Autor Wątek: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro  (Przeczytany 126248 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #280 dnia: Marzec 20, 2014, 23:55:07 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
słoneczko z blaszką było w kancie w 79-83. wcześniej był docisk ze spręzynami śrubowymi. wszystko pod hydraulikę, która była do 83r. w polonezie od zawsze była linka i docisk ze słoneczkiem.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #281 dnia: Kwiecień 04, 2014, 01:43:02 am »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Wszystko na miejscu, silnik chodzi , sprzęgło działa. Jutro wrzuce jakieś foto bo strasznie późno się zrobiło :)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #282 dnia: Kwiecień 04, 2014, 08:40:26 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Jakie sprzęgło założyłeś?
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #283 dnia: Kwiecień 04, 2014, 10:05:31 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
:)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2014, 10:48:18 am wysłana przez lazar91 »
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #284 dnia: Kwiecień 04, 2014, 10:54:41 am »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
To jeszcze parę słów podsumowania, tego co ostatnio się zadziało.

Silnik:

nowy wał korbowy i panewki
nowy wałek do hydro i jego panewki również
ścięte 2mm z tłoków
głowica lekko poprawiona
uszczelka goetze na bogato

Sprzęgło mam kewlarowe, robione u panów ze Skoczylasa http://www.sprzegla-regeneracja.pl/

Na razie wszystko się układa, boost 0.3 i jazda emerycka :P

Do zielonego pod maską dodałem też coś zielonego na koła


Póki co nie powala osiągami, zobaczymy jak to wyjdzie z czasem :)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #285 dnia: Kwiecień 04, 2014, 18:01:18 pm »

Offline ADAM84

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 213
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ ATU 1.6 ROVER ORI LIMITED :D
Pięknie !!!
Moja fioletowa niunia i jeszcze dwa skarbeczki :D

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #286 dnia: Kwiecień 06, 2014, 18:13:06 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Też wg mnie wygląda super :)
Tylko ja bym założył z tyłu jakiś delikatny spojler :)
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #287 dnia: Kwiecień 06, 2014, 20:39:27 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Spojlery z tyłu są dwa: jeden to przetłoczenie na klapie, drugi pod uszczelką HEKO. Te wszystkie orciari podobne jakoś tak kiczowato wyglądają..

Dziś trochę pojeździłem na rozkręconym doładowaniu turbo ładuje tylko 0.7-0,8 wg wskaźnika, idzie wtedy całkiem przyzwoicie mimo że przydałoby się podregulować LPG. Na wyższych biegach sprzęgło nie ogarnia i uślizguje przy booscie ok 0.6-0.7 i ~3500obr/min

No i wóz pojawił się dziś na AONie podczas rozpoczęcia sezonu YTW, ale nie było niczego co zbiłoby mnie z tropu swoją zaje...stością :)

Zastanawiam się poważnie nad sprzedażą tych felg, dla informacji 7Jx15 ET 35 fi 68mm 4x100 jest to jakiś model O.Z.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #288 dnia: Kwiecień 07, 2014, 00:08:49 am »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Mam na kompie gdzies fotke Caro z fajnym spojlerem - jutro poszukam ;)
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #289 dnia: Kwiecień 07, 2014, 01:20:14 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tylko 200Nm slizga taka wypasiona tarcze :P ,chyba musi sie dotrzec,bo dobra seria spokojnie to przeniesie,
albo zatlusciliscie zamach
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #290 dnia: Kwiecień 08, 2014, 21:15:30 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
A nikt wam nie powiedział ze kewlat dociera sie przez minimum 500km?

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #291 dnia: Kwiecień 09, 2014, 23:31:23 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Wiem, że istnieje taka teoria. Wcale nie pałuję auta, nie strzelam ze sprzęgła ani nie upalam w miejscu - po prostu jeżdzę. Zresztą już jest lepiej, trochę poprawiam jeszcze tu i ówdzie tam dorkęcę tu podmienię i będzie można go zrobić jakiś sensowny setup póki co zapowiada się interesująco :)

Miał ktoś doświadczenie z takim wskaźnikiem EGT http://allegro.pl/wskaznik-egt-temp-spalin-dragon-gauge-smoke-52mm-i4087483147.html ?? Chodzi mi o to czy taki budżetowy sprzęt ma szanse w miarę poprawnie działać.
Planuje dorobić do tego boost i temp oleju

EDIT:

Wsaźniki kupione - czekają na montaż, brakuje mi tylko 3 miejsca na słupku - pójdę drogą mistrza Vspeca :P
Dokupiłem też Manual Boost Control (MBC) zamontowałem, fajnie sobie kręcić i zmieniać doładowanie a mądry parownik sam mniej więcej dostosuje ilość LPG  <lol>

