Autor Wątek: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1  (Przeczytany 76632 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #240 dnia: Wrzesień 01, 2015, 23:11:13 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tylko dlaczego znowu 3 bieg ??
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #241 dnia: Wrzesień 02, 2015, 12:40:41 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Bo I i II sie oszczedza...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #242 dnia: Wrzesień 02, 2015, 13:56:47 pm »

Offline Thomson#1976

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 581
Wiadomo już jakimi osiągami się auto legitymuje ? :) Może jakiś filmik jak zamyka skrzynię na 3 biegu ;)

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #243 dnia: Wrzesień 03, 2015, 21:51:05 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
1 ani 2 ne oszczędzam a przez ostatnie 2000km ani razu nie kopnąłem w sprzęgło na 3 biegu, tylko parę razy sprawdzałem czy zrywa trakcję podczas jazdy na 3 biegu i zrywał. Może przez ten boost  1.2- 0,85 na małym turbo.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #244 dnia: Wrzesień 04, 2015, 16:27:57 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Być może trzeci bieg wykonany jest już z nieco słabszego materiału, a że mocy sporo to zrywa zęby ;)

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #245 dnia: Listopad 15, 2015, 12:44:27 pm »

Offline Blackbull

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 101
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu-
Dzieje się coś w temacie? Piękna sprawa twój polonez chyle czola

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #246 dnia: Listopad 22, 2015, 20:40:12 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Ogólnie to brak czasu na polda, jedynie w miedzy czasie wpadły do mnie nowe graty.



Nowy EasyEcu 3+ i parę wtryskiwaczy Bosch-a o wydajności 430cc i 630cc <lol>. Więc 300km można łamać na 430cc i 400+ na 630cc ]:->.
A tutaj wykres na na takich 430cc.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #247 dnia: Listopad 22, 2015, 20:45:45 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
300KM na czasie ponizej 20ms - ciekawe jakie czasy wtryskow sa na wolnych obrotach  :d
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #248 dnia: Listopad 22, 2015, 21:07:42 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Jak dobrze pamiętam to coś około 1.6ms lub 1,15ms, tylko tam siedzi jeszcze 4 barowy regulator czyli wydajność ok 520cc.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #249 dnia: Listopad 23, 2015, 14:22:40 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to króciutko, masz dane na jaki najkrotszy czas sa w stanie sie otworzyc ,bo wydajnosc jak dla jednopunktu juz maja,

a nie,bo jendopunkt na jednym barze chodzi  :P
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #250 dnia: Czerwiec 01, 2016, 00:06:35 am »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Żeby nie było że nic się nie dzieje to wyspawałem w końcu kolektor wydechowy. Turbo może ciut gorzej wstaje ale za to ciśnienie trzyma lepiej na górze :]


A tutaj po pierwszych testach.



« Ostatnia zmiana: Czerwiec 01, 2016, 00:15:59 am wysłana przez MrVspec1 »
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #251 dnia: Sierpień 07, 2016, 18:30:57 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #252 dnia: Sierpień 07, 2016, 21:35:05 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5099
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Stare poczciwe ohv i daje radę przy takim traktowaniu.Według niektórych, to dawno powinien się rozlecieć, co? Widocznie silnik silnikowi nierówny i jak coś jest zrobione z głową, to trochę pochodzi.Ile Ty na tej "suszarce" już zrobiłeś? Ciekawe, jak to by się zachowywało przy napędzie na 4 buty.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #253 dnia: Sierpień 08, 2016, 22:03:14 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Ale poleciałes z fantazją z tym awd <rotfl2> <rotfl2>. Już  dawno było pokazane że ohv da się tuningowac. Vspec pokazuje jak to robić z najlepszej strony. Jak mi się uda w mojej osiągnąć tyle mocy co na ostatnim złocie, te 170km. Będę heppy 😃😃

Odp: Polonez 1.6T Najmocniejsze OHV w PL
« Odpowiedź #254 dnia: Wrzesień 21, 2016, 21:22:02 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Polonez po hamowaniu  <lol>
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 21, 2016, 21:24:40 pm wysłana przez MrVspec1 »
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #255 dnia: Wrzesień 21, 2016, 21:37:51 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
No dobra, ale na jakim silniku?

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #256 dnia: Wrzesień 21, 2016, 21:38:19 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Ładnie, na jakim booscie teraz latasz? Sterowanie MBC czy elektronika? Wydaje mi się, że jest trochę dołu do ugrania na domykaniu wastegate - chyba, że nie chcesz obciążać korb na dole.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #257 dnia: Wrzesień 21, 2016, 23:03:08 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Silnik to nadal 1.6 ohv, co do doładowania to jest 1.4 bara ale niestety pod koniec obrotów opada do 1.1 bara bo turbo za małe , a z dolną partią obr nic się nie zrobi nawet MAC nie pomaga.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #258 dnia: Wrzesień 22, 2016, 00:52:11 am »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
W sumie fakt, ja mam "problem" z dołem ze względu na wałek, 2 bary pojawiały się najwcześniej przy 4 tys. właśnie dzięki wysterowaniu zamknięcia. Szczyt momentu jest podobnie jak u Ciebie, potem turbo dławi dupą, ale nie mam spadku doładowania. Jeśli będziesz pchał się w inne turbo to to co u mnie powinno się sprawdzić u Ciebie, tylko od razu zainwestuj w sztywniejszy aktuator. Na moje założenia niestety wygląda na to, że zabraknie mu wydajności. Oryginalny GTX2871 jest jednak poza moim zasięgiem finansowym :)

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #259 dnia: Wrzesień 25, 2016, 20:04:04 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6585
  • Płeć: Mężczyzna
To nawet lepiej ze względu na wał korbowy żeby w dole nie był za mocny.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E