Siemka, forum przeglądam już od dawna, a dzisiaj postanowiłem się ujawnić Dane:Marka: Daewoo-FSOModel: Polonez Caro PlusRok produkcji: 1998Pojemność silnika: 1598 cm3Stopień sprężania: 9,5Moc maksymalna: 62 kWPrędkość obrotowa mocy maksymalnej: 5000 obr/minMaksymalny moment obrotowy: 130 NmPrędkość obrotowa maksymalnego momentu obrotowego: 3800 obr/minLuzy zaworów ssącego i wydechowego – regulowane hydraulicznie: bezobsługoweSystem wtrysku paliwa: wielopunktowy - obudowa przepustnicy DELPHI: nr 17097214
- moduł mikroprocesora ECM: nr 16238019
- cewka zapłonowa: nr 1104038Bolid - tak mówią na niego moi znajomi jest w rodzinie od lat 13. Kupiony jako roczniak z przebiegiem 11 000 km. Zjeździłem nim z rodzicami całą Polskę. W moje ręce dostał się po tym jak zdałem prawko. Chociaż plany na pierwszy samochód były inne to jednak ze względu na sentyment jest Polonez. Blacha się sypie, mimo iż mieszkam na wsi to eksploatowany był głównie w Łodzi i dzięki znajdującej się zimą soli na drodze pojawiła się "ruda". Z racji wieku posiada kilka wad: nie działa zewnętrzna klamka od kierowcy oraz z tylnej prawej strony. Szyba kierowcy otwiera się do połowy (prawdopodobnie skrzywione prowadnice), należałoby wymienić zbiornik paliwa, ponieważ się poci od spodu.
Galeria:Rdza najbardziej dokuczyła błotnikom oraz progom.
Kilka pytań:1. Jest to wielowtrysk i posiada GAZ. Jak zrobić, aby przełączał się na gaz od 2500 obrotów a nie jak się nagrzeje? Zanim się rozgrzeje to przejadę połowę drogi do szkoły (2,5 km), a patrząc na ceny paliw fajnie byłoby gdyby tylko odpalał na benzynie i od obrotów przełączał się na gaz.
2. Ma ktoś do sprzedania klamkę zewnętrzną od kierowcy?
3. Ma ktoś do sprzedanie zbiornik do Caro + 1,6 GSI?