Oczywiście nie byłbym sobą, gdybym MBC nie skręcił na maksa pozwalając turbinie rozwinąć skrzydła :) Wyszło 0.9 bara, ciekawe czy wskazania się zmienią po zmianie wskaźnika - wtedy będę miał odniesienie :P
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 12, 2014, 22:55:10 pm wysłana przez MarCaro »

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #292 dnia: Kwiecień 21, 2014, 23:50:31 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Pozazdrościłem Vspecowi filmu to nagrałem i swoje 0-150km/h , https://www.youtube.com/watch?v=EBdYuqe3A7E&feature=youtu.be

Sądziłem, że będzie gorzej a nie jest tak źle, mimo wszystko coś należy poprawić bo stać go na więcej  <mysli> teraz może wpakuje moje wszystkie wskaźniczki i zobaczymy co one pokażą :)

MBC zepsuło się po dwóch dniach użytkowania (albo wskaźnik ześwirował) bo stracił możliwości regulacyjne na nim.  <blee>

I sprężarka mi chyba się sypie, bo coraz większa chmura pojawia się za autem..

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #293 dnia: Kwiecień 22, 2014, 09:23:08 am »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Ładnie pogwizduje z tą szuszarką  <ok>
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #294 dnia: Kwiecień 27, 2014, 19:09:29 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Och ta zazdrość :], ale są efekty i to na plus, widzę że sprzęgło przestało się ślizgać. Z jakim boostem był kręcony ten film.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #295 dnia: Kwiecień 28, 2014, 00:09:11 am »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Boost 0.75 tak zaokrąglając  :jezyk2:

Faktycznie po 1000km zaczęło kleić, ale jak widać na filmie przy starcie trochę je upaliłem :p

Dziś zrobiłem rachunek sumienia, co muszę zrobić/wymienić w aucie wyszła niezła kwota :/

Do tego walczę z uciekającym chłodziwem, wycieki oleju też się znalazły (a wszystkie uszczelniacze nowe!)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #296 dnia: Czerwiec 18, 2014, 22:02:04 pm »

Offline gabriel0

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 39
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tester zawieszenia
    • FSO Polonez Caro MR91 1992r.
Miałem okazję oglądać na otwarciu YTW i twierdzę że to kawał dobrej roboty! Ciekawi mnie jeszcze wał w tym silniku, czy go w jakiś sposób sprawdzałeś pod względem mikro-pęknięć itp? Bo cały silnik trzyma się nieźle, no ale wiadomo że porobiony konkretnie a nie jak to w fabryce potrafili złożyć że po zjeździe z taśmy kwalifikował się do remontu.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #297 dnia: Czerwiec 18, 2014, 23:29:59 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Wał jak wał, niby miał być nowy, śladów użytkowania nie nosił jak go wsadzałem.

Nie siej takich plotek, że silniki od razu do remontu - wiadomo nie wszystkie wychodziły równie udanie, ale niemała wina w "nietrwałości" jednostek leżała po winie właścicieli.

Póki co nic nie piszę, bo mam jakieś komiczne problemy z utratą iskry. Auto stoi i się nie rusza.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #298 dnia: Październik 04, 2014, 22:17:15 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Dawno nic się tu nie działo, bo samochód nie jeździł. Dzis powrócił na drogi ale w zupełnie innej postaci. Ze względów na pilna potrzebę posiadania w rodzinie oszczędnego i niezawodnego auta dla rodziców Abimex został poświęcony i pod maską klepie teraz poczciwy XUD (ex-silnik z Poloneza Kuby92). Przeszczep się przyjął i samochód jeździ, plan jest taki aby użytkować go non stop, aż odpadną koła :)
OHVka z należytym szacunkiem została zeskładowana w garażu i czeka na nowe nadwozie do napędzania :))

A nadwozie czeka na poskładanie
, także troszkę się pozmieniało

Aha, skoro mam teraz wszystko poza autem mogę się skusić na szybką sprzedaż. Gdyby ktoś reflektował na graty do uturbienia OHVki na ponad 140KM to zapraszam na PW, jestem skłonny się dogadać :) Wtedy kasę przeznaczę na coś grubszego do nowej budy :P

Dziękuje kolegom Martinezowi, oraz Bartekcom za pomoc przy działaniach przy aucie!


FSO 4EVER! :)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #299 dnia: Październik 05, 2014, 11:11:27 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ale teraz bedzie brzydki kolor :p
red&black to zupelnie inna klasa dezajnu :d
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.