Autor Wątek: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM  (Przeczytany 41515 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #100 dnia: Czerwiec 21, 2013, 00:36:57 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13901
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ale chodzi mi o to o ile mniej wazy od OHV - nie wazne  1.4 ,czy 1.8 ,bo one pewnie z 10kg sie roznia tylko
Minerał na hydropyhacze ?
one maja glupia konstrukcje ,bo nie mozna ich zalac wstepnie olejem,
teraz jest goraco ,wiec mineral nie powinien im zaszkodzic ,a i tak szybko zmiana pojdzie - najlepiej na 5W40 ,to sie ladnie wymiesza
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #101 dnia: Czerwiec 21, 2013, 08:51:36 am »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
one maja glupia konstrukcje ,bo nie mozna ich zalac wstepnie olejem,
Dlaczego nie można ?? Można złożyć w oleju, albo po złożeniu wsadzić w miskę z olejem i naciskać, aż przestaną lecieć pęcherzyki powietrza ;p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #102 dnia: Czerwiec 21, 2013, 12:13:08 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13901
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ale zawory zostana podparte i bedziesz tydzien czekal az zawory sie zamkna
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #103 dnia: Czerwiec 21, 2013, 15:16:07 pm »

Offline zacekpl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak RWD
    • PN 1.8 VVC '95/Sierra 2.0 '91/BMW 7 3.0 '92/ Opel Senator 2.6 92'
Można złożyć w oleju, albo po złożeniu wsadzić w miskę z olejem i naciskać, aż przestaną lecieć pęcherzyki powietrza ;p
Ale i tak potem sa miekkie, dopiero w silniku sie pompuja na twardo.

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #104 dnia: Czerwiec 23, 2013, 21:53:20 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Hamulce założone:

Wreszcie mam przerobiony kolektor:


Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwiec 24, 2013, 01:39:34 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13901
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
hmm ,to sa zaciski od tarcz 257mm ?

