Autor Wątek: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146  (Przeczytany 57102 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #120 dnia: Październik 26, 2013, 14:59:44 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Tak to obecnie wygląda:





Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #121 dnia: Październik 26, 2013, 15:33:31 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
oprócz koloru kół , reszta jest do przyjęcia.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #122 dnia: Październik 26, 2013, 15:49:53 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
ma zadziora :) i trzymaj w tym stylu bandytę.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #123 dnia: Październik 26, 2013, 16:40:02 pm »

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
Fajny bad boysik - bandyta . Interesujący kolor . Taki trochę wojskowo koszarowy .

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #124 dnia: Październik 26, 2013, 19:57:01 pm »

Offline damian6819

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4 95' PB/ LPG =>swap 1.6 16v LPG
Jakieś "oprawki" wokół lamp w zderzaku są w planie, czy tak pozostanie?, po za tym elegancko, zmieniłbym tylko kolor felg ;)
totalitarne forum fso jednak zweryfikuje wszystkich - pełna lustracja
Samochód jest dla człowieka, a nie człowiek dla samochodu.

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #125 dnia: Październik 26, 2013, 20:27:56 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
zmieniłbym tylko kolor felg


na jaki? ten mu pasuje idealnie
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #126 dnia: Październik 26, 2013, 22:00:10 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Jakieś "oprawki" wokół lamp w zderzaku są w planie, czy tak pozostanie?, po za tym elegancko, zmieniłbym tylko kolor felg ;)
felgi ogólnie do zmiany, są tylko po to by mieścić hamulce... oprawek wokół halogenów nie planuję, to wersja na zimę, a na wiosnę wpadnie orciari i jakoś inaczej zostaną zabudowane, a raczej zderzak inaczej potnę :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #127 dnia: Październik 27, 2013, 02:47:16 am »

Offline Jacu614

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 66
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Orciari

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #128 dnia: Październik 29, 2013, 00:11:09 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Jakieś takie coś dziś powstało...
http://www.youtube.com/watch?v=zE655ow_Ne0
Wszystko wyjaśnione w opisie filmiku :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #129 dnia: Październik 29, 2013, 11:18:25 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Jak na ilość modyfikacji to nie jedzie totalnie. Moja seria z padnieta sonda idzie podobnie. Wydech + strojenie ecumajstrem i coś z tego będzie.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #130 dnia: Październik 29, 2013, 12:18:37 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Patrząc na filmik też stwierdzam, że kiepsko, ale odczucia za kierownicą zdecydowanie dużo dużo dużo lepsze niż z 1.4 pod maska.

Dochodzę również do wniosku, że dane z kalkulatora prędkości są trochę rozbieżne w stosunku do GPSu. W wolnej chwili spróbuję przeprowadzić jakieś pomiary z GPSem. I spróbuję ogarnąć jakiś filmik bardziej na wprost zegarów, bo na powyższym to, że jest pod kątem też powoduje lekkie przekłamanie w odczytywaniu wskazań.

Wydech musi zostać zrobiony i do tego musi zostać zapodany most 4.3, ale to już raczej w przyszłym roku. Póki co jeździ jak jeździ i mnie cieszy, bo dość dobrze sobie radzi z przemieszczaniem się.

Na mokrym asfalcie po zredukowaniu z 5 na 3 przy około 90km/h tył lekko zatańczył :d

Ecumaster może kiedyś... Ale raczej sekwencyjną instalację gazową zapodam i wystroję to, żeby na LPG jeździło jak trzeba :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #131 dnia: Październik 29, 2013, 13:44:40 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Dochodzę również do wniosku, że dane z kalkulatora prędkości są trochę rozbieżne w stosunku do GPSu.

KGB już dawno tłumaczył skąd biorą się rozbieżności ;] Spostrzeżenie tylko potwierdza, że II bieg 7000obr/min i 3.9 nie pomogą w osiągnięciu 100km/h.


Na mokrym asfalcie po zredukowaniu z 5 na 3 przy około 90km/h tył lekko zatańczył :d

To chyba było bardzo mokro, albo opony do wymiany ;) Bo momentem to chyba sobie za bardzo nie pomógł..

Jakbyś nagrał coś sensowniejszego to można by jakoś to ocenić, jak chcesz zrobić jakiś pomiar elastyczności to na IVb te 60-100

dłub dalej, pozdrawiam!
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #132 dnia: Październik 29, 2013, 13:53:34 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Dochodzę również do wniosku, że dane z kalkulatora prędkości są trochę rozbieżne w stosunku do GPSu.

KGB już dawno tłumaczył skąd biorą się rozbieżności ;] Spostrzeżenie tylko potwierdza, że II bieg 7000obr/min i 3.9 nie pomogą w osiągnięciu 100km/h.
Możesz przypomnieć tę teorię KGB :P
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #133 dnia: Październik 29, 2013, 14:00:12 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Tak w skrócie to, kształt opony w czasie jazdy nie jest idealnym okręgiem, jakby miał być to koło musiałoby stykać się z podłożem w dokładnie jednym punkcie. A tak nie jest, dlatego powinno do obliczeń brać się promień koła pomniejszony o to  ugięcie. Modelowo.

Drugi fakt to taki, że używana opona nie będzie miała takiego samego promienia/obwodu jak nowa..
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #134 dnia: Październik 29, 2013, 23:26:11 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
jak chcesz zrobić jakiś pomiar elastyczności to na IVb te 60-100
Proszę bardzo :)
http://www.youtube.com/watch?v=WdLUM17jOPk
Ogólnie zebrać się z około 2tys obr na IVbiegu to ma lekki problem, ale nie wymagam takiej elastyczności od tego silnika. Przecież to nie turbodiesel... Ogólnie to w 1.4 nie było czym wyprzedzać na IV biegu z około 70-80km/h, tym natomiast bez problemu mogę to robić w sytuacjach nie wymagających redukcji do III :)

I dzięki lazar91 za porządne objaśnienie przekłamań kalkulatora prędkości :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #135 dnia: Październik 29, 2013, 23:30:08 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
To nie moja teoria, jak już wspominałem. Ale prawdziwa.

No i mam jakiś materiał porównawczy, hehe dzięki!
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #136 dnia: Październik 29, 2013, 23:31:22 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
No i mam jakiś materiał porównawczy, hehe dzięki!
To napisz coś więcej jak już porównasz :d
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #137 dnia: Październik 30, 2013, 08:11:38 am »

piciek

  • Gość
To mój tak idzie na gazie, 60-100 IV bieg
http://www.youtube.com/watch?v=xAFdvFvEV7Q

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #138 dnia: Październik 30, 2013, 11:35:01 am »

Offline cezek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 676
Co do tego, to nie szpachla. Fabryczna izolacja i podkład.[]

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #139 dnia: Październik 30, 2013, 12:45:04 pm »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
1.4 GLI 16V