Autor Wątek: Nowa rurka płynu chłodzącego PN 1.4  (Przeczytany 13064 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Nowa rurka płynu chłodzącego PN 1.4
« Odpowiedź #60 dnia: Kwiecień 01, 2013, 12:04:02 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5075
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Ja miałem swego czasu wywaloną ta malutką rurkę i obieg puszczony wężami.Nie zauważyłem żadnych problemów z nagrzewaniem.Ta rurka to tylko powoduje później problemy,bo koroduje strasznie i ogranicza się jej przepustowość.A co do dorabiania,to pogadajcie z chłopakami z Tarnowa.Może Motoweld podjął bu się czegoś takiego?Wszyscy chyba widzieli kolektor świętego,więc dorobienie takich śmiesznych rureczek to będzie dla nich jak zasznurowanie buta  ]:->

Odp: Nowa rurka płynu chłodzącego PN 1.4
« Odpowiedź #61 dnia: Kwiecień 01, 2013, 12:06:02 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Ok czyli robię tak jak zaplanowałem, szkoda żeby jakieś problemy czy HGF były spowodowane zapchaniem się tej badziewnej rureczki :)

Odp: Nowa rurka płynu chłodzącego PN 1.4
« Odpowiedź #62 dnia: Kwiecień 21, 2013, 13:17:17 pm »

zenolop

  • Gość
Jak najbardziej, jednak warto dać w rurkę zaznaczoną strzałką jakąś zwężkę, która pozwoli na lepszy przepływ chłodziwa przez nagrzewnicę po jej otwarciu.


Mógłby kolega podać więcej szczegółów: tj ile zapłacił, jaki sklep?



Pytanko do wszystkich: przyszło mi do głowy aby rurki dorobić z rur PCV jakie teraz świętują tryumfy w branży hydraulicznej. Ich trwałość oceniania jest na 60-70 lat  ciągłej pracy, przenoszą gorącą wodę, ale tu trzeba by aby głos zabrał jakiś fachowiec. Co o tym sądzicie?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2013, 13:54:55 pm wysłana przez zenolop »

Odp: Nowa rurka płynu chłodzącego PN 1.4
« Odpowiedź #63 dnia: Kwiecień 21, 2013, 23:29:33 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Ja zrobiłem tak jak pisałem wcześniej :)

Odp: Nowa rurka płynu chłodzącego PN 1.4
« Odpowiedź #64 dnia: Kwiecień 22, 2013, 21:47:41 pm »

zenolop

  • Gość
Bardzo ładna robota. Mógłby kolega podpowiedzieć jakie średnice rurek i trójników zastosował? Mam zamiar obejść swoją żelazną rurkę bez demontażu jej z silnika, bo ten okazuje się być trudny. Bardzo mocno przykręcił ją mój mechanik (były już) do bloku silnika. Bardzo by mi ułatwiło pracę gdyby szanowny kolega podał średnicę. Znalazłem już na allegro pana który tym handluje:

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=5303128&string=TR%C3%93JNIK&search_scope=userItems-5303128

Zdjęcie jest zrobione przy zdemontowanym kolektorze dolotowym? Right? Mam zamiar się pogimnastykować i zrobić robotę bez demontażu kolektora..

Prosiłbym o średnicę trójników, i w miarę możliwości przekrój (wewnętrzny) i długość rurek.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 22, 2013, 21:50:26 pm wysłana przez zenolop »

Odp: Nowa rurka płynu chłodzącego PN 1.4
« Odpowiedź #65 dnia: Kwiecień 22, 2013, 21:49:05 pm »

zenolop

  • Gość
[mea culpa]

Odp: Nowa rurka płynu chłodzącego PN 1.4
« Odpowiedź #66 dnia: Kwiecień 22, 2013, 22:06:31 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Trójniki kupowałem takie http://allegro.pl/trojnik-do-lpg-16-16-16mm-y16-zlaczka-vario-gas-i3139612541.html a rurki to standardowe dociąłem te co były, chyba tylko jedną z jakiegoś innego auta dałem ale taka sama średnica. Polecam zdjąć kolektor bo dostęp jest słaby a warto przykręcić tam jakiś wspornik na te rurki tak jak ja dałem żeby nie latały luźno.

Odp: Nowa rurka płynu chłodzącego PN 1.4
« Odpowiedź #67 dnia: Marzec 08, 2014, 20:47:12 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Panowie jaka średnice maja duże rurki a jaka ma mała.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil