Autor Wątek: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146  (Przeczytany 61554 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #160 dnia: Marzec 13, 2014, 09:43:34 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
czym tworzysz?

Zestawem naprawczym Boll (mata zywica i utwardzacz) ?
przepłacanie...
dużo taniej wychodzi kupić w sklepie żeglarskim wiaderko żywicy i mate szklaną na metry
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #161 dnia: Marzec 13, 2014, 16:04:08 pm »

Offline miedzian

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 636
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a jama
    • C+ '98 23E, Truck El Camino '89, Atu AE86
coś ciekawego

mnie ciekawi druga strona, gdzie nie ma wlotów powietrza a jedynie oragly halogen

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #162 dnia: Marzec 13, 2014, 17:40:21 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
coś ciekawego

mnie ciekawi druga strona, gdzie nie ma wlotów powietrza a jedynie oragly halogen
Tam jeszcze nic nie ruszone :-)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #163 dnia: Marzec 13, 2014, 19:16:24 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Moim zdaniem powinieneś zrobić tak samo z drugiej strony i pociągnąć rury na tarcze.

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #164 dnia: Kwiecień 15, 2014, 18:10:44 pm »

Offline kocham125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 118
    • Polonez Bosch
Koledzy, wiem ze post jest na 2. stronie a watek tez megastary, ale czy ma ktos z Was ten plik do sciagniecia jeszcze(Poniewaz potrzebuje wzor ramki wokol zegarow...)?
Zamieszczam wstępną wizualizację, jakby to mogło wyglądać.


A tu wersja ostateczna zegarów.


Link do zegarów:
File name: zegary v2.rar File size: 485.64 KB

żeby zegary idealnie pasowały należy wydrukować na formacie A4 bez marginesów. W razie klopotów pisać na pw.

prawie dwa lata temu prezentowałem takie 0,1,2 :P

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #165 dnia: Kwiecień 19, 2014, 15:45:33 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Nie spamować mi tu jakimiś śmieciami jak wzór ramki wokół zegarów. Chcesz okleić to kupujesz folię, naklejasz, wycinasz otwory gdzie trzeba i po kłopocie. Szablon tylko utrudni sprawę.

Moim zdaniem powinieneś zrobić tak samo z drugiej strony i pociągnąć rury na tarcze.
Z drugiej strony już jest zrobione, tylko i wyłącznie otwór na halogen 160mm Wesem HO3. Powiększony też został środkowy wlot powietrza, o wysokość przetłoczenia fabrycznego na tablice rejestracyjną. Ogólnie zderzak już blisko ukończenia, zostało docieranie szpachli i polakierowanie. Dzieła dopełni dokładka z Espace :)

Niebawem będą też zegary, o których projekcie wspominałem dawno temu. Niestety bez termometru, bo stwierdziłem, że jest on zbędny. Może kiedyś wyląduje w Atuwce termometr w obrotomierzu :)

Wczoraj obszyłem sobie kierownicę Monte Carlo, uniwersalnym pokrowcem z allegro, efekt wyszedł średni, ale jak za 30zł to nie ma co wymagać cudów... Pozostało zmienić wałek kolumny kierowniczej i MC wpada na pokład.

Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #166 dnia: Kwiecień 19, 2014, 22:24:59 pm »

Offline Damian__

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 65
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus
Było z nią aż tak źle, że wymagała obszycia?

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #167 dnia: Kwiecień 19, 2014, 23:12:22 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Było z nią aż tak źle, że wymagała obszycia?
Tak, gdyby było inaczej, nie bawiłbym się w takie coś.

Dziś ponaciągałem wszystkie szwy raz jeszcze i jakoś to wygląda - na całym obwodzie pomarszczone równomiernie. Mnie się w sumie podoba.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #168 dnia: Lipiec 20, 2014, 09:10:20 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
W sumie to od czasu kiedy obszyłem kierownicę auto stało. W tym czasie została jakoś miesiąc temu kupiona i wymieniona miska olejowa na aluminiową - w końcu silnik jest suchy i pod autem nie rośnie plama oleju. Silnik został zalany olejem 5W30. Gdzieś w międzyczasie wyleciało też tylne wnętrze. Nie ma kanapy, nie ma wykładzin, trzeba tylko tył obniżyć. Wczoraj odebrałem auto od spawacza, gdzie robiony był wydech. Kupiłem kolektor 4-2-1 z Freelandera, który został przerobiony, tak, aby pasował i był wyżej niż seria. Dwururka kończy się dopiero przy prawej podłużnicy i tam zaczyna się 55mm kolanko, tuż za nim strumienica, za nią łącznik elastyczny i dalej rura 55mm aż do końcowego wydechu. Drugi tłumik pominięty, został tylko końcowy seryjny, trzeba go zmienić za jakiś czas, bo się średnice nie zgadzają.

