Autor Wątek: Elek. szyby  (Przeczytany 2911 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Elek. szyby
« dnia: Maj 26, 2013, 20:13:32 pm »

Offline PiterAtu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 317
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1,6 GLI 1998r.
Siema chce podłączyc elektryczne szybki ale nie wiem co i jak i gdzie trzeba po podłączać. a i od czego mozna przyciski dobrac bo nie mam oryginalnych .. <co> <co>

Odp: Elek. szyby
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 26, 2013, 20:17:25 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Wiązki do szyb były dwie ... minusowa wpinana pod zapalniczkę i plusowa wpinana pod deską za zegarami po prawej stronie ...
Przyciski możesz wsadzić jakie tylko masz ochotę, wszystko zależy od Ciebie ...
No i najlepiej dać od razu na przekaźnikach ... a jak chcesz schematy to szukaj na forum bo są ...
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Elek. szyby
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 26, 2013, 20:20:38 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1950
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Było :] Za zegarami jest fabryczne złącze przeznaczone do podłączenia elektrycznych podnośników, jeśli masz nie oryginalną wiązkę to ostatecznie pod zapalniczkę. przełączniki kupić albo oryginalne albo uniwersalne przypominające wyglądem oryginalne, albo najzwyklejsze uniwersalne pasujące w miejsce przełączników ale wyglądające z du.py lub pozostaje twoja inwencja twórcza.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Elek. szyby
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 26, 2013, 20:25:43 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
to ostatecznie pod zapalniczkę
Polecam pociągnąć grubszy kabel prosto z aku z bezpiecznikiem wtedy szybki idą jak gilotyna :D

Odp: Elek. szyby
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 26, 2013, 21:05:49 pm »

Offline PiterAtu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 317
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1,6 GLI 1998r.
a ciężko jest włożyć te prowadnice zamiast standardowych ?? 

Odp: Elek. szyby
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 26, 2013, 21:21:55 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
ewentualnie założyć zestaw uniwersalny, też daje radę jeżeli korby chodzą dobrze

Odp: Elek. szyby
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 26, 2013, 22:14:03 pm »

Offline PiterAtu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 317
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1,6 GLI 1998r.
no dzieki dzieki pomóc ma kumpel maja poldki i sobie pomagamy jak coś sie psuje ::)). jak nie bedzie czegoś wiedział to bede pisał :P na razie bardzo dziekuje :)

Odp: Elek. szyby
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 26, 2013, 01:24:23 am »

szymek1406

  • Gość
Nie pod wyjątkiem że ktoś Ci przytrzyma szybę żeby nie opadała.
Pozdrawiam
Wystarczy, że złapiesz szybkę taśmą klejącą pakową, spoko trzyma i nikt Ci nie potrzebny :)

Odp: Elek. szyby
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 26, 2013, 17:58:48 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Ja wkładałem śrubokręt między wewnętrzny szkielet drzwi a wzmocnienie boczne.

Szyby najlepiej podłączyć bezpośrednio pod AKU i bezpiecznik.
Największy spadek napięcia jest na przełącznikach.


Jak masz 3 przyciski (dodatkowy w podłokietniku pasażera) to inaczej się podłącza kabelki (wyjście z przełącznika kierowcy do masy przełącznika w podłokietniku)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Elek. szyby
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 29, 2013, 23:35:29 pm »

Offline PiterAtu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 317
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1,6 GLI 1998r.
dzięki dzięki zapomniałem napisać ze już dawno podłączone.  <spoko>