Chodzi o to, ze jak nie masz wylacznika krancowego/przeciwprzeciazeniowego to jak zamkniesz szybe i bedziesz ciagle trzymal guzik to mozesz spalic silnik. Kumpel tak spalil silnik w clio - jak byly mrozy to chcial koniecznie szybe otworzyc - trzymal guzik trzymal az silnik strzelil (1.3k pln w plecy)...
Pozatym jest druga zaleta wylacznika przeciazeniowego - jak podlozysz rekde podczas zamykania i mocniej przytrzymasz szybe to szyba stanie, bez tego mogles sobie spokojnie polamac palce jak wlozylbys miedzy szybe a ramke drzwi przy zamykaniu....
Ja jezdzilem 4 miechy bez tego modulu domykania i w tym czasie dwa razy wypalily mi sie styki w guzikach i nie dalo sie szyb zamknac :mrgreen:
Ja kupilem ten modul nazywa sie PROXIMA SSM2 i ma jeszcze pare bajerow - naciskasz guzik raz krotko - szyby ida na max na dol lub na max na gore chyba ze przerwiesz zamykanie naciskajac guzik sterujacy w dowolna strone, przytrzymasz dluzej to ida szyby tak dlugo jak trzymasz guzik. Zamykasz drzwi z pilota szyby ida w gore, otwierasz i szyby wracaja do polozenia sprzed zamkniacia auta. Czas po jakim powracaja szyby mozesz zapogramowac 1h lub 15min.
Za modul dalem chyba 125zl, ale uwazam ze warto - dlaczego?
Najprostszy modul domykania - 60zeta, 4 przekazniki zeby nie wypalaly sie stylki (moze w guzikach z kompletu z szybami to nie wystepuje, w moich guzikach z allegro niestety styki guzikow nie sa przystosowane do tak duzego pradu) to tez ze 40zeta... Robi sie 100zl... A dorzucasz 25zl i masz zajebisty bajer
Naprawde przydaje sie w miescie jak musisz sie zatrzymac i kogos zapytac - dojezdzasz, krotkie nacisniecie guzika szyba sie otwiera. Dowiesz sie, wlaczasz sie do ruchu, naciskasz guzik i zapominasz ze szyba sie zamyka - super sprawa