Autor Wątek: Pękające pasy przednie.  (Przeczytany 20095 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 28, 2012, 19:34:20 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Zrobię hurtem 50 sztuk i będę sprzedawał
jak będziesz sprzedawał to do mnie też się odezwij :)
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 28, 2012, 20:21:06 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1915
  • Płeć: Mężczyzna
    • Opel Signum 2.2 DTI / Skoda Fabia 1.2 TSI
    • http://www.intermediaservice.pl
Pomóżcie to cholerstwo zaprojektować to po kosztach w Klubie puszczę - proste :)

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 28, 2012, 21:45:25 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1804
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Jutro mogę ten pas pomierzyć bo mam akurat go pociętego itd:)
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 28, 2012, 22:28:52 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1915
  • Płeć: Mężczyzna
    • Opel Signum 2.2 DTI / Skoda Fabia 1.2 TSI
    • http://www.intermediaservice.pl
Działaj więc :)

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 28, 2012, 23:42:52 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Pękająca blacha pasa (pozioma dolna, co ja widać jak się spojrzy od przodu) to tylko efekt nietrzymania zgrzewów od środka komory silnika i do podłużnicy. Wystarczy dobrze wzmocnić (obspawać) tam i problemu nie ma. Tą blachę można dać i grubą, ale ona niewiele trzyma
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #45 dnia: Grudzień 29, 2012, 00:26:38 am »

Offline Adampio

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 267
    • Caro Plus GSI '98
Wybaczcie kompletną ignorancję ale gdzie na tych fotkach jest to pęknięcie?

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #46 dnia: Grudzień 29, 2012, 01:58:33 am »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1804
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Ja w ogóle miałem wstawić w środek tego pasa coś w rodzaju spinki z jakiegoś profila ew. rurki grubościennej.
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #47 dnia: Grudzień 29, 2012, 08:30:29 am »

Offline fafik

  • ostroyebak okolosyberyjsky
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 855
  • Płeć: Mężczyzna
  • nASO DREAM TEAM
    • caro gld
    • http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
Pękająca blacha pasa (pozioma dolna, co ja widać jak się spojrzy od przodu) to tylko efekt nietrzymania zgrzewów od środka komory silnika i do podłużnicy. Wystarczy dobrze wzmocnić (obspawać) tam i problemu nie ma. Tą blachę można dać i grubą, ale ona niewiele trzyma
pitu pitu. Zazwyczaj pekaja od strony tego okienka, ew przy piramidkach. To jest czesc przenoszaca ogromne sily a zrobiona jest z puszek po piwie. Zawsze robilem pas swojego pomyslu i nigdy jeszcze nie wrocil  nikt z pretensjami czy na poprawki.



Pomóżcie to cholerstwo zaprojektować to po kosztach w Klubie puszczę - proste :)
tam nie ma co projektowac ino zagiac blache tak jak idzie ta najwieksza powierzchnia i ten ran na samym dole. Nic wiecej zadnej filozofii. Jak kogos meczy to se moze nowe piramidki machnac z czegos bardziej przypominajacego blache.
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
Mój polonez jest jak maybach- ręcznie składany :]
Gdyby w samochodach europosłów zamontować blokadę antydebilizmu z czujnikiem wykrywającym procent absurdu w procesie myślenia, musieliby wszędzie, biedactwa, zasuwać z buta.

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #48 dnia: Grudzień 29, 2012, 12:57:06 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1804
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 10, 2013, 18:01:11 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Jak tylko dostanę projekt / sam zmierzę to zlecę chłopakowi w robocie. Zobaczymy jak to wyjdzie i wtedy można gadać o szczegółach
Jak widać pomysł upadł ??
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #50 dnia: Maj 11, 2013, 07:26:22 am »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
Wytnij z jakiegoś trupa z przed 1997 roku. Tam element ten jest lepszy, co nie oznacza że też nie pęka bo tak samo go to dotyczy ale dużo rzadziej.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwiec 10, 2013, 15:49:42 pm »

Offline Tom16

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 421
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 1.6 GSI
Ja też ostatnio zauważyłem że mi w plusie pęka od tej piramidki w dół. Jak pospawać i wzmocnić żeby szybko nie pękło ?

