Autor Wątek: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146  (Przeczytany 57098 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #100 dnia: Maj 21, 2013, 21:35:25 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
ja mam nadzieje ze to zostanie zlozone, wysterowane i shamowane na porzadnej hamowni :) zycze jak najwiecej niutków ;D
Dzięki za życzenia, ale docelowe 130-140KM to pewnie w przyszłym roku będzie. Nie wiem czy w tym roku dam radę jakoś ogarnąć wydech porządnie. Pozostaje jeszcze kwestia dolotu od VVC... Póki co ma odpalić, i jako tako zostać zestrojone na jakichś wydajnych wtryskach i manualnym regulatorze ciśnienia paliwa. Potem trzeba zrobić hamulce i zawieche troche w dół i najważniejsze - pospawać pas przedni.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #101 dnia: Maj 21, 2013, 21:41:00 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
lepiej robić projekt rok dlużej a zrobić to porządnie :) dasz dobre wtryski pompencjiusza:) Policzysz wydech, zrobisz dolocik i bedzie smigalo to jak nalezy, Jak nie to dawaj go do PROTURBO do nas na Siedlce i Ci zrobią jak należy :D
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #102 dnia: Maj 21, 2013, 21:44:11 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Jak nie to dawaj go do PROTURBO do nas na Siedlce i Ci zrobią jak należy :D
Nie stać mnie na to żeby ktoś maczał palce w moim projekcie. Poza tym potem już człowiek nie ma satysfakcji że do czegoś sam doszedł...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #103 dnia: Maj 21, 2013, 21:49:26 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
żartowałem :) chyba ze zarabiasz 8kafli na miesiąc i możesz sobie pozwolić :D:D:D:D  Wierze że sam to ogarniesz, jak masz trochę w głowie to wszystko się da. Tu jest Polska tu można wszystko :) i czekam z niecierpliwością na ten projekt :)
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #104 dnia: Maj 21, 2013, 22:17:10 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
ta głowica ma mniejsze zawory niż vvc tak ? wałki chcesz zakładać z 160 ?
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #105 dnia: Maj 21, 2013, 22:42:11 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
ta głowica ma mniejsze zawory niż vvc tak ? wałki chcesz zakładać z 160 ?
Tak, a co ? Widzisz w tym jakieś kłopoty ? :P
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #106 dnia: Maj 21, 2013, 22:53:00 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Ma mniejsze zawory niż VVC, ale jeśli jest dobrze zrobiona to powinna mieć przepływ na podobnym, a może nawet lepszym poziomie.
Co do wałków to są dwa wydechowe VVC (sztywne). Ssących raczej nie wsadzi. :P I nie ma żadnej różnicy między wałkami z 145tki a 160tki.

"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #107 dnia: Maj 22, 2013, 00:30:52 am »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Tak, a co ? Widzisz w tym jakieś kłopoty ?
nie no to tylko moja ciekawość zestawu, czekam na efekty ;)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: FSO Polonez Caro 1.? G?? '97 L-146
« Odpowiedź #108 dnia: Lipiec 08, 2013, 14:31:42 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A więc od kilku tygodni auto poskładane, jeździ, ma się dobrze.

Założony jest manualny regulator ciśnienia paliwa, hamulce od dostawczego Fiata



Teraz Polonez w końcu przyspiesza i hamuje jak należy.

Pozostają kwestie wizualne do ogarnięcia i zawieszenie...

Jak wleci most 4.3 to pojawią się jakieś filmiki przedstawiające jak to się zbiera.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #109 dnia: Lipiec 30, 2013, 23:15:07 pm »

Offline OZIO

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Mężczyzna
    • MB2 1.4 iS

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #110 dnia: Lipiec 30, 2013, 23:23:20 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Bardzo niewiele widać pod słońce, możecie powiedzieć jaki czas zanotowaliście? Jaki tam siedzi most i koła?  :-)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #111 dnia: Lipiec 30, 2013, 23:29:58 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
3.9, 195/60/14, prędkościomierz zaniża, czas nie mierzony... Biorąc pod uwagę lekki start, nie ma rewelacji :p
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #112 dnia: Lipiec 31, 2013, 11:04:19 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
W sierpniu napewno wleci most 4.3, stabilizowany na tarczach.