Efekt jest taki, że pojawiło się więcej momentu w dolnej partii obrotów. Dziś jechałem kawałek po dwupasmówce i na piątce, nie wciskając gazu do podłogi bez problemu zostało osiągnięte 170km/h. Jadąc spowrotem bez problemu utrzymywałem 130-140km/h niewiele uchylając przepustnicę. Jestem zadowolony z efektu, bo przed zrobieniem wydechu ciężej mu było.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #169 dnia: Lipiec 20, 2014, 15:04:39 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A tak to się prezentuje :)




I 2 fotki wnętrza przy okazji :)

Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #170 dnia: Lipiec 23, 2014, 21:52:00 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Powstał taki filmik, jeszcze w trakcie problemów z paliwem. Winowajcą okazał się wyłącznik bezwładnościowy - usunięto go.
https://www.youtube.com/watch?v=r9T3n6ArIWk

Przed zmianą kolektora nie miał ochoty się kręcić po 6500obr/min i nie miał ochoty jechać ponad 170km/h. Licznik pokazuje to co GPS. Most 3.9, koło 185/60/14.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #171 dnia: Sierpień 08, 2014, 23:47:52 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
W ostatnim tygodniu został solidnie wzmocniony pas przedni. Już nie powinno nic pękać.

Chce go ktoś kupić za 6tys razem z pakietem Orciari do samodzielnego złożenia ? Historia auta w temacie, sądzę, że warto...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #172 dnia: Sierpień 13, 2014, 20:09:34 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Tak to wygląda :)




I rzut oka pod maskę :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #173 dnia: Sierpień 13, 2014, 20:24:38 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3464
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Profesjonalnie, to jest tuning a nie zmiana kierunku lub jego przyciemnienie.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #174 dnia: Sierpień 13, 2014, 21:11:09 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3825
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Ale te tuningowe kabelki pod maską mógłbyś uporządkować. :P
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #175 dnia: Sierpień 13, 2014, 21:23:39 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Ale te tuningowe kabelki pod maską mógłbyś uporządkować. :P
Na porządki w elektryce jeszcze przyjdzie czas, dojdzie dodatkowa skrzynka bezpieczników i przekaźników pod maską, a większość przewodów pójdzie w peszle. Niebawem też powróci tył z Plusa i trzeba pomyśleć jak go przerobić :d
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #176 dnia: Sierpień 14, 2014, 22:17:33 pm »

Offline Rocky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 230
  • Płeć: Mężczyzna
    • 126p'79,126el'96,Caro plus GTI'97
Takie pytanko mam: Żeby zamontować kierownicę Monte Carlo,wymieniałeś samą kolumnę kierowniczą,czy razem z wałkiem łączącym kolumnę z przekładnią?
https://www.facebook.com/pages/Rocky-Garage/627042057348691
Zapraszam ;)
Cytuj (zaznaczone)
I to się chwali bo dla większości remont sprowadza się do szukania blach w kolorze i ich wymiany

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #177 dnia: Sierpień 14, 2014, 23:29:56 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Takie pytanko mam: Żeby zamontować kierownicę Monte Carlo,wymieniałeś samą kolumnę kierowniczą,czy razem z wałkiem łączącym kolumnę z przekładnią?
Wałek łączący kolumnę z przekładnią został fabryczny.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #178 dnia: Sierpień 20, 2014, 21:53:37 pm »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
tarczki super
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #179 dnia: Sierpień 24, 2014, 14:59:49 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Jakiś tam update frontu, jako iż wszystko w tym aucie jest "IN PROGRESS" tak i grill jest w takiej formie jak widać :) tak, wiem, teraz trzeba wrócić do noska plusowego, ale póki co takowego nie mam xD ważne, że auto jako tako zapierdala, na wygląd kiedyś przyjdzie czas :P
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+