moze nei miec benzyny,ale musi miec cos co generuje sygnal na wtryskiwacze,
skoro ma ECU ,to ma tez kilka czujnikow, ale takie podstawowe oczujnikowanie ,zeby tylko sygnal byl to malo i bez sensu wzgledem IIgen,
zeby wtrysk spelnial swoja role ,to potrzebuje praktycznie wszystkich czujnikow, nawet jezeli brak ukladu benzyny,
najprosciej zalozyc Boscha i uzyc sterownika IVgen ,ktory ma sumowanie czasow np.stag4 i 300 ,moze diegoG3,
ale jezeli chcialbys ciekwszy sterownik ,to potrzebny ECU z dluzszymi czasami wtrysku ,co najmniej polsekwencja lub fullgroup 360* (np. od rovera,ale ma dotryski ,wiec jest kijowy do takich eksperymentow),
a przydalby sie sterownik z odpowiednimi mozliwosciami,zeby na wolnossacym ECU puscic IVgen doladowana - najbardziej potrzebna jest opcja korekcji po nadcisnieniu ,ktora posuiadal beta soft Diego Dakar ,ale jest teraz niedostepny,
posrednio ten efekt da sie uzyskac na LpgTech ,
inne sterowniki mozna stroic jedynie w korekcji po obrotach
sam zbudował. urządzenie działa dobrze
urzadzenie do strojenia to laptop z interface ,a sam laptopa nei zbudowal,
za to interface mozna zrobic samemu dzieki ogolnodostepnym schematom ,albo kupic za 25pln gotowy :D