Uturbić można coś co lepieje zniesie moc.
mozna wszystko, co wydala spaliny, nawet dwusuwa,
w tym temacie model silnika jest niezmienny i musisz sie z tym pogodzic (albo zesrac ze zlosci)
Nawet nie chce mi się szukać, ale jak masz czas wpisz sobie w wyszukiwarkę Fiat 2.0 Turbo, a jak mało Tobie dopisz 16V i będziesz miał posmak.
jezeli przylozyles do nich reke, to powinies "znalezc bez szukania" - w innym przypadku nie powinienes chwalic sie cudza praca
Już proponuję Baran, jak z Ciebie starczy.
Jeśli masz coś do mnie już Tobie mówiłem możemy sobie to w inny sposób wyjaśnić.
odnosze wrazenie, ze jest odwrotnie, czyli to ty uporczywie masz cos do mnie, wiec najpierw musisz sobie to wyjasnic z samym soba,
a poza tym jestem Bykiem - lepiej sprawdz sobie horoskop, zanim podejmiesz powazne dzialania
Turbo napompuje i 2.5 bara, warto przy takich testach monitorować jak rośnie IAT, jeśli nie macie czujnika EBP, zawsze to jakieś odniesienie czy jeszcze mieścicie się w jakiejś sensownej sprawności.
tam jest ogromniasty IC i przy 1 barze temp. powietrza nie wystrzeli w gore,
wskaznikiem sprawnosci jest lambda - skoro parownik juz kleknal (a nie jest to slabelusz) to gestosc powietrza jest na dobrym poziomie,
to jeszcze nie takie wysilenie, zeby nawtykac dziesiatki wskaznikow, na ktore spojrzy sie raz na miesiac
Nie lepiej wstawić grzaną sondę?
zobacz sobie na zdjeciu, gdzie ta sonda sie znajduje - wstawianie grzanej i ukladu grzania to marnowanie zasobow planety
Słychać też było stukowe (czyżby tłoki zostały za mało ścięte?)
ile sa sciete, 2mm ?
macie gdzies zapisane moje wyliczenia jaki epsilon wychodzi po scieciu 2mm, czy to 8.5 ? bo nie pamietam, a gdzies schowalem moj "wzorcowy tlok"
uboga mieszanka ma tendencje do stukania,
i jeszcze kwestia swiec : w koncu siedza tam FE85PS, czy jeszcze na FE65PS upalacie ?
Mnie najbardziej zaskoczył egzemplarz Atu+ gsi, który ładuje w OHV 1,5 bara, na hamowni >205KM i >330Nm a to wszystko nie przekraczając 5000obr/min
jakos za idealnie skaluje sie z doladowaniem, zwlaszcza ze to solidne dmuchniecie, wiec straty przeplywu powinny dac o sobie znac