Jeżeli spalanie przekracza normę i nie pomagaj? regulację to może czas na zestaw naprawczy szczególnie gdy regulacja jest niestabilna w czasie
Niestety reduktor-parownik zawiera gumowe zaworki które z czasem sie zużywaj? i trzeba je wymieniać, dzisiaj w kranach mamy zaworki ceramiczne a zwykłych już nikt nie chce bo z czasem ciekn? :mrgreen: .
A my?licie dlaczego ga?niki zotały zast?pione wtryskiem wła?nie z powodów małej trwało?ci i kłopotliwej regulacji a reduktor-parownik zawiera gumowe elementy wykonawcze!! ga?nik ma dysze i inne graty metalowe a jego trwało?ć okre?lana jest max 100-150ty? (przy zachowniu parametrów).
Poniżej fotka zaworka 1 stopna (używanego po 70ty? :wink: ) takie zużycie gumki powodowało konieczno?ć doregulowywania składu mieszanki w miare ubywania gazu w butli w zwi?zku z brakiem stabilizacji ci?nienia przez pierwszy stopniń, spalanie 14-15l a przy częstym doregulowywaniu składu około 12l po wymianie 10-11l a trasa góry 4osoby +bagażnik dachowy około 9l :D .