Most w/g instrukcji mam 10:41. 4.55 to jakiś inny przelicznik czy jest aż taka różnica?
w ksiazce masz oznaczenie po liczbie zebow ,czyli walek 10 ,kolo 41 ,mozesz podzielic i masz przelozenie 4.1 ,
przelozenie 4.55 to 9:41
którego potrzebujesz to 9:43.
nie bylo takiego (4.78) , gdyby 1.4 montowali do truckow to moze i by cos takiego ulepili
One mają chyba ET 25, 29 ma seryjny polonez...
truck z ryjkiem caro i z ryjkiem plusa miał na bank et24
ostatnio mierzylem i w innym temacie podawalem wynik,
porownalem felge 13cali 16 otworow (blizniacza do trucka) i 14cali trucka 16 otworow (z ROYa, a wiec plusa) i roznica wyszla ~1mm ,czyli zadna,
5mm bym nie zgubil, bo trudno to zrobic,
chyba ze ktoras felga mialaby z jednej strony rant dluzszy (malo prawdopodobne) ,bo 13 mialem gołą ,a 14 z zalozona opona,
faktycznie jest ~3mm roznicy jezeli chodzi o wystawanie czola wzgledem powierzchni pod rantem, ale przeciez 13 i 14 mimo takiegos samego tloczenia moga sie jednak roznic krzywizna,
fajnie by bylo ,gdyby 14 mialy ET24 ,ale póki co pomiary pokazuja co innego,
ale moze jeszcze zmienie metodę, tylko musze za wzor wziac felge ze znanym ET, wybitym na feldze,bo na polonezowskich prozno szukac