Autor Wątek: Spawnie reperaturki nadkola i progu problem  (Przeczytany 6920 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Spawnie reperaturki nadkola i progu problem
« dnia: Czerwiec 10, 2012, 15:43:04 pm »

Offline Adam B

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 146
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 81 1500 in progress
Witam

Mam mały problem, a w zasadzie to dwa.
pierwszy:
Reperaturka nadkola ma być w równej lini z drzwiami czy ma wejść parę milimetrów do środka



Poprosił bym kogoś aby mi zrobił takie zdjęcie u siebie na aucie jak to ma wyglądać.
myślę że moze być wina źle zrobionej reperaturki ale nie wiem. Nie piszcie żebym wzorował sie na drugiej stronie bo niema na czym.

Drugi:
Końcówka progu, jak widzieliście na pierwszym zdjęciu brakuje progu. Jak to powinno wyglądać normalnie bo chyba brakuje jakiegoś kawałka, który był bardzo fajnie wymodelowany z poxipolu. 



Odp: Spawnie reperaturki nadkola i progu problem
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 10, 2012, 16:02:06 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Reperaturka nadkola ma być w równej lini z drzwiami czy ma wejść parę milimetrów do środka
Fabrycznie jest na równi z drzwiami.
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Spawnie reperaturki nadkola i progu problem
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 10, 2012, 17:26:01 pm »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
Tak jak pisze Despero - na równi z drzwiami.
Pomóżmy Jackowi!

Odp: Spawnie reperaturki nadkola i progu problem
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 10, 2012, 17:57:06 pm »

Offline Adam B

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 146
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 81 1500 in progress
Dzięki, chłopaki. ale jak ma być równo z drzwiami to brakuje mi jakieś 5-7mm na dole do progu.

Wie ktoś z Was jak wygląda zakończenie progu.?

Odp: Spawnie reperaturki nadkola i progu problem
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 10, 2012, 18:08:11 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
zakończenie progu

Właśnie się ta część jakoś tak nazywa <mysli>

A nadkole masz zdrowe w tym dziadku, że tak do rdzy to wszystko spawasz ??  :(
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: Spawnie reperaturki nadkola i progu problem
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 10, 2012, 19:03:53 pm »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
Pomóżmy Jackowi!

Odp: Spawnie reperaturki nadkola i progu problem
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 10, 2012, 19:57:15 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: Spawnie reperaturki nadkola i progu problem
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 11, 2012, 14:43:58 pm »

Offline Adam B

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 146
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 81 1500 in progress
zakończenie progu

Właśnie się ta część jakoś tak nazywa <mysli>

A nadkole masz zdrowe w tym dziadku, że tak do rdzy to wszystko spawasz ??  :(


tak,wyciąłem do zdrowej blachy, na zdjęciu wygląda jak by rdzawo.



Odp: Spawnie reperaturki nadkola i progu problem
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 11, 2012, 17:34:21 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance

Tu masz przyklad "zdrowego" nadkola z wczesnego plusa.
Jak już się bawisz w renowację, to zrób przynajmniej tak:

albo wymień cały błotnik na nowy:
http://allegro.pl/blotnik-tylny-lewy-polonez-nowy-i2356982370.html
http://allegro.pl/blotnik-tyl-tylny-niski-prawy-polonez-i2382932702.html
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: Spawnie reperaturki nadkola i progu problem
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 11, 2012, 21:36:02 pm »

Offline Adam B

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 146
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 81 1500 in progress
Grzesiek to co pokazałeś to spoko, tylko ja nie mam aż takich umiejętności blacharskich  <uoee>

Odp: Spawnie reperaturki nadkola i progu problem
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 16, 2012, 20:18:25 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
Jeśli nadkola wyglądają na zdrowe i zamierzasz malować cały błotnik, to możesz dla nich zrobić test szczotki drucianej na wiertarce. Jeśli będą dziury to znaczy, że trzeba wymienić reperaturkę, albo ratować się łatką.
Jeśli chodzi o przygotowanie podłoża, to usuwaj rdzę do "białego" czyli nie pozostawiaj wżerów. Po skończonym spawaniu zapodkładuj to dobrym podkładem epoksydowym.
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.