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwiec 10, 2013, 16:45:37 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Ja też ostatnio zauważyłem że mi w plusie pęka od tej piramidki w dół. Jak pospawać i wzmocnić żeby szybko nie pękło ?

Trzy posty wyżej masz zdjęcia które wstawił Sławek, ciężko otworzyć i popatrzeć co i jak ??
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwiec 10, 2013, 21:21:05 pm »

Offline Tom16

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 421
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 1.6 GSI
Cytat: Tom16 w Dzisiaj o 15:49:42

    Ja też ostatnio zauważyłem że mi w plusie pęka od tej piramidki w dół. Jak pospawać i wzmocnić żeby szybko nie pękło ?


Trzy posty wyżej masz zdjęcia które wstawił Sławek, ciężko otworzyć i popatrzeć co i jak ??

Otworzyłem te fotki ale nie ma tego elementu na tych zdjęciach. Chodzi mi o ten element http://img834.imageshack.us/img834/2313/dscn0527r.jpg   (zdjęcie przedstawiające ten element który u mnie zaczyna pękać oczywiście u mnie tak nie jest jak na tym zdjęciu. )


Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwiec 10, 2013, 22:04:38 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Jeżeli dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź, to skoro jest to początek końca, to jedź żeby Ci to blacharz na razie wzmocnił. Możesz przespawać  element ze starszego modelu, ale nie sądzę żeby to auto przetrwało dłużej, aby było warto to robić. Chyba ze reszta jest w super stanie, a Ty jesteś z nim emocjonalnie związany.

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwiec 11, 2013, 01:23:03 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no stary ,tak to sie samo nie rozwala ,chyba w cos przygrzmociles,
ale wyglada straszniej niz jest w rzeczywistosci ,jest okazja wymienic to lub porzadniewzmocnic ,ale bedzie dodatkowy wydatek na ustawienie geometrii ,bo trzeba sprawdzic i skorygowac kąt wyprzedzenia i pochylenia sworznia zwrotnicy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwiec 11, 2013, 09:11:49 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
KGB, z jego opisu wynika, że u niego dopiero zaczyna pękać. To zdjęcie nie jest jego, przynajmniej tak rozumiem tą wypowiedź, która przypomina zdanie.

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwiec 11, 2013, 11:05:50 am »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Przez wspomaganie to podłużnica pęka :)
Można o tym przeczytać w książce od Poloneza. W starszych egzemplarzach wspomaganie ZF miało specjalne wyłączniki krańcowe żeby nie przeciążało podłużnic, ale w nowszych JKC już ich nie posiada.

W 125p to mi się podłużnica rozwarstwiła co było efektem złego jej wykonania w fabryce.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwiec 11, 2013, 12:18:22 pm »

Offline Tom16

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 421
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 1.6 GSI
z jego opisu wynika, że u niego dopiero zaczyna pękać. To zdjęcie nie jest jego, przynajmniej tak rozumiem tą wypowiedź, która przypomina zdanie.
Tak dokładnie. Wieczorem dodam fotki jak to u mnie wygląda.

Odp: Pękające pasy przednie.
« Odpowiedź #59 dnia: Lipiec 06, 2013, 11:30:29 am »

slawek

  • Gość
W starszych egzemplarzach wspomaganie ZF miało specjalne wyłączniki krańcowe żeby nie przeciążało podłużnic, ale w nowszych JKC już ich nie posiada.
Chyba na odwrót, JKC posiada ograniczniki skrętu kół w przekładni (czyli na mocowanie przekładni w skrajnym położeniu działa tylko siła obrotu koła kierownicy) natomiast ZF czy przekładnia bez wspomagania miał ograniczniki przy kołach - śruby regulacyjne (na mocowanie przekładni i układ kierowniczy działa maksymalna siła).