pięć razy masz powtórzyć całą tę czynność 
 Osoba w samochodzie  wciska pedał 3-5razy aż stwardnieje, przy czym przy ostatnim razie trzyma wciśnięty pedał cały czas.
W tym czasie osoba przy kole luzuje odpowietrznik, płyn tryska a  pedał opada, osoba przy kole   dokręca spowrotem odpowietrznik  i dopiero wtedy osoba w aucie może zwolnić pedał hamulca.
I tak z każdym kołem 
Czyli wychodzi na to że około 5 razy odkręcisz i zakręcisz ten grzybek przy każdym kole , ale pamiętaj że to 5 razy jest tylko umowne.
Czasami wystarczy 3 a czasami i 10.
Z racji tego że  pedał wpada Ci w podłogę to  przygotuj się na solidne pompowanie  i kup zapas płynu hamulcowego  to zużyjesz go trochę...
A najlepiej wymień go całkiem.
płyn hamulcowy spuszczasz przez odpowietrzniki , tak samo jak  przy odpowietrzaniu :
#1 Zakładasz  wężyki na odpowietrzniki i do słoiczka  najlepiej jednocześnie  przy obydwu kołach tylnej osi 
#2 Luzujesz odpowietrzniki  oraz odkręcasz zbiorniczek płynu hamulcowego 
#3 Delikatnie wciskasz kilkakrotnie pedał hamulca  do samej podłogi (ale pamiętaj delikatnie, pedał będzie sam pod nogą się obsuwał  w miarę wyciekania płynu )
#4 Zostawiasz na jakiś czas aż płyn całkiem spłynie i  przestanie kapać 
#5 Dobierasz się do przednich zacisków , zakładasz wężyki  i odkręcasz odpowietrzniki , płyn już sam sobie ścieknie ( używanie pedału hamulca nie ma tu sensu bo pompa jest już praktycznie pusta)
#6 Cieszysz banana bo właśnie samodzielnie spuściłeś płyn z układu 

Zalewanie układu :
#1 Zdejmujesz wężyki z odpowietrzników
#2 Zakręcasz odpowietrzniki  przy przednich zaciskach  oraz przy lewym tylnym kole.
#3 dolewasz płynu do zbiorniczka  jednocześnie kontrolując czy płyn już zaczął wyciekać przez odkręcony odpowietrznik prawego tylnego koła 
#4 jeśli płyn zacznie już wyciekać , pozwól mu chwilkę pokapać i dokręć odpowietrznik 
#5 odkręcasz odpowietrznik lewego tylnego koła  i analogicznie jak w pkt 3 i 4 
#6 następne w kolejności jest  prawe przednie koło (czynności  3-4)
#7 na końcu  koło lewe przednie  i tak samo jak pozostałe (3-4)
Uzupełnij poziom płynu już do kreski tak ja ma  być  i depnij kilka razy hamulec, jak jest dobrze przejedź się , jeśli wszystko jest w porządku  pojeździj jakiś tydzień i dla pewności po tygodniu możesz jeszcze odpowietrzyć układ  tak jak w poście wyżej.
Kolejność kół przy napełnianiu nie jest przypadkowa i warto się jej trzymać, układ napełnia się i odpowietrza  zawsze zaczynając od koła najdalej położonego od pompy a kończy się na najbliższym, to ważne 

Wiem że tym postem namieszałem Ci trochę w głowie ale wierzę że dasz sobie radę 

 Kiedy pierwszy raz to robiłem zeszło mi jakieś półtorej godziny ( wliczając czytanie instrukcji z książki Morawskiego )
Aha 
#8 Włazisz na forum i opisujesz jak Ci poszło  