dlaczego rzucasz po asfalcie kolektor za taki gruby szmal  :P ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwiec 24, 2013, 07:24:19 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
hmm ,to sa zaciski od tarcz 257mm ?
też mi coś właśnie nie pasuje. może na płycie z trucka posadzone, ale coś jest źle.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #107 dnia: Czerwiec 24, 2013, 07:35:24 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
chodzi Wam o to że zostaje odstep między klockiem a środkiem tarczy ? u mnie jest to samo, a mam tarcze i zaciski z jednego fiata :) i pasowały p&p w miejsce fabrycznego Lucasa :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #108 dnia: Czerwiec 24, 2013, 07:50:01 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Nawet wyszedłem właśnie sobie zobaczyć jak to wygląda i jest jakby bliżej, ale sam zacisk/jarzmo siedzi podobnie. Może coś jest nie tak, bo zdaje się, że klocek wew jest wsadzony jako zewnętrzny.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #109 dnia: Czerwiec 24, 2013, 08:22:11 am »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
zaciski są od tarcz 257 z fiata, tarcza 274, płyty kotwiczne z traka ... klocki mogą być odwrotnie bo nie wiedziałem jak je wsadzić a pasują i tak i tak ... tyle, że jeden klocek ma taką metalową blaszkę, a drugi nie i ten z tą blaszką słabo mi pasował żeby był od strony tłoczka, bo ta blaszka siedziałaby w tłoczku ... ale jak coś mogę to na siłę wcisnąć odwrotnie ... zacisk może dojdzie jeszcze z 1mm bo go tylko wsunąłem a nie przykęciłem, ale na pewno to nie będzie jakaś duża różnica ...
dlaczego rzucasz po asfalcie kolektor za taki gruby szmal  :P ?
nic mu nie będzie ;p
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 24, 2013, 08:23:56 am wysłana przez Szakal#1962 »
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #110 dnia: Czerwiec 24, 2013, 09:28:21 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2287
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
zaciski są od tarcz 257 z fiata, tarcza 274, płyty kotwiczne z traka
na jaką felgę to siada? pod 14 podejdzie?
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #111 dnia: Czerwiec 24, 2013, 09:31:14 am »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
Bo tą blachę pakuje się właśnie do tłoczka, ona tam wskakuje jak pewnego rodzaju zatrzask.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #112 dnia: Czerwiec 24, 2013, 12:38:32 pm »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
słabo mi pasował żeby był od strony tłoczka, bo ta blaszka siedziałaby w tłoczku .
...i tam ma właśnie siedzieć. :)
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #113 dnia: Czerwiec 24, 2013, 12:59:09 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13901
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zaciski są od tarcz 257 z fiata, tarcza 274, płyty kotwiczne z traka ... klocki mogą być odwrotnie bo nie wiedziałem jak je wsadzić
klocki to na pewno odwrotnie ,ale tak mi wlasnie wygladalo na 257 ,bo kolocek nie pokrywa calej powierzchni tarczy ,co rzuca sie w oczy zwlaszcza przy wierconej Mikodzie,
na spocie mowiles ,ze tarcze sa przetoczone na 279mm ,a nie 274mm - jezeli 274 ,to masz mniejsze niz u mnie :p ,
zaciski do tarcz 281/284mm maja inne klocki ,ale to w niczym nie przeszkadz - teraz masz hamulce w duchu Trucka
Nawet wyszedłem właśnie sobie zobaczyć jak to wygląda i jest jakby bliżej, ale sam zacisk/jarzmo siedzi podobnie. Może coś jest nie tak, bo zdaje się, że klocek wew jest wsadzony jako zewnętrzny.
rozna zaciski roznie siedza, jak wyzej pisalem przy wierceniu rzuca sie w oczy,boklocek odslania pol dziurki
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #114 dnia: Czerwiec 24, 2013, 14:21:18 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
ze tarcze sa przetoczone na 279mm
są przetoczone z 279 bo się nie zapinały ... klocki zamienię i wsadzę odwrotnie ;p żaden problem :)
na jaką felgę to siada? pod 14 podejdzie?
na 14stce nie siada, musi być 15stka ... może to trochę zależeć od wzoru felgi, ale na moich 15stkach jest jakieś 5mm luzu między felgą a zaciskiem ...
zaciski do tarcz 281/284mm maja inne klocki
jakie ?? i czym się różnią same zaciski ?? bo jak szukałem to tylko takie zaciski widziałem pod wentyle i tylko takie klocki ...
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #115 dnia: Czerwiec 24, 2013, 14:26:01 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13901
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jakie ?? i czym się różnią same zaciski ?? bo jak szukałem to tylko takie zaciski widziałem pod wentyle i tylko takie klocki ...
klocki maja wieksza powierzchnie kontaktu z tarcza ,ale jarzma np. Kappy nie podejda na plyte kotwiczna Poloneza,
zamien klocki u siebie miejscami i bedzie dobrze
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #116 dnia: Czerwiec 24, 2013, 14:37:31 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
U mnie przy 257mm też zostaje troche nieużywanej powierzchni ciernej, więc też pomyślałem, że u Szakala jest 257 :d

Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #117 dnia: Lipiec 02, 2013, 21:10:16 pm »

Offline Pastor

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 97
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLi
Te hamulce bez problemu wchodzą pod felgę 14" z Trucka, trzeba dać 3mm dystansu. Odległość zacisku od tarczy jest ekstremalnie mała, ale nic nie wadzi. Widzę też że masz tarcze mikoda i klocki TRW. Osobiście nie polecam takiego zestawu, ponieważ u mnie tarcza jest już dość mocno wyeksploatowana a klocka jest jeszcze połowa, obawiam się że do końca klocków tarcze też już będą do wymiany. Nie mniej jednak hamuje zacnie. Co do nieużywanej powierzchni tarczy u mnie również ona występuje, około 5 mm od klocka w stronę środka tarczy.

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #118 dnia: Sierpień 03, 2013, 20:03:31 pm »

Offline KoniTBG

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 26
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro + 1.6 GSI
od czego masz te uchwyty w drzwiach bo to chyba nie seria ?

Odp: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM
« Odpowiedź #119 dnia: Sierpień 03, 2013, 20:38:00 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Podłokietniki głównie montowane do kombi, po bodajże 2001 były seryjnie
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)