Siemka!
Dziś samochód zaczął jeździć po remoncie. Robiona była uszczelka ze śrubami i planowaniem głowicy, rozrząd z pompą wody, uszczelki uszczelniacze, filtry oleje. Problem w tym, że strasznie dużo pali, przy normalnej jeździe wysmażył mi 5l benzyny w 20km!!!
Silnik ma zamontowane wtryski od Opla 2.0 i jest na kompie z 1.4. Ja ten silnik kupiłem uszkodzony ale podobno przed HGFem problemów ze spalaniem nie było. Samochód przykapca sobie sucho na biało ale podejrzewam, że to wypala się jeszcze stary syf z wydechu. Po za tym przepustnica zazwyczaj blokuje się na wolnych przy 2k obr/min ale po klepnięciu w pedał spada na 1k obr. Do tego jest jeszcze taki objaw że na niedługo przed wypaleniem paliwa na postoju silnik zaczyna przerywać jakby właśnie brakowało mu paliwa ale po chwili się uspokaja i można go gazować nawet do odciny bez żadnego problemu.
Miał ktoś podobny problem?? Jutro spróbuję sprawdzić sondę lambda i może wtryski, być może coś przy okazji remontu udało się zepsuć
Przypominam że mówię o silniku 1.8 K16