Autor Wątek: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r,Polonez Atu Plus 1,6 abimex by arek1995  (Przeczytany 33967 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 07, 2012, 23:21:44 pm »

michal939

  • Gość
1.5 GLI to ciekawa konfiguracja, podobno bardzo oszczędnie obchodzą się z benzyną ; )
Mój chla 7l PB a gazu nie mierzyłem bo nigdy go nie miał :D
Dokładnie  1.5 na jednopunktowym  wtrysku Abimex bardzo rzadkie. FSO szybko wycofało się z tej pojemności na wtrysku  , a jeszcze bardziej rzadkie jest znaleźć wąskie Caro z 1992r. 1.5 na wtrysku + Srebrny lakier metalik  <mruga> Pewnie kosztowały majątek w tamtych czasach i ludzie rezygnowali  :(  To już była pełna elektronika jak na Polda   ;)
Tak sie składa że mam wąskie caro 93 1.5 GLI kolor 108 jeszcze na starych zegarach :) wyp. fabryczne to alufelgi + opony michelin MTX,grocliny standard,atrapa orciari,centralny + alarm,

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 07, 2012, 23:26:19 pm »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
Co do 1.5 GLI to słyszałem od takiego jednego że kiedyś jego ojciec w 1991 roku kupił nowe caro jak tylko do produkcji weszły właśnie 1.5 GLI
1.4 GLI 16V

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 08, 2012, 22:31:07 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Cytat: Arti28 w Marzec 05, 2012, 17:18:18 pm
Dokładnie  1.5 na jednopunktowym  wtrysku Abimex bardzo rzadkie. FSO szybko wycofało się z tej pojemności na wtrysku  , a jeszcze bardziej rzadkie jest znaleźć wąskie Caro z 1992r. 1.5 na wtrysku + Srebrny lakier metalik   Pewnie kosztowały majątek w tamtych czasach i ludzie rezygnowali    To już była pełna elektronika jak na Polda   
Tak sie składa że mam wąskie caro 93 1.5 GLI kolor 108 jeszcze na starych zegarach  wyp. fabryczne to alufelgi + opony michelin MTX,grocliny standard,atrapa orciari,centralny + alarm,

Panie ! Szanuj sprzęt  i zapodaj jakieś fotki  ;)

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 30, 2012, 15:35:17 pm »

michal939

  • Gość
Cytat: Arti28 w Marzec 05, 2012, 17:18:18 pm
Dokładnie  1.5 na jednopunktowym  wtrysku Abimex bardzo rzadkie. FSO szybko wycofało się z tej pojemności na wtrysku  , a jeszcze bardziej rzadkie jest znaleźć wąskie Caro z 1992r. 1.5 na wtrysku + Srebrny lakier metalik   Pewnie kosztowały majątek w tamtych czasach i ludzie rezygnowali    To już była pełna elektronika jak na Polda   
Tak sie składa że mam wąskie caro 93 1.5 GLI kolor 108 jeszcze na starych zegarach  wyp. fabryczne to alufelgi + opony michelin MTX,grocliny standard,atrapa orciari,centralny + alarm,

Panie ! Szanuj sprzęt  i zapodaj jakieś fotki  ;)

Aktualnie nie mam fotek,ale jest identyczny jak ten wszystko to samo ma oprócz blendy i mój ma alufelgi w kształcie gwiazdy i pod machą 1.5 na wtrysku :d
http://allegro.pl/polonez-caro-1-6-gle-i2243715788.html

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 30, 2012, 15:45:27 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Silnik z wtryskiem 1.5 GLI był już dostępny w exportowych modelach przejściówek. U nas był dostępny za dopłata ( nawet sporą, jak znajdę cennik to wkleję) od 1991 roku w Caro nawet w wersji z katalizatorem (AE) lub bez (AF), MOC ODPOWIEDNIO 78 KM lub 76 KM. Był to normalny silnik 1.5 tylko ze oferowany z jednopunktowym wtryskiem paliwa AGG TBI 700 lub MULTEC TBI 700 firmy GM:) Produkcję tego silnika 1.5 zakończono w  bodajże w połowie 1995 roku.
w skrócie to najnormalniejsze 1.5 tylko że z wtryskiem  jednopunktowym. A dodam ze na zegarach zamiast kontrolki ssania pojawiła się czerwona lampka check engine ( mowa tu o zegarach MR91)
ps. pokaż foto tego sprzęta i w jakim stanie jest:) to też z chęcią go obejrzę:)
« Ostatnia zmiana: Marzec 30, 2012, 15:49:43 pm wysłana przez mruk1313 »
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 30, 2012, 17:19:37 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
w skrócie to najnormalniejsze 1.5 tylko że z wtryskiem  jednopunktowym.

