Autor Wątek: Polonez Mr 78 i częsci z innych fiatów ?  (Przeczytany 4759 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3041
  • Płeć: Mężczyzna
  • 15 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Odp: Polonez Mr 78 i częsci z innych fiatów ?
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 22, 2014, 20:28:59 pm »

odnośnie cięgna maski, było dłuższe, ale raczej nie aż tak, by sięgnąć do zamka na pasie przednim.
[/quote]

dokładnie....

FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4034
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonezz rulezz
    • GLE, GLI, GSI - rodzinka rośnie. :)
Odp: Polonez Mr 78 i częsci z innych fiatów ?
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 22, 2014, 21:41:47 pm »
w 125p były przełączniki z kontrolkami, w polonezie nie.
Zależy które. Przełącznik od świateł pozycyjnych/mijania jest identyczny. Identyczny jest też wyłącznik dmuchawy od późniejszych wersji 125 i przełącznik tylnej wycieraczki i oczywiście całe tylne hamulce łącznie z korektorem, tylny most i drążki pośrednie. :)
Mój system to linux:

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3102
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Odp: Polonez Mr 78 i częsci z innych fiatów ?
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 22, 2014, 23:39:45 pm »
Panowie, zapędziliście się trochę. Temat jest o tym co polonez z 1978 dzielił z innymi fiatami, a nie co zostało w 125 zunifikowane z polonezem.

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4034
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonezz rulezz
    • GLE, GLI, GSI - rodzinka rośnie. :)
Odp: Polonez Mr 78 i częsci z innych fiatów ?
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 23, 2014, 00:52:32 am »
Ja piszę o tym co dzielił z 125 (kombi) z 1981 rocznika bo taki posiadałem. Zmiany od 1978 były raczej minimalne. Z tego co wymieniłem w moim Kombi nie było tylko tego dużego wyłącznika dmuchawy. Cała reszta owszem. Łącznie z lampką z tyłu nadwozia identyczną z tą w Polonezie.
Mój system to linux:

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6306
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: Polonez Mr 78 i częsci z innych fiatów ?
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 23, 2014, 08:59:07 am »
Całe zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy też były wspólne chyba...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4034
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonezz rulezz
    • GLE, GLI, GSI - rodzinka rośnie. :)
Odp: Polonez Mr 78 i częsci z innych fiatów ?
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 24, 2014, 14:38:53 pm »
Układ kierowniczy niecały, bo inaczej wyglądał wał kierownicy i inaczej był mocowany, ale reszta jak najbardziej. Przednie zawieszenie takie samo, w Polonezie były tylko mocniej tłumiące amortyzatory i nie wiem czy sprężyny nie były nieco twardsze. Tylne zawieszenie było takie samo odkąd zrezygnowali w 125p z resorów wielopiórowych na rzecz dwupiórowych i dodali drążki reakcyjne. Układ hamulcowy niemal identyczny, ale w Polonezie nie było czujnika różnicy ciśnień pod maską i zbiorniczki płynu hamulcowego były na pompie, a nie koło niej na błotniku. Oczywiście mam na myśli Fiata z dwuobwodowym układem hamulcowym.
Mój system to linux:

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2617
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Polonez Mr 78 i częsci z innych fiatów ?
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 24, 2014, 14:51:53 pm »
Układ kierowniczy niecały, bo inaczej wyglądał wał kierownicy i inaczej był mocowany, ale reszta jak najbardziej. Przednie zawieszenie takie samo, w Polonezie były tylko mocniej tłumiące amortyzatory i nie wiem czy sprężyny nie były nieco twardsze. Tylne zawieszenie było takie samo odkąd zrezygnowali w 125p z resorów wielopiórowych na rzecz dwupiórowych i dodali drążki reakcyjne. Układ hamulcowy niemal identyczny, ale w Polonezie nie było czujnika różnicy ciśnień pod maską i zbiorniczki płynu hamulcowego były na pompie, a nie koło niej na błotniku. Oczywiście mam na myśli Fiata z dwuobwodowym układem hamulcowym.
Zbiorniczki na błotniku były również we wczesnych PNach, jest nawet foto w Morawskim, a sprężyny fakt były twardsze.

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2953
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 |
Odp: Polonez Mr 78 i częsci z innych fiatów ?
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 24, 2014, 21:14:23 pm »
w Polonezie nie było czujnika różnicy ciśnień pod maską
był, tylko przy pompie, a nie na podłużnicy.
w układzie kierowniczym minimalnie inna była przekładnia, a w 80r była zmiana ramienia zwrotnicy na polonezowską.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...