Ja u siebie wymienialem w nastepujacy sposob:
W pierw odkrecilem filtr powietrza, nastepnie odkrecilem oslone kola pasowego i oslone miski olejowej, pozniej odkrecilem oslone kola zamoachowego. Nastepnie silnik odkrecilem od poduszek i posnioslem za kolo pasowe (dzieki temu, ze odkrecilem filtr powietrza moglem silnik podniesc wyzej bo filtr nie wadzil o wlot powietrza do nagrzewnicy ja mam mr85). Po podniesieniu silnika odkrecilem i zdalem miske. Nastepnie uszczelke wkleilem na silikon na blok silnika (po uprzednim wyczyszczeniu powierzchni ktore posmarowalem silikonem). Nastepnie zeby otwory w uszczelce dobrze pasowaly do miski i bloku wkrecilem w otwory w bloku sruby, nastepnie posmarowalem silikonem miske. W miejscach gdzie uszczlki sie lacza uzylem troche wiecej silikonu. Po 10 minutach (tyle czasu potrzeba aby slikon "zlapal") zaczolem wszystko skladac. Odkrecilem wczesniej wkrecone sruby i zalozylem miske, nie mialem problemow ze skreceniem poniewaz wszystkie otory pasowaly idealnie dzieki temu, ze uszczelka byla przyklejona. Nastepnie wszystko poskladalem w odwrotnej kolejnosci do rozkladania
. Po zlozeniu wszystkiego do kupy, przed nalaniem oleju trzeba jeszcze trochepoczekac (ok. 2 godz.) az silikon dobrze zaschnie.
Mam nadzieje, ze wszystko dobrze wyjasnilem i w miare jasno.
Powodzenia!