Powinno to coś jeszcze dać.

Do poprawienia też jest pasowanie kolektora z głowicą, bo jest dość spore zwężenie względem głowicy, nie sądzę aby to wiele dało, ale popracuję nad tym w wolnym czasie. Mam też nadzieję, że jak średnicę rur wydechu zwiększę do 50-55mm to będzie bardziej ochoczo szedł do odcinki :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #113 dnia: Sierpień 02, 2013, 13:46:07 pm »

i66895@rppkn.com

  • Gość
Można zapytać z czego tarcze/zaciski? Pełno jest sprzecznych informacji na ten temat, szukam czegoś co by pasowało bez przeróbek, ponoć wchodzą tarcze 274 z zaciskami Fiat marea, na zwrotnicach z trucka, jednak to tylko domysły, a nie chce umoczyć kasy w zaciskach które nie pasują.

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #114 dnia: Sierpień 02, 2013, 14:35:47 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
od sieny 16v wentylowane pasuja, sam przymierzalem juz, w przyszlym tygodniu montaz na gotowo heh
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #115 dnia: Sierpień 02, 2013, 15:11:42 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Można zapytać z czego tarcze/zaciski? Pełno jest sprzecznych informacji na ten temat, szukam czegoś co by pasowało bez przeróbek, ponoć wchodzą tarcze 274 z zaciskami Fiat marea, na zwrotnicach z trucka, jednak to tylko domysły, a nie chce umoczyć kasy w zaciskach które nie pasują.
Zapytac mozna :) odpowiadac nie musze :) sam utopilem troche kasy zanim doszedlem co i jak aby bylo P&P, nikt mi w tym nie pomogl, na forum tylko same dziwne info albo jakies kombinacje z podkladkamim, albo zmianami tarcz kotwicznych... Mnie sie udalo i nie musialem nic kompletnie przerabiac. Ale to trzeba chciec cos osiagnac a nie czekac na gotowe :) w przypadku modow w glowicy tez jestem chyba pierwszy na tym forum, ktory cos poczynil, nie zwracajac uwagi na pisanie, ze sie nie da... A to jeszcze nie koniec, bo jeszcze sporo planow przede mna :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #116 dnia: Sierpień 02, 2013, 18:43:23 pm »

Offline cezek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 676
czyli te hamulce ci siadly na seryjnych płytach kotwiczych od lucasa nie tracowych?
Co do tego, to nie szpachla. Fabryczna izolacja i podkład.[]

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #117 dnia: Sierpień 03, 2013, 17:40:54 pm »

Offline damian6819

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4 95' PB/ LPG =>swap 1.6 16v LPG
A ja chyba wiem od czego te tarcze są :d, swoją drogą działaj działaj, bo efekt końcowy będzie na pewno powalający ;)
totalitarne forum fso jednak zweryfikuje wszystkich - pełna lustracja
Samochód jest dla człowieka, a nie człowiek dla samochodu.

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #118 dnia: Sierpień 03, 2013, 21:46:48 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Na płyty zwykłe siadają plug&play zaciski z sieny tłoczek 48mm i tarcze wentylowane 240mm  albo z palio weekend zaciski tłoczek 54mm i tarcze wentylowane 257mm i tyle w temacie bo sam to sprawdziłem.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: FSO Polonez Caro 1.6 GTC '97 L-146
« Odpowiedź #119 dnia: Październik 03, 2013, 07:15:19 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Dawno nic nie pisałem.

Od czasu wymiany spowalniaczy 240mm na porządne hamulce 257mm z autem nic się nie dzieje. Fabryczne zawieszenie jest totalnie za miękkie do takich hamulców, przód strasznie nurkuje przy wykorzystywaniu potencjału tych tarcz i klocków. Zostały jedynie dokupione 4 halogeny - 2 dalekosiężne i 2 przeciwmgielne - Wesem HO3. Prawdopodobnie będę przerabiał dokładkę Orciari żeby jakoś upchnąć w zderzaku te halogeny. Niestety nie ma czasu ani warunków na zajęcie się nim. Auto codziennie jeździ, ma dobrego kierowcę, spala od 6 do 9 litrow na 100km. Póki co powstają jedynie plany na kolejne modyfikacje, może kiedyś zostaną zrealizowane.

Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+