Autor Wątek: Serwo a silnik 1.4  (Przeczytany 4728 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Serwo a silnik 1.4
« dnia: Październik 14, 2012, 13:28:55 pm »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
Po raz kolejny mam do was może głupie pytanie. O co może chodzić w tej sytuacji? a mianowicie
Silnik świrował, najpierw nie palił na 3i4 cylinder, po przepince kabli zatrybiły, potem nie palił na 1, po przepięciu wtryskiwaczy zapalił na wszystkie ale znowu zaczęły obroty szaleć, trzymał tak 2/2,5k  linka skręcona na minimum, ta śrubka też. Po odpięciu przewodu ciśnieniowego do serwa i zaślepieniu go obroty i praca silnika jak w książce, trzyma 900 jak przyklejone, czy oznacza to, że moje serwo nadaje się na śmietnik?
Kolejna dziwna sprawa jest taka, że po odpięciu wtyczki nad półksiężycem z linki totalnie nic się nie dzieje, myślałem że to wtyczka od silniczka krokowego ale wtedy by chyba powinien zgasnąć oO o co chodzi?
Aaa! zapomniałbym, jak przewód do serwa był podpięty i zaślepiło się filtr powietrza to obroty na chwilę spadły ale nie gasł i wracał do swoich obrotów, jak był ściągnięty i zaślepiony to zatykając filtr gasł tak jak by lewe powietrze łapał

Odp: Serwo a silnik 1.4
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 14, 2012, 23:12:39 pm »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
A co z tą wtyczką? ;> od czego to pieroństwo chociaż jest ? ;)

Odp: Serwo a silnik 1.4
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 14, 2012, 23:18:40 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Serwo, albo waz od serwa do wymiany i reset przepustnicy -na właczonym zaplonie(silnik nie pracuje) 5/6 razy szybko wcisnac gaz do dechy
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Serwo a silnik 1.4
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 16, 2012, 07:33:07 am »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
Kurde, serwo zmieniłem obroty troszkę spadły, ale to dalej nie to co na zatkanym przewodzie... Przewód raczej wykluczam bo jak się go chociaż paluchem zatka to trzyma te 900rpm. Muszę spróbować z tym resetem, swoją drogą pierwszy raz o tym słyszę ;)
A może być to na przykład spowodowane złym odpowietrzeniem hebli ?
« Ostatnia zmiana: Październik 16, 2012, 07:40:26 am wysłana przez Krisstof »

Odp: Serwo a silnik 1.4
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 16, 2012, 08:48:08 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Kolego, odkręć pompę od serwa, powierzchnię styku między pompą a serwem dokładnie oczyść, nanieś trochę silikonu i skręć wszystko razem.
99% "uszkodzonego serwa" to właśnie lewizna która tędy leci.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Serwo a silnik 1.4
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 16, 2012, 14:52:42 pm »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
A tak dla laika to mam odkręcić to co wchodzi do głównego serwa i jest mocowane na 2 śruby 13i ten styk tam, czy całą tą kopułe rozkręcać? ;)

Odp: Serwo a silnik 1.4
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 16, 2012, 14:55:09 pm »

piciek

  • Gość
2 nakrętki 13 jak odkrecisz będzie ok.

Odp: Serwo a silnik 1.4
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 16, 2012, 14:56:23 pm »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
A to faktycznie możliwe, bo odkręcałem to i z jednego i drugiego serwa, więc się pewnie rozszczelniło ;)

Odp: Serwo a silnik 1.4
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 16, 2012, 18:58:37 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Na 100% się rozszczelniło, tam poza tym ma być taki cienki oring. Silikon załatwi sprawę.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Serwo a silnik 1.4
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 16, 2012, 22:43:16 pm »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
Ciekawa sprawa, że w obydwóch serwach nie było tam żadnej gumy czy innej uszczelki ;)

Odp: Serwo a silnik 1.4
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 16, 2012, 23:27:47 pm »

piciek

  • Gość
Mam nowe ori serwo z pompa w garazu wiec jutro z ciekawosci sprawdze czy tam jest jakas uszczelka i dam znac.

Odp: Serwo a silnik 1.4
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 16, 2012, 23:33:15 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2985
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
Na 100% się rozszczelniło, tam poza tym ma być taki cienki oring. Silikon załatwi sprawę.
pierwsze słyszę. nigdy się z tym nie spotkałem, w katalogach cz. zamiennych też nie ma nic na ten temat.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Serwo a silnik 1.4
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 18, 2012, 18:46:44 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)
pierwsze słyszę. nigdy się z tym nie spotkałem, w katalogach cz. zamiennych też nie ma nic na ten temat.

Zdejmij pompę, zobaczysz na niej zwykłą gumową uszczelkę.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Serwo a silnik 1.4
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 18, 2012, 21:57:02 pm »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
Faktycznie chyba była jakaś uszczelka, bo po uszczelnieniu obroty normalne, ale pozostaje problem tej wtyczki nad przepustnicą, od czego ona jest?

Odp: Serwo a silnik 1.4
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 18, 2012, 22:16:09 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Silniczek krokowy.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Serwo a silnik 1.4
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 19, 2012, 08:18:45 am »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
No to teraz pytanie czemu po odpięciu tej wtyczki nic się nie dzieje? nie gaśnie, nie spadają obroty no totalnie nic. Trzyma sobie to 900/1100rpm i tyle

Odp: Serwo a silnik 1.4
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 19, 2012, 08:51:35 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Bo masz jeszcze śrubkę która zapobiega całkowitemu zamknięciu przepustnicy. Odepniesz.. to przy niskiej temperaturze będzie mu ciężko obroty utrzymać. Może szarpać. Silniczek odpowiada tylko za wolne obroty.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Serwo a silnik 1.4
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 20, 2012, 22:00:38 pm »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
Ale to nie powinien zgasnąć jak stoi na wolnych i odepnę mu tą wtykę ?