Lumele nie kręcą powyżej skali , mają chyba tam jakis ogranicznik i więcej jak do 8 tys nie kręcą. Jedynie ten Jaeger kręci ponad skalę do ok 10 tys rpm. Posiadm motocykl jednocylindrowy 4T który ma dwie iskry na jeden obrót wału jedna iskra w suwie sprezania do zaplonu mieszanki a druga iskra w suwie wydechu do dopalenia spalin. Czyli jeżeli w Poldku sa 4 impulsy na jeden obrót wału to u mnie taki obrotomierz z Poldka będzie pokazywał 2x niższe obroty. Wyjątek to obrotek z Poldka abimex ktory ma podwojna cewke i bedzie pokazywal dobrze. Do reszty obrotków Lumela trzeba zrobić przeróbkę, zmienić kondensator w przerzutniku na 2x większy wtedy będzie pokazywać dobre obroty a nie 2x zaniżone. Ja pytam was o ten obrotek jaeger bo on jako jedyny kreci do 10 tys rpm na elektrodzue napisano mi ż Jaegery montowane są w dieslach ale ten obrotek z filmika co podalem ma skale do 8 tys wiec jest chyba z benzyny? Lumele niestety przy 8 tys maja ogranicznik a moj motocykl kręci do 10 tys rpm.