@ Rafał:A jaki to problem dla kogos kto dłubie uleczyć silnik z darów bosza i posadzić zamiast tego np. Abimexa czy nawet Pana Gaźnikolo ze starszego brata?
No, chyba ze ma być orydżinał...
W każdym razie operacja na pewno stokroć łatwiejsza i tańsza niż znalezienie ideała, lub walka na dzień dobry z rdzewiejącą budą albo grającymi panewkami, czy też robienie uszczelki, lub całego swapa...

A na abimexie/gaźniku już "jakoś" to to jedzie
@ kiier:Tak, ogólnie ten sam

tylko skrzynia oczywiście inna

W seryjnym Poldku występuje z dyfrem o krótszym przełożeniu (4.3 vs typowe 3.9) więc zbiera się tym bardziej ładnie, a do tego jest p&p ze swoimi "większymi braćmi" (1.6 i 1.8), a dla ambitniejszych dłubaczy - nawet z wersjami VVC (160KM) i wtedy zbiera się już bardzo ładnie

Ale i poczciwe GSI jest całkiem przyjemne - zwłaszcza że po przeszczepie mostu z PNa Rovera nie odstaje mu jakoś bardzo
