyne i zaczna przerywać. nierówno pracuje itp.

Wymieniono świece i przewody wysokiego napięcia.

Sory, że tak niezrozumiale ale ten co pisze nie wie też dokładnie co tam dolega, a ojciec mówi to po swojemu.

Odp: Poroblemy z odpaleniem rano
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 06, 2012, 18:59:48 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A na gazie jak już odpali to pracuje prawidłowo?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Poroblemy z odpaleniem rano
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 06, 2012, 19:12:17 pm »

Heniu

  • Gość
Jak na gazie odpali to pracuje  ładnie pracuje. Ale chodzi o to, żeby pracował dobrze, na benzynie rano(i nie tylko) przy zapalaniu  żeby się nagrzał (żeby w zimnym w ogóle odpalił) bo wtedy bardzo ciężko odpalić w zimę na zimnym jak wracam z pracy(bo jest garażowany).
masło maślane :P

Ogólnie aby palił dobrze na benzynie bo w zimę nie chce palić na gazie bo jest za zimno.

I jeszcze jedno. Jaki kolor gumek na wtryskach.

Odp: Poroblemy z odpaleniem rano
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 06, 2012, 19:28:06 pm »

szerszeń ;D

  • Gość
Sprawdź ciśnienie pompy paliwa.

Odp: Poroblemy z odpaleniem rano
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 06, 2012, 19:31:42 pm »

Heniu

  • Gość
Ciśnienie jest chyba dobre. A jak konkretnie sprawdzić ciśnienie?


Mój problem jest dobrze opisany w tym temacie:
http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=31634.new#new

Walczę dalej , podmieniłem cewkę zapłonową z lanosa ale to nic nie dało.Nadal chodzi nierównomiernie na wolnych obrotach na zimnym silniku.Może czujnik położenia wału, albo czujnik położenia przepustnicy słyszałem że istnieje możliwość jego regulacji............ <co> <co>     

Odp: Poroblemy z odpaleniem rano
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 06, 2012, 19:43:07 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Ciśnienie jest chyba dobre. A jak konkretnie sprawdzić ciśnienie?
mówisz że jest dobre a sprawdzić nie wiesz jak? To na jakiej podstawie to stwierdzasz? Powiedz mi może będzie łatwiejszy niż używanie manometru.
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Poroblemy z odpaleniem rano
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 06, 2012, 19:48:20 pm »

Heniu

  • Gość
No sprawdzałem tak, że mocno rozpyla/ duże ciśnienie daje na listew. Bo były wcześniej problemy z pompką paliwową ale założyłem nową.

ten co to pisze nie jest tym który wie o co chodzi, prosze o wyrozumiałość.:)

Odp: Poroblemy z odpaleniem rano
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 06, 2012, 19:51:45 pm »

szerszeń ;D

  • Gość
Mam to samo w abimexie.Wymieniłem moduł z cewkami, cpwk, krokowca, czujnik płynu do ecu, rozrusznik,kable i świece, ładowanie ok, lecz silnik nie pracuje równo i szarpie.Moge podmienić jeszcze tps'a bo mam jeden w zapasie, ale nie wiem czy pomoże :/

Odp: Poroblemy z odpaleniem rano
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 06, 2012, 19:54:35 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Mam to samo w abimexie.Wymieniłem moduł z cewkami, cpwk, krokowca, czujnik płynu do ecu, rozrusznik,kable i świece, ładowanie ok, lecz silnik nie pracuje równo i szarpie.Moge podmienić jeszcze tps'a bo mam jeden w zapasie, ale nie wiem czy pomoże :/
A kompresje sprawdził ?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Poroblemy z odpaleniem rano
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 06, 2012, 19:55:55 pm »

szerszeń ;D

  • Gość
Nie bo narazie nie mam jak :/

Odp: Poroblemy z odpaleniem rano
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 06, 2012, 19:56:30 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
No sprawdzałem tak, że mocno rozpyla/ duże ciśnienie daje na listew. Bo były wcześniej problemy z pompką paliwową ale założyłem nową.
A ile barów rozpyla ? :d na oko to sobie możesz kose naostrzyć przed spaniem...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Poroblemy z odpaleniem rano
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 06, 2012, 19:57:42 pm »

szerszeń ;D

  • Gość
Zapomniałem dodać, że ma LPG

Odp: Poroblemy z odpaleniem rano
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 09, 2012, 21:35:39 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Mój rozpylał elegancko, ciśnienie eleganckie, a wydajność była za mała, bo był pęknięty wężyk przy baku.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)