To nie do końca takie normalne  jak na początek  Caro  :)

A dodam ze na zegarach zamiast kontrolki ssania pojawiła się czerwona lampka check engine ( mowa tu o zegarach MR91)

Dokładnie  :) Ogólnie posiadanie wąskiego Caro na wtrysku i do tego srebrny Metalik  to jest Rarytas w Oryginale

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 30, 2012, 17:28:19 pm »

Offline michal235c

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 628
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 1.6GLI 1997r.--> (Polonez Atu "Orciari" 1.6 GLI 16V) Polonez Atu Plus 1.4 GTI 16V 1997r.
Gratulacje za wkład pracy nad Poldkiem, poldek w twoich rękach wróci do świetności, Szaczun! <spoko> <spoko>
Jest Atu  ?.? GLI ?V :d, jest i Atu Plus K16 :d, było Caro ale się rozpadło :P
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polon

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 30, 2012, 18:13:32 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
To nie do końca takie normalne  jak na początek  Caro  :)
dla mnie to normalne bo pamiętam jak nówki stały w salonach i można było dokupić to wszystko. Wtedy był wolny rynek już, lecz niestety każdy dodatek dużo kosztował.
zresztą jest temat na forum o opcjach i dodatkowym wyposażeniu Poloneza.
a w temacie dbaj i szanuj bo wąskich Caro z poczatku produkcji robi się coraz mniej.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 30, 2012, 18:34:23 pm »

Offline Matti

  • Po trupach do celu
  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 38
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez & DF
Gratulacje za ten zapal i chęci i obyś się nie poddał
Ja już osobiście wysłałem jednego Poldka na złom więc teraz odpracowuje swoja winę ratując innego Poldka przed końcem istnienia
Mój jeszcze nie odpala ale w przeciągu miesiąca myślę ze dopali
Wiec wiem jak to jest

Powodzenia i wytrwałości
Deja vu

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 30, 2012, 20:39:29 pm »

michal939

  • Gość
jakby się nie obchodziły, to warto go zachować w oryginale, rzadko się spotyka 1.5 na wtrysku.
Eh chłopie,sam na fpmie wywód prowadziłeś że caro z silnikiem 1.5 gli jest gówno warte ...

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 30, 2012, 21:12:32 pm »

Offline arek1995

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus 1997r 1,6 bosch/abimex/GSI
Witam, wprawdzie nie mam nowych fotek bo dawno nie byłem u Polda, pochwale się tym,że zamontowałem centralny zamek.Narazie tylko przód bo nie mam żądnego pomysłu jak umieścić siłowniki z tyłu. ktoś poratuje zdjęciem?
aaa  i pochwale sie czymś jeszcze-auto mi sie paliło :/  ale nie ma tragedii w święta to ogarne i myśle,że pojeżdzę :D
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 30, 2012, 22:18:39 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
.Narazie tylko przód bo nie mam żądnego pomysłu jak umieścić siłowniki z tyłu. ktoś poratuje zdjęciem?

Poziomo, za pomocą blaszek takich śmiesznych małych. Działają na odwrót niż przednie, tzn. jeżeli przednie są w pozycji wysuniętej to tylne wsuniętej.

http://artmoto.com.pl/zdjecia/ALARM_03a.jpg

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 30, 2012, 22:32:38 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Tylko te blaszki trudno dostać, można wywiercić dziury na górze i na dole i przykręcic pionowo te blaszki z dziurkami dołączanymi do każdego zestawu centralnego.

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 12, 2012, 20:54:12 pm »

Offline arek1995

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus 1997r 1,6 bosch/abimex/GSI
Nowości :)
Znalazłem to w otchłani dysku twardego.Zbudowałem to w wieku 14/15 lat :D i wszystko normalnie działało xD


a za chwile jak znajdę program do obróbki wideo wkleje link do filmów, bo na jednym nagrałem problem z odpalaniem

Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 13, 2012, 21:06:18 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Zbuduj mi coś takiego, też chętnie pośmigam Poldkiem w Colinie :P

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #35 dnia: Kwiecień 13, 2012, 21:33:48 pm »

Offline arek1995

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus 1997r 1,6 bosch/abimex/GSI
Praktyka - Jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
Teoria - Jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 14, 2012, 00:07:30 am »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Fajny cukierek, ratuj go, tylko żebyś nie poszedł w jakieś kretyńskie neonki i kołpaczki z Tesco, bo szkoda 15.GLI na taki śmietnik...
LOW & SLOW

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 14, 2012, 00:12:22 am »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
Fajny cukierek, ratuj go, tylko żebyś nie poszedł w jakieś kretyńskie neonki i kołpaczki z Tesco, bo szkoda 15.GLI na taki śmietnik...
Tego samego zdania jestem
1.4 GLI 16V

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 14, 2012, 10:15:09 am »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Cytat: Jaro w Dzisiaj o 00:07:30
Fajny cukierek, ratuj go, tylko żebyś nie poszedł w jakieś kretyńskie neonki i kołpaczki z Tesco, bo szkoda 15.GLI na taki śmietnik...
Tego samego zdania jestem
Na razie przeglądając ten temat wszystko wskazuje na to że kolega reanimuje tego Poloneza z głową i na myśl mu nie przychodzą wieśniackie dodatki, więc chyba nie ma o co się martwić. <ok>
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: FSO Polonez Caro 1.5Gli 1996r by arek1995
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 15, 2012, 14:17:28 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Ładna carotka ;) Co do silnika,  to 1.5gli też jakoś do mnie przemawia ;)
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)